Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

parametry dotyczoce MF 235

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mf 235

Liczba biegów przód/tył: 8/2

Max. prędkość jazdy jazdy: 25,8 km/h

WOM - obr/min: 540

Regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, szybkość reakcji i ciśnieniowa

Max. udźwig podnośnika: 1050(1330) kg.

Wydatek układu hydr. zewnętrznej -dm3/min: 15

Ilość szybkozłączy hydr. zew. 2

Koła przód 6.0 R16

Koła tył: 12,4x 32

Maksymalna masa:2060kg

Wymiary:

-długość 347cm

-szerokość 162cm

-wysokość(z kabiną) 210cm(261cm)

Mf 235 to taki nowszy ciapek :P , ma chyba inne hamulce niż 255( bębnowe, nie ma zwolnic, przez co siada w nim dyferencjał).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Pojemność 2502 ccm

Moc max. 38KM @ 2000rpm

Moment obr. max. 132Nm @ 1300rpm

Skrzynia 8/2

Waga 1880kg

Opony tył 12.4-32 lub 13.6-28

 

No i mamy pełną odpowiedź :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2262
max prędkosc , liczba cylidrów i jaki silnik wiem tylko ze silnik PERNKINS :P

Ma napewno 3 cylindry...Ale ze nie ma zwolnic to niewiedziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Jak moze ciągnik nie miec zwolnic??

Normalnie :P półośki z dyfra idą prosto do kół.

 

Silnik Perkins AD 3.152 trzycylindrowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2262
Normalnie :P półośki z dyfra idą prosto do kół.

 

Silnik Perkins AD 3.152 trzycylindrowy.

 

Zadam głupie pytanie..Po co w innych ciągnikach zwolnice jak w tym nie ma??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zwolnice odciążają mechanizm róznicowy (działają na niego mniejsze siły), w tym MF ich nie ma bo widocznie konstruktorzy uznali że jest to ciągnik do lekkich prac i uprościli konstrukcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1
Zadam głupie pytanie..Po co w innych ciągnikach zwolnice jak w tym nie ma??

Ja to pojmuje tak..

Zwolnice to też chyba stosuje sie po to żeby można było tylną oś przesunąć do tyłu, pewnie też po to żeby dyferencjał nie siadał, ale w niektórych ciągnikach to i zwolnice łapią luzy itp ;]

Ale nie znam sie za bardzo ; p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Ja to pojmuje tak..

Zwolnice to też chyba stosuje sie po to żeby można było tylną oś przesunąć do tyłu, pewnie też po to żeby dyferencjał nie siadał, ale w niektórych ciągnikach to i zwolnice łapią luzy itp ;]

Ale nie znam sie za bardzo ; p

Niekoniecznie, są zwolnice planetarne (np. w MF 255) które nie przesuwają osi do tyłu czy gdziekolwiek, są w tej samej osi z półosiami z dyfra. Za to zwolnice walcowe (jak np. w C360) przesuną oś względem dyferencjału tak jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2262
Niekoniecznie, są zwolnice planetarne (np. w MF 255) które nie przesuwają osi do tyłu czy gdziekolwiek, są w tej samej osi z półosiami z dyfra. Za to zwolnice walcowe (jak np. w C360) przesuną oś względem dyferencjału tak jak piszesz.

 

Ja to nic z tego nie rozumiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
czy moze ktos wie ile ma koni MF 235 i wszystkie jego pod zespoły. Pozdrawiam Ferguson235 :P

co dokładnie chcesz wiedzieć bo mam w domu instrukcje do 235


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zwolnica planetarna chrakteryzuje sie tym że półoś napędowa jest w jednej osi geometrycznej z piastą koła - patrz MF 255 czy większość nowoczesnych ciągników.

W zwolnicy walcowej półoś napędowa jest w różnej osi niż piasta koła - patrz C360, Zetor 7011...

 

Poszukaj na necie info o przekładni planetarnej i walcowej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
niewiem a co w tej instrukcji jest ciekawego

Jak sie nie wie co sie chce to sie nie ma nic :P

 

W zasadzie najważniejsze rzeczy zostały już wypisane. Trzeba pytać o konkrety bo nik tu nie przepisze całej instrukcji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
Jak sie nie wie co sie chce to sie nie ma nic :P

 

W zasadzie najważniejsze rzeczy zostały już wypisane. Trzeba pytać o konkrety bo nik tu nie przepisze całej instrukcji...

dokladnie :P


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Oryginalne od 1975 roku, montarz w Polsce od 1978, a od 1984 produkcja na licencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
Oryginalne od 1975 roku, montarz w Polsce od 1978, a od 1984 produkcja na licencji.

 

 

i od tamtego czasu są jeszcze prudukowane ????????? ale chyba pod nazwą Ursus 2812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj