Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Wolno opadający przedni tuz. Co zrobić żeby szybciej opadał??

Polecane posty

PanJoker    4

Dokładnie tak jak w temacie, powoli opada mi przedni tuz, zanim opadnie do pożądanej wysokości musi minąć parę sekund. A że u mnie tuz jest wykorzystywany np przy siewie czy w zimie przy odśnieżaniu pasowało by żeby szybciej opadał. Przypuszczam że gdzieś jest jakiś dławik. Tylko gdzie go szukać? Dodam że jest to model 120, mój znajomy który ma większą Renie również z tuzem tak samo opada jak i u mnie chociaż tam widzę że siłowniki są dwustronnego działania jednak też szału nie ma jeżeli chodzi o opadanie. Będe wdzięczny za wszelkie pomysły :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Trzeba sprawdzić całą linię od siłownika do rozdzielacza, jak już to gdzieś na przewodzie będzie dławik.

Podłączone masz to pod szybkozłącza rozdzielacza?

Jeśli tak to podłącz pod inną sekcję i obserwuj co się dzieje wtedy- może w sekcji rozdzielacza jest ustawiony regulator przepływu.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Hmmm w sumie to raczej nie jest podłączone tak jak Ty to mówisz pod szybkozłącze rozdzielacza. A jeszcze się tak zapytam, bo może to być to... Jak wychodzą mi przewody od siłowników potem jest trójnik i następnie jest zawór kulowy wstawiony. I to może przez to wolno działać że na tym zaworze jest mała przepustowość??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak, może być tak że zawór nie jest do końca otwarty i dlatego tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A jeżeli zawór jest otworzony do końca więc trzeba szukać gdzieś dalej w takim razie. A jak ten dławik wygląda?? żebym wiedział czego mam szukać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

tez mam 120 z przednim tuzem w dodatku chyba fabrycznym i tez mam zawor kulowy pod przodkiem ciagnika a przewody od tuza i wyjsc ida do rozdzielacza i sa wpiete razem z tymi na wyjscie na tył , ciezko to opisac ale mam przednie i tylne wyjscia obslugiwane tymi samymi dziwgniami zalezy tylko od tego ktorych uzywam ;) i tez bardzo powoli opada z ciezarem nieco szybciej..


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj