Skocz do zawartości
stanrol

Fendt 714 Vario- błąd 5.1.9A

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

stanrol    0

Witam. Posiadam Fendt 714 Vario z 2000 roku i wyświetla mi się błąd 5.1.9A wraz z rysunkiem przedniego mostu. Czy ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać. Prosiłbym o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOST    7

Czy olej w przednim moście był wymieniany wg. zaleceń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź co ten kod oznacza sprawdź jeżeli możliwe co możesz i skasuj kody jeżeli się nie pojawi ponownie błąd tzn ze jest wszystko oki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


BARABUS    6

Kod usterki - 5.1.9A Przyczyna - Błędna kontrola zrozumienia układu nadzoru przepływu przy włączonym zapłonie, wyłączonym silniku.Następstwa i sposób usunięcia - Brak nadzoru ciśnienia

 

na stronie www.dostep.korbanek.pl można pobrać instrukcję obsługi ze wszystkimi kodami, co do samego ich zrozumienia to nieraz potrzeba pomocy specjalisty

Edytowano przez BARABUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

Jak usunąć ten błąd. Czy przyczyną jest uszkodzony czujnik. Gdzie on się znajduje. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Jaki jest numer ramy twojego ciagnika? Blad ten pokazuje uszkodzenie czujnika przeplywu oleju z pompy pomocniczej. Czujnik ten oprocz funkcji nadzoru, spelnia rowniez role filtra...dlatego w normalnym wypadku trzeba wymienic ten czujnik. Blad ten pojawia sie w 8 sekund po przekreceniu stacyjki...mozna go wprawdzie wylaczyc, ale po 10 minutach powroci on ponownie.

Edytowano przez kosti68

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

Jak byś mógł określić dokładnie w którym miejscu jest ten czujnik. Numer ramy: 714212679

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

czujnik mozesz zobaczyc tylko od dolu ciagnika, lub od gory gdy podniesiesz kabine. Czujnik wychodzi bezposrednio z pompy pomocniczej (tej malej pompy). Jednak ze wzgledu na umieszczenie tego czunika w tym miejscu, wymiana i montaz sa trudne do wykonania i pochlaniaja troche czasu.

 

Trzeba niestety powiedziec ze tluamczenia bledow w instrukcji obslugi to katastrofa. Widac ze tlumaczenia te robili ludzie nie majacy w ogole pojecia na temat techniki.

Edytowano przez kosti68

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

Dzięki ci Kosti68 za pomoc. Jutro sprawdzę to może coś z kablami czy coś. Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

Sprawdziłem kable i wszystko ok. Skasowałem błędy lecz on dalej się wyświetla. Więc zająłem się wyjęciem tego cacka. Było ciężko, ale jakoś się udało. Tak jak Pisał Kosti68 to jest filterek wraz z czujnikiem. Teraz pytanie. Gdzie kupić ten śmieszny czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


stanrol    0

Czujnik w serwisie 800 zł. Panowie a może to nie wina czujnika. Wyczyściłem ten filterek i czujnik, wkręciłem i dalej zapala się błąd po włączeniu zapłonu. Ale jak szybko zapale traktor to błąd już się nie wyświetla tylko po przekręceniu zapłonu i odczekaniu chwilę. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

A jeśli masz uruchomiony silnik, błąd tez "wyskakuje"? Z wlasnej praktyki wiem ze czujnika to raczej nie naprawisz i nie wyczyscisz. Jednak czasami zdarza sie ze blad wystepuje tylko przy wlaczonym zaplonie i niepracujacym silniku...i z takim przypadkiem trzeba po prostu żyć. Ale jesli blad wystepuje przy pracującym silniku, to zostaje ci tylko wymiana czujnika.

 

I jeszcze jedno, nie probuj nigdy wymontowywac jakichkolwiek filtrow z obiegu hydraulicznego ciagnika. Caly ten system jest bardzo czuly na zabrudzenia, nawet mikroskopijnej wielkosci. Jesli jakies zanieczyszczenia dostana sie do zaworow elektromagnetycznych to bedziesz mial niezly wydatek.

Edytowano przez kosti68

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

To raczej Kosti68 polecasz żeby to zostawić. Bo błąd wyświetla się tylko przy włączonym zapłonie. Jak włączę szybko zapłon i zapale silnik to błąd nie wyświetla się ale jeżeli włączę zapłon i zacznie pikać błąd i zapale silnik to cały czas się wyświetla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Pamietam ze byla czesc ciagnikow w ktorych nie dalo sie usunac tej usterki, nawet po wymianie czujnika. Z ta roznica ze tam przy wlaczonym zaplonie wyskakiwal ten blad, a przy wlaczonym silniku nie...bez wzgledu na szybkosc wlaczenia silnika. Blad ten wystepowal najczesciej w ciagnikach typu 716 i to tych pierwszych modeli. U ciebie moze byc inaczej, poprzez szybkie uruchomienie silnika, "obchodzisz" pewne zabezpieczenia i dlatego błąd wtedy nie wystepuje. Naprawde trudno powiedziec jak to wyglada w twoim ciagniku, ale faktem jest ze co jakis czas ten czujnik z filtrem powinienes i tak wymienic...bo nawet nie wiesz kiedy on ostatnio byl wymieniany.

