Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mogę to zrobić ale pasowało by podjechać i to obejrzeć najpierw, bo nie wykluczone że usterka nie larzy bezpośrednio w module EHRu lub coś z zewnątrz ja spowodowało i po naprawie, bez usunięcia przyczynyn może zaraz być to samo 501832246 jutro zadzwoń

Opublikowano

witam chcialem sie zapytac jaki prad powinien byc na bezpieczniku w kabinie 7.5 odpowiedzialnym za panel ehr. U mnie na tym bezpieczniku nie ma wogóle prądu i nie moge dojsc gdzie on sie gubi.Pod ten bezpiecznik wchodzi jeden kabelek czerwony a wychodza 2 . i chcialem sie jeszcze zapytac czy pod ten bezpiecznik idzie prad bezposrednio z aku

Opublikowano

Jeżeli mówisz o trzecim rzędzie od góry i trzecim bezpieczniku od lewej to ten bezpiecznik jest zasilany prądem z chwilą rozpoczęcia pracy alternatora. Ten bezpiecznik jest odpowiedzialny za prąd na stykach sterowniczych przekażnika w module EHR. Prąd pobiera z przewodu łączącego alternator z kontrolką ładowania.

Opublikowano

Wie ktoś co może być przyczyną? Nie działa wogóle ehr nic się nie świeci nic nie podnosi licznik tak samo wszystko było ok a następnego dnia nie działa nic. Bezpieczniki sprawdziłem i nic wie ktoś co może być przyczyną?

Opublikowano

Brak ładowania z alternatora albo kabelek przy klemie taki cienki przegnił

Dzięki dziś poszedłem do ciągnika i idzie tam taki kabelek od akumulatora i międy nim był bezpiecznik i jeden kabelek wypiął się.

Opublikowano

Witam Kolegów po dłuższej przerwie. Odświeżam temat żeby nie zakładać nowego. U mnie w 6180 z dnia na dzień przestał działać EHR. Nie świecą się żadne lampki i nic nie reaguje. Bezpieczniki na oko sprawdzone. Odkręciłem cały panel EHR i pod spodem znalazłem białą wtyczkę wychodzącą z wiązki od EHR. Mam tam 13 v napięcie . Czyli prąd dochodzi do panelu. Co dalej można sprawdzić?

 

Dodam , że zimą wykręcałem czujnik ciśnienia oleju skrzyni i aby to zrobić musiałem wypiąć wtyczki z elektrozaworów ( brak dostępu) . Było zimno i widziałem , że na jednym kablu pękła izolacja. Nie wiem czy jest to z tym związane ale podaje jako jedna z poszlak. Pozostałe funkcje ciągnika działają bez zastrzeżeń.

 

Ktoś pomoże?

Opublikowano

Dodam jeszcze , że sprawdzilem piny na wtyczce od sterownika ehr. na 6 i 16 mam 13 v . Na 10 i 47 tylko 1,2 . Podobno na tych wszystkich wymienionych powinno byc ok. 12v. Ma to jakies znaczenie?

Opublikowano

Ma, każdy taki układ zwykle ma 12V z "30" i z "15". Numerem 30 oznacza się stały plus, numerem 15 po zapłonie. Tak na chłopski rozum tłumacząc. Jeśli nie będzie napięcia z "15" układ się "nie obudzi". 

Opublikowano

Możliwe że źle mierzyłeś tzn. po zapłonie powinieneś mierzyć napięcia na pinach, jeśli go nie ma to nastąpiła usterka w postaci urwanego kabla. Jeśli jesteś pewien to na piny z brakującym napięciem podaj 12V. 

Opublikowano

Mierzylem przy odpalonym traktorze. Sprawdzilem prawie całą linie od bezpiecznika przy akumulatorze poprzez kostke przy kabinie az po kostkę obok glownego sterownika. Dalej nie mam jak podejsc bo kabel idzie w górę do Hitcha

Opublikowano

Witam, mam Mf 3350f, problem jest z ehr, ramiona podnosnika podnosi tylko na 3\4 wysokości. Przycisk którym odblokowuje ehr służy też do bezpośredniego opuszczania i podnoszenia ramion nie działa. Żeby maxymalnie podnieść muszę z tyłu traktora naciskac bezposredniio na taki przycisk przez otwartą szybe, co nie jest zbyt wygodne.
Wie może ktoś w czym tkwi problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v