Skocz do zawartości
las4341

ORBITROL DO 912

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

las4341    0

Proszę o pomoc . Wczoraj zamontowałem gotowy mechanizm wspomagania układu kierowniczego z orbitrolem i siłownikiem dwustronnego działania . wymieniłem pompę na nową , wstawiłem wyczyściłem filtr powrotny oleju i ominąłem zawór w zbiorniku oleju. Orbitrol jest podłączony prawidłowo , ale działa bardzo ciężko ( tak samo ciężko przy odłączonych drążkach kierowniczych ). Dodatkowo po zatrzymaniu obrotu kierownicą i dodaniu gazu siłownik dalej się wysuwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przemrolnik    13

zapowietrzony? :)

Poluzuj węze przy siłowniku, i po kręć kierownicą, aż poleci olej, ale to zrób przy złożonym silowniku, czy skreconymi max. i jak poleci olej skręc węże w silowniku.

Zobacz czy masz dużo oleju, bo mozesz mieć go za mało. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

las4341    0

zapowietrzony? :)

Poluzuj węze przy siłowniku, i po kręć kierownicą, aż poleci olej, ale to zrób przy złożonym silowniku, czy skreconymi max. i jak poleci olej skręc węże w silowniku.

Zobacz czy masz dużo oleju, bo mozesz mieć go za mało. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




leszekd    80

Wywal filtr Mechanik który modernizował mi na orbitrol nie zalecał stosowania twierdził że może być ciężko kręcić kierownicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myster    5

Wywal filtr Mechanik który modernizował mi na orbitrol nie zalecał stosowania twierdził że może być ciężko kręcić kierownicą.

 

Co za bzdura!!!! ten mechanik sie chyba minal z powolaniem :blink::(

 

Do autora tematu;

Wymien filtr oleju na nowy i zobacz wtedy jak to bedzie chodzic, ciekawy jestem jak go czysciles? kiedys ten filtr byl wogole wymieniany na nowy? ;[

 

proponuje sprawdzic jeszcze dokladnie podlaczenie calego zestawu .....

Edytowano przez myster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leszekd    80

Nie wiem czy to bzdura ale układ jest zamknięty więc żaden brud tam się nie dostaje , a wszystko działa już kilka lat bez zarzutów bądź co bądź filtr zawsze stawia jakiś opór. Sam byłem zaskoczony tym co stwierdził mechanik ale wszystko działa dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Filtr powinien byc i nie ma prawa wpływać na prace układu chyba że jest zawalony na amen. Powinien być na powrocie a nie na zasilaniu. Dziwne że siłownik się rusza gdy kierownicą nie ruszasz. To by wskazywało na powietrze. Jesteś pewny że zasilanie pompy w olej nie jest niczym zdławione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myster    5

Nie wiem czy to bzdura ale układ jest zamknięty więc żaden brud tam się nie dostaje , a wszystko działa już kilka lat bez zarzutów bądź co bądź filtr zawsze stawia jakiś opór. Sam byłem zaskoczony tym co stwierdził mechanik ale wszystko działa dobrze.

 

Brud sie wlsanie bierze z ukladu tzn elementy takie jak np pompa hydrauliczna orbitrol ulegaja zuzyciu i powstaja drobne opilki i sobie wyobrasz co pompa mieli <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sumek666
      Witam,
      macie jakiś dobry sposób na wymianę krzyżaków w Ursusku C-385? 
      mam je już zużyte krzyżaki oraz widełki te w serwomechanizmie. warto same krzyżaki czy również widełki? jak to jest zmontowane?
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez tymek2001
      Witam, chciałbym przerobić oryginalne wspomaganie z serwa na siłownik. Moja wersja posiada półserwo sterowane za pomocą orbitola, czy ktoś z was wie czy trzeba zmieniać wąs kierowniczy, na taki jaki jest w zestawach z siłownikiem? Chciałem zakupić taki zestaw http://allegro.pl/wspomaganie-ursus-zetor-385-914-8145-1224-nkpl-i5749488012.html , jeśli ktoś przerabiał taki temat, to proszę o opinie, jakie są + takiej modernizacji, oczywiście poza tym, że nie zostawiamy za sobą kałuż oleju
    • Przez Rafii
      Koledzy jaki model pompy od wspomagania był montowany w u-902(1984 rok). Gdzie jest ten magiczny zawór na zbiorniczku od wspomagania którym reguluje się ciśnienie. Ile oleju wchodzi w układ wspomagania. Po wymianie serwa i pompy jakim olejem zalać układ-hydraulicznym czy do skrzyń automatycznych?
    • Przez Gacuseks
      Witam
      Mam oto taki problem. Mianowicie wycieka mi olej z układu wspomagania w ursusie 1012. Wyciek jest widoczny na zbiorniku oleju wspomagania, wylatuje w miejscu wejścia zaworu bezpieczeństwa w zbiornik, Pewnie są momenty, że nawet tryska pod ciśnieniem bo dookoła wszystko się klei. Sam zawór bezpieczeństwa rusza się troszkę góra dół w zbiorniku. Może tu upatrywać usterki, czy ten zawór jest wkręcony ?
      Pozdrawiam Michał
×