Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

Renault 110.54

Polecane posty

Rafii    8

Koledzy mam zamiar kupić Renault 110.54, mam już taki upatrzony z 1991. Na liczniku ma 6500mh(co pewnie nie jest prawdą). Ciągnik jest nie malowany, widać że był myty.Zauważyłem że poci się trochę wąż od orbitrolu i leci olej z przedniego prawego koła-pewnie uszczelniacz(jaki jest koszt takiej naprawy,po odpaleniu przez ok minutę ciężko kręciła się kierownica-później już ok.Czy w tych modelach są świece żarowe,jeśli tak to czy jest kontrolka.Biegi wchodzą dosyć ciężko. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

a jaka cena jesli można wiedzieć?


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    8

Patrzyć musisz na to wszystko co wymieniłeś, jak oglądniesz kilka 110-54 to będziesz miał większe porównanie, jak nie ma pracy już w polu to nie śpiesz się z z zakupem :rolleyes:

Edytowano przez piotrus19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

swieca jest, ale plomieniowa, kontrolki moze nie byc,

na twoim miejscu poczekalbym jeszcze, obejrzal pare innych, zaczyna sie sezon kupna ciagnikow wiec handlarze beda sciagac co popadnie nie zawsze w dobrym stanie

zastanow sie nad 2-3 lata starszym z seri .14, wedlog mnie sa bardziej wytrzymale i mniej awaryjne, przez to ze sa w pelni mechaniczne

wybor nalezy oczywiscie do Ciebie, ale nie spiesz sie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

malowany podejrzewam że był ;[ na zdjęciu widać siwawy dymek przy dodatniej temperaturze( zdjęcie latem zapewne :D) seria .54 zależy od wyposażenia... może być w pełni mechaniczna :unsure: ta widać że mechannik bo rewers mechaniczny i bez EHR... aczkolwiek zachęcam do dalszego oglądania podobnych modelów... :P

Edytowano przez pawel89

gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

u mnie dziwgnie od biegów tez zaczęły latać " okazało się że poluźnił sie postument przykrecony do skrzyni na którym osadzone są dzwignie , starczy dokręcić pod kabiną , teraz dziwgnie mam totalnie bez luzów


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ten na pewno byl malowany, wyporzaznie jak w wersjach Nectra, czyli full wypas

jednak cena jak dla mnie to przesada


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

nam powiedział za niego 48tyś.Wszystko nawet działało. EHR,półbiegi,rewers, oponki nawet nawet. Tylko te biegi. Ktoś na forum pisał żeby zwrócić na to uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj