Skocz do zawartości
lukano

Termostat w Ursusie C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukano    0

Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

Dzięki termostatowi woda nie chłodzi zimnego silnika. A jest to ważne bo silnik nie lubi pracować zimny i bardziej się zużywa. Ważne jest to szczególnie zimą. Tyle że o termostat należy dbać, i co jakiś czas go sprawdzić i najlepiej wymieniić co kilka lat, żeby otwierał się przy odpowiedniej temperaturze.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinPykuS    64

Ja też termostatu nie mam w URSUSIE C - 330...zapomniałem kupić...ale szczerze mi nie jest potrzebny...zimą ciągnik zapada w sem zimowy...i jest niedostępny... :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Termostat musi byc. Oczywiscie o ile nie chcesz robic za jakis czas silnika. Bez termostatu woda krazy w duzm obiegu powoduje to skrapanie sie na gladzi cylindrow pary wodnej zawartej w spalinach. Skropliny lacza sie z tlenkami siarki tworzac kwas siarkowy ktory powoduje korozje tuleji cylindrowych i pierscieni tlokowych. Niskie temperatury tuleji cylindrowych i tlokow powoduja zwiekszone luzy zwiekszajace intensywnosc przedmochow do skrzyni korbowej.Pogarsza to warunki smarowania gladzi cylindrowych i pierscieni a wiadomo ze kto nie smaruje ten nie jedzie;) Spaliny dostajace sie do skrzyni korbowej powoduja zkwaszenie oleju i obnizaja wlasciwosci smarne i powoduja korozje stopow lozyskowych na panewkach.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

paktofonikas1987 ma rację, należy do tego dodać, że silnik diesla bardzo dużą część ciepła którą wytworzy pochłania na własne potrzeby- o ile w silniku benzynowym ciepło wytworzone przez silnik tracone jest w atmosferze o tyle silnik dieslowski ciepło to wykorzystuje, należy do tego dodać, że optymalne warunki pracy silnika wiążą się też z jego temperaturą-wiadomo, że przegrzanie jest szkodliwe, ale niedogrzany silnik zużywa więcej paliwa i szybciej się zużywa, a bez termostatu silnik dłużej pracuje jako niedogrzany, a w zimniejszych okresach wogóle nie jest w stanie uzyskać optymalnej temperatury pracy gdyż ciągła praca na dużym obiegu zbyt wychładza silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

co prawda nie zalecane jest nie używanie termostatu ale jak sie ktoś uprze wtedy konieczna jest tz tulejkaktóra zapewni prawidłowy obieg- bo samo wyjęcie to nic nieda -niebedzie prawidłowego obiegu cieczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Jutro kupie i założę termostat to taki nie wielki koszt tylko 15 zł ale się przyda i jeszcze jedno nie dogrzany silnik będzie kopcił na siwo???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3
Jutro kupie i założę termostat to taki nie wielki koszt tylko 15 zł ale się przyda i jeszcze jedno nie dogrzany silnik będzie kopcił na siwo???

nie bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
nie bedzie

Nie bedzie kopcił z termostatem ale bez tak


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Jak ma być włożony termostat w obudowie ta szersza częścią do góry czy do dołu????????


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    620

Nie będę zakładał nowego tematu tylko napisze tu

W ursusie C-360 miałem tak, że się grzał wymieniliśmy chłodnice na nową i się dalej grzeje <_< Nawet jak ze zgrabiarką jeździłem to mi się zagrzał :)

Co może być przyczyną ?

Termostatu nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

To może być to że właśnie nie masz termostatu lub łopatek w pompie już nie ma lub są luzy w łożyskach pompy. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaisor1    0

Witam

Myślę,że termostat powinien być, bo bez nie ma dobrego obiegu i ciągnik może być :

- zimą niedogrzany

- latem przegrzany ( część cieczy pomija chłodnicę )

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Jezeli termostat tam byl to po cos tam byl,i za cos odpowiada w ukladzie chlodzenia..

 

To tak jakby ktos pisal panowie mam ciagnik zdemontowalem dolny zaczep rolniczy i chce jakos podpiac rozrzutnik jednoosiowy i podpinajac do zaczepu transportowego nie pasi mi podloczenie walka do WOM.

 

Panowie ktos to montowal w fabryce i tak ma byc,wszystkie podzespoly do czegos sluza i za cos odpowiadaja.

 

a tu kolejny przyklad jezeli grzeje ci sie laptop a wyntylator chodzi i dales sie grzeje to po co jest potrzebny ten wentylator zdemontowac go, bedzie oszczedniej dla bateri.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Zgadzam się z koleżanką @banan575.Zainwestuj te 15 zł w termostat i posprawdzaj luzy na pompie jeśli nie ma to mogę Ci zagwarantować iż to z winy braku termostatu lub mniej prawdopodobna wersja-masz mocno zakamieniony blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli nie ma termostatu, ustawiony jest duży obieg i ciągle się grzeje to wstawienie termostatu nic nie da, ewentualnie pogorszy sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    386

Jak wymieniałem chłodnice to go ie widziałem chyba ze sie nie przygladałem :)

To gdzie on jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czarts3hehe
      Dziś włożyłem nominalny wal i panewki. 
      Podpory też są ok. 
      Po włożeniu panewek oporowych czuć lekkie obcueranie. 
      Silnik za koło zamachowe obraca się palcem. 
      Będzie działać? 
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez PIOTREK44
      Witam wszystkich serdecznie
      Mam taki problem nie wiem jak sprawdzić zapłon czy jest późny czy wczesny
      Prosiłbym o dobre wytłumaczenie jak i co zrobić
       
      Za dodane odpowiedzi dziękuje
    • Przez adrian
      Witam czy ktos z forowiczow wymienial silnik w C 360 tzn oddawał swój stary a bral w zamian " nowy" po regeneracji??
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.