Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy. Mam problem

Posiadam ciągnik CASE JX95 z 2007 roku i teraz zobaczyłem że jak poruszając tylnym kołem stając zboku to wyczuwalny jest dosyć duży luz. Powiem szczerze że się zaniepokoiłem, spotkał się ktoś już z takim problemem...

pozdrawiam serdecznie

Opublikowano (edytowane)

Witam. Proszę o poradę czy warto do Case JX95 dopłacić około 5 tys. za mokre sprzęgło i rewers elektrohydrauliczny ? Ciągnik będzie oczywiście pracował z ładowaczem.

Kolego mariuszplonsk gdzie kupowałeś swojego Case? Bo chyba jesteśmy z tych samych okolic.

Edytowane przez wedelowy
Opublikowano

Witam. Proszę o poradę czy warto do Case JX95 dopłacić około 5 tys. za mokre sprzęgło i rewers elektrohydrauliczny ? Ciągnik będzie oczywiście pracował z ładowaczem.

Kolego mariuszplonsk gdzie kupowałeś swojego Case? Bo chyba jesteśmy z tych samych okolic.

OJ warto warto kolego nieocenione udogodnienie za rozsadna kase

Mam pytank czy w tej wersji z elektrohydraulicznym rewersem jest inna skrzynia biegow niz w tych zwyklych?

I czy mogłbys zrobic zdjecie jak tam wyglada ten rewers oraz ile sobie licza za taki ciagnik i z jakim wypasem?

Opublikowano

Witam serdecznie ja kupowałem CASE w Krzywonosi koło Mławy, dali najlepsze warunki, przyjechał handlowiec na miejsce i wszystko załatwiał sam.

Co do tego mokrego sprzęgła to na pewno warto bo z tego co już zaobserwowałem u siebie i z opinii innych rolników są problemy z suchym sprzęgłem.

Co do tego koła od strony rewersu to ktoś mówił mi że potrafi się nawet urwać...

Opublikowano

widziałem tą zwolnice od środka i to stukanie nie ma nic do tego zeby sie urwało bo to jest poprostu zbyt duży luz między łożyskiem a obudową zwolnicy-poprostu dwu mm podkładka załatwiła by sprawe ale puki co wszystko chodzi a co do urwania sie koła to nie tak prosto bo by musiało wyrwać prawie całą zwolnice ale może sie komuś to udało.

Opublikowano

OJ warto warto kolego nieocenione udogodnienie za rozsadna kase

Mam pytank czy w tej wersji z elektrohydraulicznym rewersem jest inna skrzynia biegow niz w tych zwyklych?

I czy mogłbys zrobic zdjecie jak tam wyglada ten rewers oraz ile sobie licza za taki ciagnik i z jakim wypasem?

Skrzynia 12x12 więc chyba zwykła. Dzisiaj dealer zaproponował mi zmianę z mechanicznego na elektrohydrauliczny i z tego co mówił w serii JX rewers ten to nowość. Zdjęcia niestety nie zrobię, ponieważ nie widziałem go jeszcze ;) Za ciągnik w chwili obecnej mamy umówione 138 tys brutto, ale może coś dojdzie za ten rewers właśnie. A z rzeczy dla mnie najważniejszych to rewers mechaniczny, szerokie gumy, klima itp Braliśmy full opcję bo to na PROW, więc chyba warto.

 

Witam serdecznie ja kupowałem CASE w Krzywonosi koło Mławy, dali najlepsze warunki, przyjechał handlowiec na miejsce i wszystko załatwiał sam.

Co do tego mokrego sprzęgła to na pewno warto bo z tego co już zaobserwowałem u siebie i z opinii innych rolników są problemy z suchym sprzęgłem.

Co do tego koła od strony rewersu to ktoś mówił mi że potrafi się nawet urwać...

Ja również od nich biorę, tzn dokładniej oddział Sierpc. Kolego, a możesz powiedzieć coś na temat serwisu, gwarancji itp? Bo podobno ludzie trochę na nich narzekali. I wracając do rewersu orientujesz się może czy prawdą jest, że z rewersem mechanicznym są częstsze problemy wynikające z normalnej eksploatacji? Tzn, że po prostu szybciej się zużywa?

Opublikowano

Kolego jesli masz mozliwosc to tylko elektrohydrauliczny do tura zwykle sprzeglo wysiadzie naipozniej po 3 tys godzin a bardzo czesto siadaja po 1 tys godzin po prostu ono nie jest stworzone do takiej eksploatacji a kompletne sprzeglo kosztuje 3,2 tys + robocizna wiec koszty sa dosyc spore i moze sie okazac ze w ciagu 5 tys godzin bedzies mial juz 3 sprzeglo wiec elektrohydrauliczny rewers jest o wiele lepszy i tanszy w eksploatacji

Opublikowano (edytowane)

jak już jesteśmy przy temacie rewersu eh to już można go spotkać u dilerów bo u mnie jeszcze go niemieli?

 

jx liczą motogodziny czy godziny zegarowe?

Edytowane przez ENDURAK91
Opublikowano

czy w waszych JX-ach jak wciśniecie i trzymacie wciśnięte do oporu sprzęgło to czujecie takie dziwne drżenie z kosza sprzęgłowego nie wiem czy czuć go na pedale sprzęgła czy od podłogi w kabinie ?

 

 

Druga sprawa to czy przy max skręconych kołach blokuje się wam kierownica bo dziś po skręceniu kół na max pociągnąłem za kierownicę mocniej i okazuje się że ona u mnie nie ma oporu.

Opublikowano

mi się wydaję ze jak na maksa skrecisz to olej puszcza po woli i nie ma ograniczenia bynajmniej ja mam takie odczucie. kola w miejscu ale kierownica sie kreci. a jak u was z rewersem bo u mnie w tym tyg seris przyjezdza bo sie zacina i mówili ze musza linke podciagnac od sprzegla bo jakis trybik sie blokuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v