Polecane posty

kris14    261

Witam.

Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.

Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.

 

Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.

 

Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1173

A jest jakieś zdjęcie w tej gazetce?Na polskim jest tylko chyba jeden cięgnik o mocy 48, jeśli zetor by zaczął robić ciągniki wiarę tanie to może popyt by miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

W RPT był tylko krótki opis tych zetorków ale niestety żadnego zdjęcia nie było.


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomi382    99

jeśli byłby w cenie MTZ i mniej to byłby nr jeden na rynku i weięcej by zarobili niz z wysokimi cenami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Z "pewnego" żródła wiem że ZETOR zamierza powrócić do produkcji modelu z przed paru lat czyli 5340 6340 7340 a co z tego będzie zobaczymy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    147

ale przecież tak robią wielkie koncerny samochodowe.

 

FIAT: był bravo i po jakimś czasie powrócił, była pięćsetka i powróciła była panda i od 2003 jest panda.

Pojazdy kiedyś wyrobiły jakąś markę i teraz starsi ludzie słysząc że pojazd wraca są nim zainteresowani.

A to że do pomysłu przywracania starych modeli sięgnął producent traktorów to zwykły marketing.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    60

Major fajnie sie kojarzy :)

ja pamiętam starego 3011 dawno temu u dziadka :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Informacja z RPT 1/2012

Pomyliło mi się, już poprawione ;)

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

Ale żeby jeszcze produkowali z tą jakością co wtedy. Ale co do silników to nie wiem jak rozwiąża normy spalania, czy te silniki nie stracą na tym bo jak wiadomo to już młodsze czy to 33xx, 53xx czy tam większe mają już takie tłumika w sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

ci japonczycy to maja dziwne pomysly caly swiat idzie do przodu a oni do tylu,japonia zawsze byla awangarda produkcji motoryzacyjnej wiec moze to wypali,sam bym byl chetny.

 

dla zdziwionych zetor to od paru lat japonska firma.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    372

W RPT 1/2012 też jest o tym wzmianka. Ogólnie potwierdzone są tam słowa użytkownika @Kris14.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOR7711    1

fajnie by bylo jak do srzedarzy trafily by stare zetory. sam bym sie ustawil w kolejke po nowego 7745turbo na duzych kolach :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

Wydaje mi sie, ze to bedzie zetor antar. W Poradniku rolniczym nr 4 z 22 stycznia jest wykres i na samym dole jest zetor antar, to chyba jest ta nowosc.

Edytowano przez bartek45

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Antar to ciągniki dla krajów rozwijających się czyli afryka, bliski wschód. Np. do Iraku ma trafić bodajże 1500 sztuk. U nas te ciągniki są niedostępne ze względu na wysoki poziom emisji spalin Tier 2. Z tego co mi wiadomo to mają być to ciągniki takie właśnie jak 52xx-72xx, z tym że cena powinna być gdzieś taka jak za MTZ-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale normy te dotyczą ciągników nowych o ile się nie mylę. Więc po zarejestrowaniu takiego za granicą będą trafiać do nas. Wszystko się da obejść.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Oczywiście, ale wątpię że producent ciągników będzie się "bawił" w takie obejścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Słyszałem, że aby wymienić orbitrol w Zetorze 7711 trzeba ściągać kabinę. Czy to prawda? Dodam, że jest straszny luz w kierownicy w ciągniku
    • Przez Fester
      Witam, jaki ciągnik wybrać? FarmTrac 690 DT czy Ursus C-385? Dużą role gra cena. 
      Pieniadze z premi dla młodych rolników. Czy ktoś ma informacje o tych ciągnikach? Jak się sprawują, czym różnią ? 
      Dzięki za podpowiedzi. 
      Łukasz. 
    • Przez Belaruss820
      Jaki rozmiar kół mogę założyć na felgi w zetorze 9540. Dodam że jest to stary typ felg z przodu te czarne. Teraz mam z przodu 12,4/11r24 a z tylu 16,9 r38. Czy mogę na te felgi założyć sersze opony?jeżeli tak to.jakie najszersze?z tylu 18,4r38 a na przód wtedy jakie?aby się zgrywało wszystko?
    • Przez canabis
      Witam, nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam nowy. Potrzebuje opinii o w/w zetorkach ponieważ noszę się z zamiarem kupna. Jak jest z trwałością tych maszyn i ogólnie z pracą nimi. Czy jest w ogóle sens pchać się teraz w te ciągniki bo cena nie jest mała, komfort nie powala no i DPF i SCR?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.