krzycho2607

Ares 540 pytanie

Polecane posty

krzycho2607    1

witam mam takie pytanko do was.Powiedzcie mi bo ogladałem ostatnio aresa 540 chce własnie taki ciagnik kupic z ładowaczem czy kazdy model ares 540 ma tylko dwa połbiegi pod obciazeniem czy wszystkie maja 4?Bo niby zapalaja sie 1,2,3,4 na wyswietlaczu te półbiegi jak sie przekreci kluczyk ale jak sie jedzie to w ciagniku dzialaja tylko 1 i 2 wiec niewiem jak jest, no chyba ze 3 i 4 dzialaja na wyzszych biegach bo sprawdzałem tylko na pierwszym biegu i na drugim.Doradzcie mi bo juz nie wiem jak to jest.A drugie pytanie to co moze byc ze biegi wchodza bardzo ciezko praktycznie zeby właczyc jakis bieg to musi byc na luzie rewers ,właczam 1 i daje rewers do przodu ruszam i zeby zmienic na dwójke musze dac rewers na zero i dopiero wejdzie mi 2 .Co moze byc tego przyczyna czy to cos ze sprzegłem czy cos juz skrzynia jest padnieta sory ze tak pytam ale nie chce kupic ciagnika do remontu.dzieki z góry i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

ja mam Aresa 550RZ i są w nim cztery półbiegi, i wydaję mi się, że w 540 też tak powinno byc....a co do ciężko wchodzących biegów to nie wiem.... jaka tam jest skrzynia powershift??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja mam 550 i też 4 półbiegi są ale oglądałem raz 610 z rewersem mechanicznym i miał 2 półbiegi.... ze skrzynia to pewnie coś do regulacji a nie buja czasem ciągnikiem lekko przy próbie włączenia biegu ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Ja mam że buja wiecie co to jest? a skrzynie są jak w MF tylko zamiast Dynashift to Hexashift i jeszcze Speedshift był co miał 2 pod obciązeniem w MF to pewnie w Renault też były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

no wlasnie juz sam niewiem chyba bede szukał dalej jakiegos ciagnika bo ten to cos za bardzo podejrzanie mi wyglada no dobra panowie wielkie dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak byłem oglądac mojego aresa to identyko mi robil biegi ciezko wchodzili i w dodtaku lekko nim zabujalo. Osoba od ktorej kupowałem mi to zrobila jakas kalibracja to byla czy cos mowil ze 300 zlotych to go kosztowalo i po tym biego wchodza lekko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

aha no to moze tu było by trzeba zrobic to samo no niewiem gosciu mial to naprawic i sie odezwac zobaczymy czy sie odezwie narazie dzieki panowie i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj