Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
cysiu133    1

W Minikowie będzie mozna zobaczyc najnowszy cud inzynierów Massey ferguson 54xx. Cena ma być mniejsza od tych co teraz są, ścięta maska w standardzie, chyba nie ma CR. Trochę gupio jest z tymi jakimiś wersjami: w najsłabszej wersji nie ma fotela pneumatycznego tylko mechaniczny, brak klimy, brak siedzenia dla pasażera i coś tam jeszcze. W najlepszej jest to siedzenie pneumatyczne, dodatkowe światła, klima, siedzenie dla pasażera no i coś ta m jeszcze. Więc jak nowy massey 5435 kosztuje bez niczego 165tys netto to ten pewnie z jakieś 150tys netto (to jest moje szacowanie). Jezeli ma ktos jeszcze jakies informacje to niech pisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

Ten wątek poruszany był w temacie o mf-ach 5400 :) Silniki zgadza się, bez CR, nowy design maski i zegarów (mają teraz białe tło :lol: ) Poza tym chyba nic się nie zmieniło, a i 5420 to odpowiednik 5425 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    192
(edytowany)

Jednak zmian jest trochę więcej niewidocznych od razu ;). Na początek bym postulował aby temat ten był poświęcony dla całej "odświeżonej" serii, więc można go nazwać: MF 5400 82hp-107hp 2011 wraz z wymienionymi w podpisie modelami czyli 5420, 5430, 5440, 5450 :)

 

A zmiany oprócz wymienionych wyżej to także:

- lżejsza przekładnia Dyna4 przeprojektowana specjalnie dla ciągników o mocach jak wyżej

- nowa tylna oś która umożliwia zawieszanie maszyn o ciężarze 4300 kg

- nowa przednia oś DANA

- elektrohydrauliczna zmiana prędkości WOM

- możliwość wyposażenia w zintegrowany podnośnik przedni

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

cysiu133    1
(edytowany)

A jak myślicie beda lepsze od john deere 5r? Masseye mają mieć lepszy promień skrętu. A mi sie one bardzo podobają świetny wygląd i w ogóle. Widzieliście na masce to są ksenony czy tylko takie lampy jak w skuterze peugeot speedfight 2 że jest żarówka i wygląda jak ksenon?

Edytowano przez cysiu133

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

jak dla mnie pod względem technicznym, już są lepsze od 5R, trochę gorzej, a nawet dużo gorzej jeśli chodzi o jakość wykonania :) Ksenonów do tej klasy ciągnika to raczej się nie spodziewajmy. Średnica zawracania w krótkiej wersji 54** jest aktualnie dość dobra, ale o 1m gorsza niż w JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Dokładnie-jak dla Ciebie-szczególnie ta przekładnia "light"-jak domyślam się to pewnie wzmocniono ją poprzez obniżenie wagi :D .Może napisz mi co takiego ma ta nowa seria czego nie ma 5R (lub mieć nie może)-już wiem-większy rozstaw osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MF5400 ma jeden z lepszych współczynników wyposażenia do ceny. Nawet wielbiony przez niektórych NH, w tym segmencie stety albo i nie, nie może się równać Red Power. tongue.gif

 

@jaro i @b0gdan Wasze wypowiedzi w tematach o JD i MF to jak gra w ping ponga. laugh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

MF5400 ma jeden z lepszych współczynników wyposażenia do ceny. Nawet wielbiony przez niektórych NH, w tym segmencie stety albo i nie, nie może się równać Red Power. tongue.gif

 

@jaro i @b0gdan Wasze wypowiedzi w tematach o JD i MF to jak gra w ping ponga. laugh.gif

 

Ojej-@Bobek my się po prostu lubimy przekomarzać:D -ja doskonale wiem że MF oferuje parę wodotrysków więcej a @Bogdan wie że JD jest lepiej wykonany-a popisać sobie a muzom chyba możemy ?

Piszę często ,gęsto w tematach o ciagnikach bo czasami aż mi się wierzyć nie chce w niektóre brednie wypisywane przez fanów (przeciwników-właściwe skreślić ) różnych marek.Doskonale sobie zdaję sprawę że jestem odbierany tu na forum jako bezkrytyczny fan JD-a ma to tyle wspólnego z prawdą co "Siedemnaście mgnień wiosny" :D ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Jest kilka różnic pomiędzy tymi traktorami ale każdy musi wybrać co bardziej potrzebuje czy jako koń pociągowy czy lekkie prace z turem... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

01 Lżejsza, łatwa w obsłudze i wydajna przekładnia napędowa Dyna-4 z rewersem elektrohydraulicznym obsługiwanym dźwignią Power Control.

02 Silniki Perkins 4 cylindrowe, z mechanicznym układem wtryskowym zapewniają wysoką moc i niskie zużycie paliwa podczas wszystkich zastosowań.

03 Amortyzacja kabiny (wyposażenie opcjonalne) gwarantuje wysoki komfort nawet podczas pracy w trudnym terenie.

04 Możliwość wyboru dachu kabiny: dach standardowy, slimline lub Visio.

05 Tylny podnośnik sterowany poprzez EHR zapewnia maksymalną precyzję podczas prac polowych.

06 Wydajny układ hydrauliczny: wydatek 100 l/min (wyposażenie opcjonalne) gwarantuje wydajną i szybką pracę z ładowaczem czołowym.