Edytowano przez kosti68

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

Już sam nie wiem co tu zrobić. Patrzyłem czy prąd dochodzi do tego czujnika no i niestety nie, ale może on masą jakoś działa. Chyba zostawię to tak jak jest bo trochę za dużo pieniędzy za ten czujnik chcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

globus512    17

Mi czasami ten błąd też się pojawia, ale tylko czasami. Lub nie zawsze rejestrowany jest jako błąd, tylko pojawi się obrazek i dźwięk, tylko że u mnie to jest naprawdę sporadycznie i nigdy przy zapalonym ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Akurat ten czujnik jest zwyklym przeacznikiem bez mozliwosci samodiagnozy, wiec teoretycznie mozesz go zmostkowac. A napiecia nie zmierzysz gdyz przeplywa przez niego tylko masa. Istnieje jeszcze jedna mozliwosc, czujnik ten polaczony jest rownolegle z drugim czujnikiem o nazwie S25, ktory znajduje sie na bloku hydrauliki, oba te czujniki ida do tego samego styku w sterowniku.Wiec jesli S25 jest uszkodzone to wyskakuje ten sam blad. Trzeba by dokonac dokladnych pomiarow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stanrol    0

Jak byś mógł Kosti68 naprowadzić mnie gdzie znajduje się ten drugi czujnik. Może to tamten komplikuje sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Czujnik znajduje sie u gory, na plycie hydrauliki, tam gdzie sa zawory elektryczno-hydrauliczne. Pamietaj jednak ze pomiarow nalezy dokonywac tylko i wylacznie miernikiem, nigdy nie uzywaj zarowek itp. Poza tym musisz znac wartosci ktore chcesz zmierzyc. Tak wiec jak juz pisalem bez materialow do napraw nie zajdziesz daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

globus512    17

Kosti68 mam do ciebie sprawę, możesz zerknąć na priv? Kilka dni temu coś napisałem do ciebie i może pomożesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


stanrol    0

Jak sprawdzić czy to jest wina tego czujnika. Myślałem o tym by zmostkować i do masy dotknąć. Chciałbym dowiedzieć się czy to jest wian tego czujnika. Prosiłbym o pomoc

 

Jak sprawdzić czy to jest wina tego czujnika. Myślałem o tym by zmostkować i do masy dotknąć. Chciałbym dowiedzieć się czy to jest wian tego czujnika. Prosiłbym o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ktosxxx123
      Witam za siedzeniem znalazlem taki kabelek jak na zdjęciu jest on od siedzenia i jest ewidentnie urwany bądz tez odlaczony jesli ktos wie gdzie jego miejsce z gory dzieki za pomoc a druga sprawa cały czas mi mrygaja strzalki kierunku jazdy nie pokazuje zadnego błędu
    • Przez PIOTREX1979
      Witam niedawno kupiłem fendt 716 z francji i doposażam go w  pneumatykę i jest problem wszystko podpięte ciśnienie jest w układzie ale nie widzi ciśnienia na zegarach czy muszę program zmienić jak tak to czy znacie kogoś z pomorskiego proszę o pomoc dziękuję
       
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów mam Fendta 714 z 2001 roku. Wszystko chodziło ok do wczoraj.
      Podczas pracy w polu nagle zaczęło ciągnikowi przybywać obrotów najpierw do 2600 obr/min. Chciałem go zgasić ale nie reagował, a obroty wzrastały do 3000 a następnie do 3800obr/nim i tak pozostały. ciągnik w ogóle nie reagował na kluczyk. Dopiero udało mi się go zgasić odcinając przewód paliwowy od zbiornika. Po 5 godzinach jak już był zimny spróbowałem go znowu zapalić i gdy odpalił znów obroty zaczęły wzrastać. Jaka może być tego przyczyna i jak można to naprawić. Proszę o pomoc.
    • Przez hydroplast
      Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam Fendt 714 2000r favorit vario.
      Problem jest następujący: Wyświetlają mi się dwa błędy.
      1) 9.1.D0 ikona przedni tuz. Wymieniłem przedni włącznik i nic nie pomogło oraz nie działa obsługa z wewnątrz przedniego tuza , zero reakcji nie działa ani pokrętło ani przełącznik ani przyciski zewnętrzne. Wygląda jakby był całkowicie nieaktywny. Jak skasuje błąd to po ponownym uruchomieniu znowu wraca błąd.
       
      2). A.1. F0 - wyświetla ikonkę z siłownikiem i znak wykrzyknik. Problem leży w niedziałających szybkozłączach z tyłu. Po odpaleniu ciągnika i wciśnięciu przycisku odblokowania szybkozłączy odrazu wywala ten błąd i zero reakcji. Stało się to przy oraniu pługiem obrotowym.
       
      Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki oraz mini bezpieczniki w słubku. Wyczyściłem styki w e-boxie .
       
      Od czasu jak rano odpalam wywala kilka innych błędów jakby coś niestykało i zaraz gasną - resorowanie, tryb awaryjny, itp.
       
      Proszę o pomoc i rady. Tel. 791777850
    • Przez Famer21
      Witam. Mam takie pytanie, ale głównie do użytkownich fendta 700.. jak przenieść obsługe podnoszenie podnośnika tylniego na joystick? Podczas orki żeby można podnosić i opuszczać pług w joystiku wszystko w 1 ręce.. Wiem, że jest taka możliwość poprostu trzeba jakiś guzik wcisnąć żeby przeżucić z bocznego podnoszenia na joystik..
×