Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mtzrolnik

mtz nie odpala

Polecane posty

mtzrolnik    0

Siemka! Mam problem z moim mtz. Od pewnego czasu musze kilka razy kręcić aby odpalił. Pompe dawałem 3 razy do regeneracji zawory wyregulowałem przyspieszyłem mu zapłon i nic. Tak jak było tak jest. A dotego jeszcze wywaliło mi uszczelkę pod filtrem paliwa gdzie nie powinno być ciśnienia(dziwne) Może macie jakieś pomysły na to bedę bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masseyy    0

Może kolego pomyliłeś wężyki z paliwem od filtra do pompy

Pewnie tak zrobiłes. Sprawdź to. Najprawdopodobniej przyczyna jest taka jak kolega podał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

STANK    11

wężyki to długość by się nie zgadzała przyczyna również może leżeć gdzie indziej jak zachowuje się silnik podczas odpalania idzie dym i nie odpala czy jak na zapowietrzonym oddaje i pompę do regeneracji czemu dawałeś spadła moc a pompkę zasilająca sprawdzali jaki masz filtr starszego typu czy nowego a o końcówkach nic nie pisałeś sprawdzane były i jeszcze zaworek który utrzymuje ciśnienie został

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

Koledzy wszystko dałem do sprawdzenia. Nie mam pojęcia co jest? Jesli go odpale na samostart to silnik chodzi piękni nie ma nic nie pkojącego. I wtedy pali cały czas o każdej porze dnia natomiast jednak jeśli postoi przez noc rano nie odpali chyba że za 6-7 razem.

 

Końcówki były rownież sprawdzane razem z pompą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

STANK Ale czy na nadpalonej głowicy mógłby jeżdzić? Moc ma taka sama\jak miał silnik chodzi bez zastrzeżeń. no nie wiem będe musiał sprawdzić. A po drugie jesli z głowica było by cos nie tak to przeież woda poszła by na tłoki lub do oleju :huh: :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablos292    0

A jak tam kolego z instalacją elektryczną?? swiece czy też podgrzewacze?? może rozrusznik ma winę, pompka zasilająca?? praktycznie moze wszędzie tkwić przyczyna ale zbadać idzie po zapoznaniu się z ciągnikem, sprawdz te podgrzewacze, albo swiece jak tam masz, bo nie wiem jaki typ ciągnika. a jak palisz go to idzie dym z komina. możesz go tez odpalić na odpowietrzniku szybciej wtedy odpali, no a jak juz nie znajdziesz przyczyny to załóż mu akumulatory z napięciem 24 volt i ze zmiennikiem napięcia 12/24V, bo instalacja jest na 12 a rozruch bodajże ruski mają na 24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

mtzrolnik gniazda zaworów,prowadnice zawory i kompresji nie ma jak trzeba silnik pracuje normalnie na ciepłym odpala ale w chłodne dni kręcisz dymi a nie łapie będzie chodził dalej tylko z odpaleniem będzie coraz gorzej bynajmniej u mnie tak było odpowietrznikiem trochę sadził oleju nie ubywało układ paliwowy był w porządku a traktor na zimnym trudno było odpalić a z czasem tak siadł że po odpaleniu dymił jak lokomotywa i mulasty się zrobił po zrobieniu głowicy nie ten sam traktor na odległość nikt go u ciebie nie zdiagnozuje podaję ci jedną z możliwych przyczyn a jeżeli jeszcze odpala z rozrusznika to początek stadium jak chodzi nic nie grzeb po jakimś czasie sam się przekonasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

Moze masz racje narazie nic nie bedę ruszał zobaczymy z czasem :D :D :D Ale dzisiaj go odpalałem po 2 dniach i za pierwszym razem odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

u mnie przed naprawą głowicy żeby odpalić przy - temperaturze to linka lub spora górka ratowała z rozrusznika nie było mowy po naprawie silnik ożył nie dymi po odpaleniu moc się polepszyła a sam start o 100% naprawa głowicy to tak w zakładzie gniazda zaworów frezem zrobili prowadnice wymienili resztę w domu mechanik robił docierał zawory,składał i skręcał to razem z 700 zł gdyby głowice w zakładzie całą robili i samemu skręcać to pewnie taniej by wyszło to ile sama regeneracja kosztuje nie powiem myślę że nie więcej jak 350zł obdzwoń po zakładach ile biorą za głowice MTZ będziesz miał aktualne rozeznanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtzrolnik    0

STANK Wiesz co wydaje mi się że nie w głowicy leży przyczyna ale w złym ustawieniu kąta wtrysku w pompie. :unsure: Poczytałem troche i jeżeli jest zły kąt to przy zapalani leci biały dymek i u mnie tak jest dopierp potem nie kopci jak wejdzie na obroty. ale jesli się mylę to zawiązę głowicę do sprawdzenia. Mam nadzieję że sie nie mylę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

i nie kąt wtrysku tylko początek tłoczenia się ustawia na silniku i na pompie nie grzeb bez potrzeby bo to nic nie da jak dobrze pracuje i moc jest to czego szukasz mtzrolnik ???

Edytowano przez STANK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

a nie myślicie że układ paliwomy może być troszkę nieszczelny? i jak postoi to sb zasysa powietrza odrobinkę i nie chce zapalić ale ta nieszczelnosc nie jest tak wielką żeby przeszkadzała w jeździe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×