lukano

Termostat w Ursusie C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukano    0

Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

Dzięki termostatowi woda nie chłodzi zimnego silnika. A jest to ważne bo silnik nie lubi pracować zimny i bardziej się zużywa. Ważne jest to szczególnie zimą. Tyle że o termostat należy dbać, i co jakiś czas go sprawdzić i najlepiej wymieniić co kilka lat, żeby otwierał się przy odpowiedniej temperaturze.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinPykuS    64

Ja też termostatu nie mam w URSUSIE C - 330...zapomniałem kupić...ale szczerze mi nie jest potrzebny...zimą ciągnik zapada w sem zimowy...i jest niedostępny... :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Termostat musi byc. Oczywiscie o ile nie chcesz robic za jakis czas silnika. Bez termostatu woda krazy w duzm obiegu powoduje to skrapanie sie na gladzi cylindrow pary wodnej zawartej w spalinach. Skropliny lacza sie z tlenkami siarki tworzac kwas siarkowy ktory powoduje korozje tuleji cylindrowych i pierscieni tlokowych. Niskie temperatury tuleji cylindrowych i tlokow powoduja zwiekszone luzy zwiekszajace intensywnosc przedmochow do skrzyni korbowej.Pogarsza to warunki smarowania gladzi cylindrowych i pierscieni a wiadomo ze kto nie smaruje ten nie jedzie;) Spaliny dostajace sie do skrzyni korbowej powoduja zkwaszenie oleju i obnizaja wlasciwosci smarne i powoduja korozje stopow lozyskowych na panewkach.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

paktofonikas1987 ma rację, należy do tego dodać, że silnik diesla bardzo dużą część ciepła którą wytworzy pochłania na własne potrzeby- o ile w silniku benzynowym ciepło wytworzone przez silnik tracone jest w atmosferze o tyle silnik dieslowski ciepło to wykorzystuje, należy do tego dodać, że optymalne warunki pracy silnika wiążą się też z jego temperaturą-wiadomo, że przegrzanie jest szkodliwe, ale niedogrzany silnik zużywa więcej paliwa i szybciej się zużywa, a bez termostatu silnik dłużej pracuje jako niedogrzany, a w zimniejszych okresach wogóle nie jest w stanie uzyskać optymalnej temperatury pracy gdyż ciągła praca na dużym obiegu zbyt wychładza silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    4

co prawda nie zalecane jest nie używanie termostatu ale jak sie ktoś uprze wtedy konieczna jest tz tulejkaktóra zapewni prawidłowy obieg- bo samo wyjęcie to nic nieda -niebedzie prawidłowego obiegu cieczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Jutro kupie i założę termostat to taki nie wielki koszt tylko 15 zł ale się przyda i jeszcze jedno nie dogrzany silnik będzie kopcił na siwo???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    4
Jutro kupie i założę termostat to taki nie wielki koszt tylko 15 zł ale się przyda i jeszcze jedno nie dogrzany silnik będzie kopcił na siwo???

nie bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
nie bedzie

Nie bedzie kopcił z termostatem ale bez tak


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Jak ma być włożony termostat w obudowie ta szersza częścią do góry czy do dołu????????


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    766

Nie będę zakładał nowego tematu tylko napisze tu

W ursusie C-360 miałem tak, że się grzał wymieniliśmy chłodnice na nową i się dalej grzeje <_< Nawet jak ze zgrabiarką jeździłem to mi się zagrzał :)

Co może być przyczyną ?

Termostatu nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

To może być to że właśnie nie masz termostatu lub łopatek w pompie już nie ma lub są luzy w łożyskach pompy. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaisor1    0

Witam

Myślę,że termostat powinien być, bo bez nie ma dobrego obiegu i ciągnik może być :

- zimą niedogrzany

- latem przegrzany ( część cieczy pomija chłodnicę )

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    766

Tylko w drugiej C-360 termostatu nie mam parę lat i się w ogóle nie grzeje :) a ta się grzeje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Jezeli termostat tam byl to po cos tam byl,i za cos odpowiada w ukladzie chlodzenia..

 

To tak jakby ktos pisal panowie mam ciagnik zdemontowalem dolny zaczep rolniczy i chce jakos podpiac rozrzutnik jednoosiowy i podpinajac do zaczepu transportowego nie pasi mi podloczenie walka do WOM.

 

Panowie ktos to montowal w fabryce i tak ma byc,wszystkie podzespoly do czegos sluza i za cos odpowiadaja.

 

a tu kolejny przyklad jezeli grzeje ci sie laptop a wyntylator chodzi i dales sie grzeje to po co jest potrzebny ten wentylator zdemontowac go, bedzie oszczedniej dla bateri.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Zgadzam się z koleżanką @banan575.Zainwestuj te 15 zł w termostat i posprawdzaj luzy na pompie jeśli nie ma to mogę Ci zagwarantować iż to z winy braku termostatu lub mniej prawdopodobna wersja-masz mocno zakamieniony blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli nie ma termostatu, ustawiony jest duży obieg i ciągle się grzeje to wstawienie termostatu nic nie da, ewentualnie pogorszy sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    418

Jak wymieniałem chłodnice to go ie widziałem chyba ze sie nie przygladałem :)

To gdzie on jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hitman1404
      Witam mam problem. Wyciągana była pompa paliwa w 3p praktycznie nowa pompa i po założeniu i po odpowietrzeniu i wymienieniu pompki zasilajacej odpala na 15-30 sekund i gaśnie. Zauważyliśmy, że jeśli odpalimy silnik i odkrecimy ta górna srubke na 8 klucz do odpowietrzania to leci paliwo i silnik wtedy nie gaśnie, a jeśli zakrecimy ta srubke to silnik zaraz gaśnie. w czym leży problem?
    • Przez slawoon
      Witam Wszystkich,
      Moja 60 po założeniu wspomagania (napęd z rozrządu), nowego sprzęgła, regeneracji wtrysków nie ma siły przekręcić wałem na  akumulatorach (2x nowe 195 Ah 6V). Muszę dokładać 1x 12v 90Ah. Wtedy odpala. Zakładałem już 2 inne rozruszniki (1 nowy, 1 z drugiego C360). Na co mogę zwrócić uwagę?
    • Przez ursusowski289
      Witam, niedawno kupiłem nową pompę wtryskową do 3P, założyłem ją i silnik już nie chce odpalić. Czy możliwe jest że założyłem ją nie tak jak trzeba?
    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
    • Przez tommy66692
      mam takie drobne pytanko, gdzie mozna w lubelskim i okolicach znaleźć firme która robi remonty silnikow, chodzi mi o wymiane, zawożę stary silnik płacę dostaje inny odremontowany
      Jeśli wiecie ile może kosztowac taka przyjemnosc to prosiłbym o info.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.