07 NOWY wygląd. Każdy model posiada ściętą maskę zapewniającą znakomitą widoczność i może być wyposażony w dach Visio poprawiający widoczność podczas prac z wysięgnikiem ładowacza czołowego uniesionym na maksymalną wysokość..

08 Przestronna, komfortowa kabina posiada teraz nową, bardziej czytelną deskę rozdzielczą. Wszystkie przyrządy sterownicze znajdują się w zasięgu ręki.

09 NOWA konstrukcja tylnej osi: Specjalnie zaprojektowana do tych ciągników, nowa tylna oś umożliwia elektrohydrauliczny wybór prędkości obrotowej WOM oraz elektrohydrauliczny wybór biegów pełzających. Jej kompaktowe wymiary gwarantują znakomity prześwit..

10 NOWA konstrukcja przedniej osi: zintegrowany przedni podnośnik (Integrated Front Linkage System - IFLS) zapewnia większą stabilność i łatwiejsze sterowanie podczas prac z maszynami na nim zawieszonymi. Kompaktowe rozmiary przedniego TUZ-a i WOM-u umożliwiają zamontowanie maszyn bliżej ciągnika i jego niesamowitą zwrotność.

11 NOWY znakomity prześwit – kompaktowa tylna oś gwarantuje większy prześwit szczególnie ważny podczas pracy w trudnym terenie, zbioru zielonek, nawożeniu i wykonywaniu oprysków.

12 Współczynnik mocy do wagi – nowe ciągniki MF 5400 charakteryzują się znakomitym współczynnikiem mocy do wagi.

13 Unoszona maska silnika zapewnia łatwy i szybki dostęp do silnika w trakcie wykonywania obsługi codziennej, dzięki czemu czas na nią poświęcony jest krótszy

 

To są wszystkie nowinki z nowego katalogu mfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

To jest słowo w słowo z katalogu? smile.gif

 

@jaro doskonale o tym, wiem. tongue.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6
(edytowany)

Wszystko przepisane z katalogu. Wiadomo że każdy producent chwali swoje. :D

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Ja jednak jestem bardziej przekonany do obecnej serii. Podstawowym minusem nowej serii jest to, że wszystko co nowe, czyli mosty, i skrzynia są lżejsze i słabsze niż obecnie, nie sądzę, żeby różnica w cenie rekompensowała to.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jakoś mi się nie chce wierzyć, że nowe modele będą aż tak dużo tańsze. B)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bardziej prawdopodobnym jest podwyżka ceny z racji tego, że jest to nowa, ot tak po prostu. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Też mi się wydaje, że droższe będą. Może wprowadzą, jak ktos pisał jakąś tańszą, gorzej wyposażoną wersje. Poczekamy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

Przedstawiciel mowił że bedzie tanszy czyli ta najlepsza wersja powinna byc na rowni cenowo z terazniejszymi. Ten ciągnik jest bardzo lekki wiec chyba jako glowny sie on nie nadaje. Najlepiej pewnie bedzie sie spisywal przy opryskiwaczu, rozziewaczu itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli jednak ten nowy to taka uboższa wersja, skoro silnik jest na zwykłej pompie, a nie na CR. wink.gif Czyli co 5M może mieć groźnego rywala? huh.gif @hubertuss się pewnie ucieszy. biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

Bobek on bedzie konkurowac znaczy ta bogatsza wersja bedzie konkurować z 5r :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Pod względem skrzyni biegów to będzie konkurował z 5R.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dymek333
      Witam
      Jakiś czas temu kupiłem MFa 6480 dyna 6 z 2006 roku z przebiegiem 6000 mth. Problem polega na tym, że gdy olej w skrzyni osiągnie temperaturę około 35 stopni to giną połówki i mryga kontrolka od danego przełożenia na którym ciągnik się znajdował. Po zatrzymaniu się, wciśnięciu sprzęgła i poruszaniu potencjometrem od automatu problem znika, ale gdy minie około 10 min sytuacja się powtarza. Przy pługu czy gruberze nic się nie ślizga i traktor ciągnie tak jak powinien. Drugi mankament to bardzo nerwowe przerzucanie biegów, aż wyrywa z fotela. Próbowałem kalibrowac ale z marnym skutkiem. Zauważyłem też że podczas kalibracji zmieniają się parametry od automatu na DOT MATRIX ( potencjometr jest w pozycji neutralnej a wyświetlacz pokazuje tak jakby ktoś się nim bawił; czy tak ma byc ? ). Serwis z Korbankowa był cały dzień, ale rozłożył ręce i dowiedziałem się tylko tyle, że z podobnym przypadkiem się jeszcze nie spotkali. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś podobnym ?

       
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i ciagnik po odpaleniu na zimnym nie działa przedni napęd podczas hamowania a gdy ciągnik się rozgrzeje chwile pochodzi w polu przedni naped działa gdy nacisne na pedał hamulca co to może być? Myślałem ,że może coś z elektrozaworem albo cewką
    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.