Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
cysiu133    1

W Minikowie będzie mozna zobaczyc najnowszy cud inzynierów Massey ferguson 54xx. Cena ma być mniejsza od tych co teraz są, ścięta maska w standardzie, chyba nie ma CR. Trochę gupio jest z tymi jakimiś wersjami: w najsłabszej wersji nie ma fotela pneumatycznego tylko mechaniczny, brak klimy, brak siedzenia dla pasażera i coś tam jeszcze. W najlepszej jest to siedzenie pneumatyczne, dodatkowe światła, klima, siedzenie dla pasażera no i coś ta m jeszcze. Więc jak nowy massey 5435 kosztuje bez niczego 165tys netto to ten pewnie z jakieś 150tys netto (to jest moje szacowanie). Jezeli ma ktos jeszcze jakies informacje to niech pisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

Ten wątek poruszany był w temacie o mf-ach 5400 :) Silniki zgadza się, bez CR, nowy design maski i zegarów (mają teraz białe tło :lol: ) Poza tym chyba nic się nie zmieniło, a i 5420 to odpowiednik 5425 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

Jednak zmian jest trochę więcej niewidocznych od razu ;). Na początek bym postulował aby temat ten był poświęcony dla całej "odświeżonej" serii, więc można go nazwać: MF 5400 82hp-107hp 2011 wraz z wymienionymi w podpisie modelami czyli 5420, 5430, 5440, 5450 :)

 

A zmiany oprócz wymienionych wyżej to także:

- lżejsza przekładnia Dyna4 przeprojektowana specjalnie dla ciągników o mocach jak wyżej

- nowa tylna oś która umożliwia zawieszanie maszyn o ciężarze 4300 kg

- nowa przednia oś DANA

- elektrohydrauliczna zmiana prędkości WOM

- możliwość wyposażenia w zintegrowany podnośnik przedni

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

cysiu133    1

A jak myślicie beda lepsze od john deere 5r? Masseye mają mieć lepszy promień skrętu. A mi sie one bardzo podobają świetny wygląd i w ogóle. Widzieliście na masce to są ksenony czy tylko takie lampy jak w skuterze peugeot speedfight 2 że jest żarówka i wygląda jak ksenon?

Edytowano przez cysiu133

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

jak dla mnie pod względem technicznym, już są lepsze od 5R, trochę gorzej, a nawet dużo gorzej jeśli chodzi o jakość wykonania :) Ksenonów do tej klasy ciągnika to raczej się nie spodziewajmy. Średnica zawracania w krótkiej wersji 54** jest aktualnie dość dobra, ale o 1m gorsza niż w JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Dokładnie-jak dla Ciebie-szczególnie ta przekładnia "light"-jak domyślam się to pewnie wzmocniono ją poprzez obniżenie wagi :D .Może napisz mi co takiego ma ta nowa seria czego nie ma 5R (lub mieć nie może)-już wiem-większy rozstaw osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MF5400 ma jeden z lepszych współczynników wyposażenia do ceny. Nawet wielbiony przez niektórych NH, w tym segmencie stety albo i nie, nie może się równać Red Power. tongue.gif

 

@jaro i @b0gdan Wasze wypowiedzi w tematach o JD i MF to jak gra w ping ponga. laugh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

MF5400 ma jeden z lepszych współczynników wyposażenia do ceny. Nawet wielbiony przez niektórych NH, w tym segmencie stety albo i nie, nie może się równać Red Power. tongue.gif

 

@jaro i @b0gdan Wasze wypowiedzi w tematach o JD i MF to jak gra w ping ponga. laugh.gif

 

Ojej-@Bobek my się po prostu lubimy przekomarzać:D -ja doskonale wiem że MF oferuje parę wodotrysków więcej a @Bogdan wie że JD jest lepiej wykonany-a popisać sobie a muzom chyba możemy ?

Piszę często ,gęsto w tematach o ciagnikach bo czasami aż mi się wierzyć nie chce w niektóre brednie wypisywane przez fanów (przeciwników-właściwe skreślić ) różnych marek.Doskonale sobie zdaję sprawę że jestem odbierany tu na forum jako bezkrytyczny fan JD-a ma to tyle wspólnego z prawdą co "Siedemnaście mgnień wiosny" :D ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Jest kilka różnic pomiędzy tymi traktorami ale każdy musi wybrać co bardziej potrzebuje czy jako koń pociągowy czy lekkie prace z turem... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

01 Lżejsza, łatwa w obsłudze i wydajna przekładnia napędowa Dyna-4 z rewersem elektrohydraulicznym obsługiwanym dźwignią Power Control.

02 Silniki Perkins 4 cylindrowe, z mechanicznym układem wtryskowym zapewniają wysoką moc i niskie zużycie paliwa podczas wszystkich zastosowań.

03 Amortyzacja kabiny (wyposażenie opcjonalne) gwarantuje wysoki komfort nawet podczas pracy w trudnym terenie.

04 Możliwość wyboru dachu kabiny: dach standardowy, slimline lub Visio.

05 Tylny podnośnik sterowany poprzez EHR zapewnia maksymalną precyzję podczas prac polowych.

06 Wydajny układ hydrauliczny: wydatek 100 l/min (wyposażenie opcjonalne) gwarantuje wydajną i szybką pracę z ładowaczem czołowym.

