Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Minikowie będzie mozna zobaczyc najnowszy cud inzynierów Massey ferguson 54xx. Cena ma być mniejsza od tych co teraz są, ścięta maska w standardzie, chyba nie ma CR. Trochę gupio jest z tymi jakimiś wersjami: w najsłabszej wersji nie ma fotela pneumatycznego tylko mechaniczny, brak klimy, brak siedzenia dla pasażera i coś tam jeszcze. W najlepszej jest to siedzenie pneumatyczne, dodatkowe światła, klima, siedzenie dla pasażera no i coś ta m jeszcze. Więc jak nowy massey 5435 kosztuje bez niczego 165tys netto to ten pewnie z jakieś 150tys netto (to jest moje szacowanie). Jezeli ma ktos jeszcze jakies informacje to niech pisze

Opublikowano

Ten wątek poruszany był w temacie o mf-ach 5400 :) Silniki zgadza się, bez CR, nowy design maski i zegarów (mają teraz białe tło :lol: ) Poza tym chyba nic się nie zmieniło, a i 5420 to odpowiednik 5425 ;)

Opublikowano (edytowane)

Jednak zmian jest trochę więcej niewidocznych od razu ;). Na początek bym postulował aby temat ten był poświęcony dla całej "odświeżonej" serii, więc można go nazwać: MF 5400 82hp-107hp 2011 wraz z wymienionymi w podpisie modelami czyli 5420, 5430, 5440, 5450 :)

 

A zmiany oprócz wymienionych wyżej to także:

- lżejsza przekładnia Dyna4 przeprojektowana specjalnie dla ciągników o mocach jak wyżej

- nowa tylna oś która umożliwia zawieszanie maszyn o ciężarze 4300 kg

- nowa przednia oś DANA

- elektrohydrauliczna zmiana prędkości WOM

- możliwość wyposażenia w zintegrowany podnośnik przedni

Edytowane przez adikpl1
Opublikowano (edytowane)

A jak myślicie beda lepsze od john deere 5r? Masseye mają mieć lepszy promień skrętu. A mi sie one bardzo podobają świetny wygląd i w ogóle. Widzieliście na masce to są ksenony czy tylko takie lampy jak w skuterze peugeot speedfight 2 że jest żarówka i wygląda jak ksenon?

Edytowane przez cysiu133
Opublikowano

jak dla mnie pod względem technicznym, już są lepsze od 5R, trochę gorzej, a nawet dużo gorzej jeśli chodzi o jakość wykonania :) Ksenonów do tej klasy ciągnika to raczej się nie spodziewajmy. Średnica zawracania w krótkiej wersji 54** jest aktualnie dość dobra, ale o 1m gorsza niż w JD

Opublikowano

Dokładnie-jak dla Ciebie-szczególnie ta przekładnia "light"-jak domyślam się to pewnie wzmocniono ją poprzez obniżenie wagi :D .Może napisz mi co takiego ma ta nowa seria czego nie ma 5R (lub mieć nie może)-już wiem-większy rozstaw osi.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

MF5400 ma jeden z lepszych współczynników wyposażenia do ceny. Nawet wielbiony przez niektórych NH, w tym segmencie stety albo i nie, nie może się równać Red Power. tongue.gif

 

@jaro i @b0gdan Wasze wypowiedzi w tematach o JD i MF to jak gra w ping ponga. laugh.gif

Opublikowano

MF5400 ma jeden z lepszych współczynników wyposażenia do ceny. Nawet wielbiony przez niektórych NH, w tym segmencie stety albo i nie, nie może się równać Red Power. tongue.gif

 

@jaro i @b0gdan Wasze wypowiedzi w tematach o JD i MF to jak gra w ping ponga. laugh.gif

 

Ojej-@Bobek my się po prostu lubimy przekomarzać:D -ja doskonale wiem że MF oferuje parę wodotrysków więcej a @Bogdan wie że JD jest lepiej wykonany-a popisać sobie a muzom chyba możemy ?

