andrejus

nie działa ehr na błotniku

Polecane posty

andrejus    158

W jakiej pozycji działa lub powinien działać ehr na błotniku?

Pokretła na pozycji 9 i zółty przycisk wycisnięty?

Dziś lutowałem kabelki przy przyciskach na błotniku, były pourywane, zaśniedziałe. Byłem pewny że zadziała ale niestety.

gdzie jeszcze szukać uszkodzenia?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

u mnie też nie działa ale widziałem że instalacja elektryczna jest od łączona mam tylko ręczną obsługę jak masz wszystko podłączone to mosisz przejrzeć cały układ wymienić filtry i wyczuścić zawory eletro- hydrauliczne i wymienić olej na nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

co mają filtry, elektrozawory i olej do niedziałających przycisków na błotnikach???

Na pewno przyciski nie będą działały kiedy w kabinie będzie pozycja unoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ciekawe, co ma olej czy filtr do przycisków? Może i coś w tym jest?

Gdybyście mogli zrobić fotkę lub zerknąć i opisać jak wygląda podłączenie tych przycisków, ile przewodów i jakiego koloru.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

jak masz stary albo brudny olej i zanieczyszczone elektrozawory to możesz sobie naciskać i tak nic nie będzie działało wystarczy jak podłączali sprzęt a nie umyli szybkozłączy i już kusz się dostał do oleju a na to są uczulone elektrozawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Ja mam podobny problem z EHR na błotniku, z tym że w John Deere 6010. Działa podnoszenie ale nie chce opuścić. Przycisk rozebrałem zbadałem miernikiem i jest w porządku bo przewodzi w obydwu pozycjach. Nie jest to tak uciążliwe ale nie powiem, przydało by się nieraz, a tak trzeba wejść do traktora aby opuścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

jak masz stary albo brudny olej i zanieczyszczone elektrozawory to możesz sobie naciskać i tak nic nie będzie działało wystarczy jak podłączali sprzęt a nie umyli szybkozłączy i już kusz się dostał do oleju a na to są uczulone elektrozawory

To w kabinie tez by nie działało taaak???

a działa dobrze


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Problem rozwiązany. Styki w przyciskach były zawalone błotem.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj