Skocz do zawartości

Polecane posty

kris14    259

Witam.

Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.

Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.

 

Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.

 

Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

A jest jakieś zdjęcie w tej gazetce?Na polskim jest tylko chyba jeden cięgnik o mocy 48, jeśli zetor by zaczął robić ciągniki wiarę tanie to może popyt by miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomi382    98

jeśli byłby w cenie MTZ i mniej to byłby nr jeden na rynku i weięcej by zarobili niz z wysokimi cenami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Z "pewnego" żródła wiem że ZETOR zamierza powrócić do produkcji modelu z przed paru lat czyli 5340 6340 7340 a co z tego będzie zobaczymy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

ale przecież tak robią wielkie koncerny samochodowe.

 

FIAT: był bravo i po jakimś czasie powrócił, była pięćsetka i powróciła była panda i od 2003 jest panda.

Pojazdy kiedyś wyrobiły jakąś markę i teraz starsi ludzie słysząc że pojazd wraca są nim zainteresowani.

A to że do pomysłu przywracania starych modeli sięgnął producent traktorów to zwykły marketing.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Informacja z RPT 1/2012

Pomyliło mi się, już poprawione ;)

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    829

Wiesz co by się stało jakby odnowili produkcję serii 5211-7711? Nie nadążaliby z ich produkcją a potem zwolniliby połowę ludzi z serwisu bo jedynym zadaniem serwisu byłyby przeglądy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

Ale żeby jeszcze produkowali z tą jakością co wtedy. Ale co do silników to nie wiem jak rozwiąża normy spalania, czy te silniki nie stracą na tym bo jak wiadomo to już młodsze czy to 33xx, 53xx czy tam większe mają już takie tłumika w sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

ci japonczycy to maja dziwne pomysly caly swiat idzie do przodu a oni do tylu,japonia zawsze byla awangarda produkcji motoryzacyjnej wiec moze to wypali,sam bym byl chetny.

 

dla zdziwionych zetor to od paru lat japonska firma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOR7711    1

fajnie by bylo jak do srzedarzy trafily by stare zetory. sam bym sie ustawil w kolejke po nowego 7745turbo na duzych kolach :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

Wydaje mi sie, ze to bedzie zetor antar. W Poradniku rolniczym nr 4 z 22 stycznia jest wykres i na samym dole jest zetor antar, to chyba jest ta nowosc.

Edytowano przez bartek45

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Antar to ciągniki dla krajów rozwijających się czyli afryka, bliski wschód. Np. do Iraku ma trafić bodajże 1500 sztuk. U nas te ciągniki są niedostępne ze względu na wysoki poziom emisji spalin Tier 2. Z tego co mi wiadomo to mają być to ciągniki takie właśnie jak 52xx-72xx, z tym że cena powinna być gdzieś taka jak za MTZ-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale normy te dotyczą ciągników nowych o ile się nie mylę. Więc po zarejestrowaniu takiego za granicą będą trafiać do nas. Wszystko się da obejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Oczywiście, ale wątpię że producent ciągników będzie się "bawił" w takie obejścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
×