Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

Renault 110.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafii    6

Koledzy mam zamiar kupić Renault 110.54, mam już taki upatrzony z 1991. Na liczniku ma 6500mh(co pewnie nie jest prawdą). Ciągnik jest nie malowany, widać że był myty.Zauważyłem że poci się trochę wąż od orbitrolu i leci olej z przedniego prawego koła-pewnie uszczelniacz(jaki jest koszt takiej naprawy,po odpaleniu przez ok minutę ciężko kręciła się kierownica-później już ok.Czy w tych modelach są świece żarowe,jeśli tak to czy jest kontrolka.Biegi wchodzą dosyć ciężko. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    6

Patrzyć musisz na to wszystko co wymieniłeś, jak oglądniesz kilka 110-54 to będziesz miał większe porównanie, jak nie ma pracy już w polu to nie śpiesz się z z zakupem :rolleyes:

Edytowano przez piotrus19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    483

swieca jest, ale plomieniowa, kontrolki moze nie byc,

na twoim miejscu poczekalbym jeszcze, obejrzal pare innych, zaczyna sie sezon kupna ciagnikow wiec handlarze beda sciagac co popadnie nie zawsze w dobrym stanie

zastanow sie nad 2-3 lata starszym z seri .14, wedlog mnie sa bardziej wytrzymale i mniej awaryjne, przez to ze sa w pelni mechaniczne

wybor nalezy oczywiscie do Ciebie, ale nie spiesz sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    2

malowany podejrzewam że był ;[ na zdjęciu widać siwawy dymek przy dodatniej temperaturze( zdjęcie latem zapewne :D) seria .54 zależy od wyposażenia... może być w pełni mechaniczna :unsure: ta widać że mechannik bo rewers mechaniczny i bez EHR... aczkolwiek zachęcam do dalszego oglądania podobnych modelów... :P

Edytowano przez pawel89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

u mnie dziwgnie od biegów tez zaczęły latać " okazało się że poluźnił sie postument przykrecony do skrzyni na którym osadzone są dzwignie , starczy dokręcić pod kabiną , teraz dziwgnie mam totalnie bez luzów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

ten na pewno byl malowany, wyporzaznie jak w wersjach Nectra, czyli full wypas

jednak cena jak dla mnie to przesada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

nam powiedział za niego 48tyś.Wszystko nawet działało. EHR,półbiegi,rewers, oponki nawet nawet. Tylko te biegi. Ktoś na forum pisał żeby zwrócić na to uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×