Skocz do zawartości
krzycho2607

Ares 540 pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
krzycho2607    1

witam mam takie pytanko do was.Powiedzcie mi bo ogladałem ostatnio aresa 540 chce własnie taki ciagnik kupic z ładowaczem czy kazdy model ares 540 ma tylko dwa połbiegi pod obciazeniem czy wszystkie maja 4?Bo niby zapalaja sie 1,2,3,4 na wyswietlaczu te półbiegi jak sie przekreci kluczyk ale jak sie jedzie to w ciagniku dzialaja tylko 1 i 2 wiec niewiem jak jest, no chyba ze 3 i 4 dzialaja na wyzszych biegach bo sprawdzałem tylko na pierwszym biegu i na drugim.Doradzcie mi bo juz nie wiem jak to jest.A drugie pytanie to co moze byc ze biegi wchodza bardzo ciezko praktycznie zeby właczyc jakis bieg to musi byc na luzie rewers ,właczam 1 i daje rewers do przodu ruszam i zeby zmienic na dwójke musze dac rewers na zero i dopiero wejdzie mi 2 .Co moze byc tego przyczyna czy to cos ze sprzegłem czy cos juz skrzynia jest padnieta sory ze tak pytam ale nie chce kupic ciagnika do remontu.dzieki z góry i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

ja mam Aresa 550RZ i są w nim cztery półbiegi, i wydaję mi się, że w 540 też tak powinno byc....a co do ciężko wchodzących biegów to nie wiem.... jaka tam jest skrzynia powershift??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja mam 550 i też 4 półbiegi są ale oglądałem raz 610 z rewersem mechanicznym i miał 2 półbiegi.... ze skrzynia to pewnie coś do regulacji a nie buja czasem ciągnikiem lekko przy próbie włączenia biegu ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mateusz1995    2

Ja mam że buja wiecie co to jest? a skrzynie są jak w MF tylko zamiast Dynashift to Hexashift i jeszcze Speedshift był co miał 2 pod obciązeniem w MF to pewnie w Renault też były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

no wlasnie juz sam niewiem chyba bede szukał dalej jakiegos ciagnika bo ten to cos za bardzo podejrzanie mi wyglada no dobra panowie wielkie dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak byłem oglądac mojego aresa to identyko mi robil biegi ciezko wchodzili i w dodtaku lekko nim zabujalo. Osoba od ktorej kupowałem mi to zrobila jakas kalibracja to byla czy cos mowil ze 300 zlotych to go kosztowalo i po tym biego wchodza lekko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

aha no to moze tu było by trzeba zrobic to samo no niewiem gosciu mial to naprawic i sie odezwac zobaczymy czy sie odezwie narazie dzieki panowie i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×