Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To już bym wolał, tego z tym wałkiem i był by spokój i cicho w skrzyni, tam żółw Ci potrzebny, to tylko dzieci się tym bawią, bo chyba na sprzęgło nie mają siły nacisnąć, ażeby bieg zmienić.

Opublikowano

Koszt będzie duży jak ktoś pospawa satelity z koszem. Ale wątpię w to. Naprawa spokojnie zamyka się w 1 tyś.

Ciągnik można na skrzyni pośredniej rozjechać. Wtedy sprzęgła nie rozkręca się. Ale jak się kupuje to lepiej sprzęgło sprawdzić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

żółw mi sie przyda, bo ciągnik głównie do prasy bedzie wykorzystywany.

Aha, to Ty w ogóle nie wiesz w jakim celu się go wykorzystuje.

Opublikowano (edytowane)

wiem w jakim celu sie wykorzystuje, ale przy prasie saa czesto momenty w których sie przydaje. Chociaż by jak ruszam czy jak sa bałwany po kombajnie. Wtedy włącze na chwile, i sprzegła tak nie dostaje.

 

Sorki że tak nie w temacie, ale orientuje sie ktoś może do którego roku wychodziły c-385 z dźwignia od wstecznego, polowych i szosowych po środku? I czy tak samo było w zetorach? CZy trodno to przerobić aby była normalnie po lewej stronie?

Edytowane przez ursus1991
Opublikowano (edytowane)

Fakt, sam często używam wzmacniacza podczas pracy z prasą. Dzięki niemu łatwo można zmienić predkość jazdy bez koniecznosci wysprzeglania i zmiany biegów (brak synchronizacji tego nie ułatwia). Według mnie pozbywanie się wzmacniacza jest nielogiczne, bo umówmy sie, 8biegów w ciagniku 80 i więcej koni to śmiech na sali.

Edytowane przez dzarjan8111
Opublikowano

 

 

Sorki że tak nie w temacie, ale orientuje sie ktoś może do którego roku wychodziły c-385 z dźwignia od wstecznego, polowych i szosowych po środku? I czy tak samo było w zetorach? CZy trodno to przerobić aby była normalnie po lewej stronie?

wystarczy kawałek pręta do-profilować i przespawać, lub kupić w sklepie - są dostępne, poza tym nic nie trzeba przerabiać.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy mam takie pytanie chciałem się zapytać odnośnie wzmacniacza momentu bo ruszam dziwgnią od wzmacniacza wogole nie reaguje na ruchy , jak sprawdzić czy on działa ??.

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Zdejmij podłogę i tam będziesz miał czujnik ciśnienia oleju po lewej stronie, którego wykręcasz i wkręcasz manometr taki do 14 atm i jak pokaże około 10 atm to jest dobrze.A wałek WOM Ci chodzi? Przedni napęd też? W jakim masz to ciągniku?

Opublikowano

wom wcale nie chodzi, mimo włączenia dźwignią pod siedzeniem i "wajchą" przy kierownicy do siebie ??? jaki ruch rączką od wzmacniacz, duży mały ??? długo masz ciągnik ???

Opublikowano (edytowane)

Kolego, wałek WOM hydraulicznie mi nie chodzi, a przodka nie mam, bo to 912

Nic nie rozumiem z tego co piszesz :ph34r:

Od 5 lat kolego mam zaslepione przewody od hydrauliki , mówią ze najlepiej właczac wom na kole zebątym

Możesz rozwinąć ?

no normalnie mechanicznie wyłaczam

Masz na myśli dźwignię pod siedzeniem z prawej strony? Podczas pracy silnika jest to raczej mało realne :lol: Za każdym razem gasisz silnik? przestań pisać bzdury lub napisz jak człowiek o co kaman, pozdrawiam. Edytowane przez UrsusFan1222
Opublikowano

NO innego wyjścia nie mam musze zrobić hydraulike , tylko musze poszukać te przewody które mi brakuja , bo to ciągnik z SKR a te skurw wszystko kradły z ciągników.

 

Tylko ja mało co używam WOMU w tym ciągniku

 

Wiesz co brakuje mi takiego przewodu z tyło prawego wieszaka na podnośniku , i przewodu patrzać z gory skrzyni biegów na podnośniku .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtas00
      Witam wszystkich użytkowników agrofoto jak widzicie w temacie mam taki problem-Nie mogę wyłączyć  przodu i włączyć  wzmacniacza.
      pomóżcie mi albo doradźcie co to moze być?????? 
    • Przez Karasio
      Witam! Mam pytanie do czego służy wzmacniacz momentu obrotowego w zetorze 7711?
    • Przez rafal4610
      miałem antene za 15zł i do tego wzmacniacz i było wszystko w porządku. Ale jakie pieniądze taka antena, więc jej żywot sie skończył Kupiłem drugą za 30zł i tu pojawia sie problem. Gdy podłącze ją bez wzmacniacza to odbiór jest ok, ale zdarzają sie zakłócenia więc założyłem wzmacniacz. Ku mojemu zdziwieniu radio zaczęło trzeszczeć. Gdy chwyce ręką za jaką kolwiek część anteny to trzeszczenie znika, a radio odbiera bardzo ładnie. Czym to może być spowodowane ? Moge chwycić za gumową, plastikową część anteny i problem znika.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, z ZTSa po rozgrzaniu robi mi się automat i przedni napęd traci na funkcjonalności a mianowicie ciągnik jak popracuje to sam sobie z zająca na żółwia przełącza poniżej 1000obr/min jak dodaje gazu to z powrotem włącza się zając i dodatkowo przedni napęd się rozłąćza przy obciążeniu i niższych obrotach, i jak włączę WOM na niezależny to kręci się bez włączenia tej dźwigni przy kierownicy. czy to głównym winowajcą jest ROZDZIELACZ wzmacniacza momentu ten pod podłogą??? chciałbym się upewnić. ciągnik ma wszystkie nowe pompy, przystawka od napędu jest zregenerowana, nowa mikropompa, nowa taśma od wzmacniacza, zmienione pierścienie na siłowniczku włączającym żółwia. pozdrawiam
    • Przez Kamil0012
      Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v