07 NOWY wygląd. Każdy model posiada ściętą maskę zapewniającą znakomitą widoczność i może być wyposażony w dach Visio poprawiający widoczność podczas prac z wysięgnikiem ładowacza czołowego uniesionym na maksymalną wysokość..

08 Przestronna, komfortowa kabina posiada teraz nową, bardziej czytelną deskę rozdzielczą. Wszystkie przyrządy sterownicze znajdują się w zasięgu ręki.

09 NOWA konstrukcja tylnej osi: Specjalnie zaprojektowana do tych ciągników, nowa tylna oś umożliwia elektrohydrauliczny wybór prędkości obrotowej WOM oraz elektrohydrauliczny wybór biegów pełzających. Jej kompaktowe wymiary gwarantują znakomity prześwit..

10 NOWA konstrukcja przedniej osi: zintegrowany przedni podnośnik (Integrated Front Linkage System - IFLS) zapewnia większą stabilność i łatwiejsze sterowanie podczas prac z maszynami na nim zawieszonymi. Kompaktowe rozmiary przedniego TUZ-a i WOM-u umożliwiają zamontowanie maszyn bliżej ciągnika i jego niesamowitą zwrotność.

11 NOWY znakomity prześwit – kompaktowa tylna oś gwarantuje większy prześwit szczególnie ważny podczas pracy w trudnym terenie, zbioru zielonek, nawożeniu i wykonywaniu oprysków.

12 Współczynnik mocy do wagi – nowe ciągniki MF 5400 charakteryzują się znakomitym współczynnikiem mocy do wagi.

13 Unoszona maska silnika zapewnia łatwy i szybki dostęp do silnika w trakcie wykonywania obsługi codziennej, dzięki czemu czas na nią poświęcony jest krótszy

 

To są wszystkie nowinki z nowego katalogu mfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest słowo w słowo z katalogu? smile.gif

 

@jaro doskonale o tym, wiem. tongue.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Wszystko przepisane z katalogu. Wiadomo że każdy producent chwali swoje. :D

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Ja jednak jestem bardziej przekonany do obecnej serii. Podstawowym minusem nowej serii jest to, że wszystko co nowe, czyli mosty, i skrzynia są lżejsze i słabsze niż obecnie, nie sądzę, żeby różnica w cenie rekompensowała to.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jakoś mi się nie chce wierzyć, że nowe modele będą aż tak dużo tańsze. B)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bardziej prawdopodobnym jest podwyżka ceny z racji tego, że jest to nowa, ot tak po prostu. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Też mi się wydaje, że droższe będą. Może wprowadzą, jak ktos pisał jakąś tańszą, gorzej wyposażoną wersje. Poczekamy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

Przedstawiciel mowił że bedzie tanszy czyli ta najlepsza wersja powinna byc na rowni cenowo z terazniejszymi. Ten ciągnik jest bardzo lekki wiec chyba jako glowny sie on nie nadaje. Najlepiej pewnie bedzie sie spisywal przy opryskiwaczu, rozziewaczu itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli jednak ten nowy to taka uboższa wersja, skoro silnik jest na zwykłej pompie, a nie na CR. wink.gif Czyli co 5M może mieć groźnego rywala? huh.gif @hubertuss się pewnie ucieszy. biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Pod względem skrzyni biegów to będzie konkurował z 5R.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez szwagier84
      Witam W przyszłości planuje zakup wyżej wymienionego ciągnika oczywiście używanego. Proszę użytkowników którzy takowy ciągnik posiadają o opinię na jego temat. Plusy minusy najczęstsze usterki koszty serwisowania. Dziękuję i pozdrawiam
    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
    • Przez Soltys85
      Witam! Siadła mi pompa wtryskowa i dziwi mnie pewna rzecz w Korbanku powiedzieli mi ze taka pompa kosztuje 13tys natomiast w lokalnym sklepie podałem nr i koszt 4 rzetys jak to mozliwe, sprzedawca mówił ze jest orginala Boscha. Czy jest to jakis zamiennnik?? Przykładowo mowił ze do Claasa w serwisie chcieli 11tys a oni mieli za 6 czy serwisy tak zawyzaja cene?? Chociaz słyszałem ze te pompy tanie nie sa. Co o tym sadzicie ?? Bo chce zrobic to dobrze...
    • Przez Darek1899
      Darek1899     0 Odpowiedziano: 2 minuty temu   Cześć mam takie pytanie.
      Mianowicie dziś normalnie oralem swoim mf4260 i przy opuszczaniu pługa(na uwrocie) coś mi się stało z przednim napędem tzn zaczęło coś pukać a odgłos dochodzi przynajmniej tak mi się wydaje z skrzyni 
      Napęd działa bo sprawdzałem w piaskowni... ale puka im szybciej jedziesz tym bardziej puka po rozlaczeniu napędu cisza... po tym jak tak sie stało to jeszcze z 2godz oralem bez napędu i raczej nic nie bylo słychać
      Rewers i ogólnie hydraulika chodzi ok biegi też normalnie a jak sie napęd włączy to puka
      pomoże ktoś coś? 
      Z góry dzięki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.