Piszę często ,gęsto w tematach o ciagnikach bo czasami aż mi się wierzyć nie chce w niektóre brednie wypisywane przez fanów (przeciwników-właściwe skreślić ) różnych marek.Doskonale sobie zdaję sprawę że jestem odbierany tu na forum jako bezkrytyczny fan JD-a ma to tyle wspólnego z prawdą co "Siedemnaście mgnień wiosny" :D ...

Opublikowano

01 Lżejsza, łatwa w obsłudze i wydajna przekładnia napędowa Dyna-4 z rewersem elektrohydraulicznym obsługiwanym dźwignią Power Control.

02 Silniki Perkins 4 cylindrowe, z mechanicznym układem wtryskowym zapewniają wysoką moc i niskie zużycie paliwa podczas wszystkich zastosowań.

03 Amortyzacja kabiny (wyposażenie opcjonalne) gwarantuje wysoki komfort nawet podczas pracy w trudnym terenie.

04 Możliwość wyboru dachu kabiny: dach standardowy, slimline lub Visio.

05 Tylny podnośnik sterowany poprzez EHR zapewnia maksymalną precyzję podczas prac polowych.

06 Wydajny układ hydrauliczny: wydatek 100 l/min (wyposażenie opcjonalne) gwarantuje wydajną i szybką pracę z ładowaczem czołowym.

07 NOWY wygląd. Każdy model posiada ściętą maskę zapewniającą znakomitą widoczność i może być wyposażony w dach Visio poprawiający widoczność podczas prac z wysięgnikiem ładowacza czołowego uniesionym na maksymalną wysokość..

08 Przestronna, komfortowa kabina posiada teraz nową, bardziej czytelną deskę rozdzielczą. Wszystkie przyrządy sterownicze znajdują się w zasięgu ręki.

09 NOWA konstrukcja tylnej osi: Specjalnie zaprojektowana do tych ciągników, nowa tylna oś umożliwia elektrohydrauliczny wybór prędkości obrotowej WOM oraz elektrohydrauliczny wybór biegów pełzających. Jej kompaktowe wymiary gwarantują znakomity prześwit..

10 NOWA konstrukcja przedniej osi: zintegrowany przedni podnośnik (Integrated Front Linkage System - IFLS) zapewnia większą stabilność i łatwiejsze sterowanie podczas prac z maszynami na nim zawieszonymi. Kompaktowe rozmiary przedniego TUZ-a i WOM-u umożliwiają zamontowanie maszyn bliżej ciągnika i jego niesamowitą zwrotność.

11 NOWY znakomity prześwit – kompaktowa tylna oś gwarantuje większy prześwit szczególnie ważny podczas pracy w trudnym terenie, zbioru zielonek, nawożeniu i wykonywaniu oprysków.

12 Współczynnik mocy do wagi – nowe ciągniki MF 5400 charakteryzują się znakomitym współczynnikiem mocy do wagi.

13 Unoszona maska silnika zapewnia łatwy i szybki dostęp do silnika w trakcie wykonywania obsługi codziennej, dzięki czemu czas na nią poświęcony jest krótszy

 

To są wszystkie nowinki z nowego katalogu mfa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To jest słowo w słowo z katalogu? smile.gif

 

@jaro doskonale o tym, wiem. tongue.gif

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

Ja jednak jestem bardziej przekonany do obecnej serii. Podstawowym minusem nowej serii jest to, że wszystko co nowe, czyli mosty, i skrzynia są lżejsze i słabsze niż obecnie, nie sądzę, żeby różnica w cenie rekompensowała to.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Bardziej prawdopodobnym jest podwyżka ceny z racji tego, że jest to nowa, ot tak po prostu. wink.gif

Opublikowano

Przedstawiciel mowił że bedzie tanszy czyli ta najlepsza wersja powinna byc na rowni cenowo z terazniejszymi. Ten ciągnik jest bardzo lekki wiec chyba jako glowny sie on nie nadaje. Najlepiej pewnie bedzie sie spisywal przy opryskiwaczu, rozziewaczu itd.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czyli jednak ten nowy to taka uboższa wersja, skoro silnik jest na zwykłej pompie, a nie na CR. wink.gif Czyli co 5M może mieć groźnego rywala? huh.gif @hubertuss się pewnie ucieszy. biggrin.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v