Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tyłu masz taki korek i on jest na jakiś tam klucz. Jak go wykręcisz to jest tam taka dzwigienka i bierzesz pręt i młotek i musisz puknąc i powino być ok. Mi sie tak stało jak gruberowałem i uniosłem grubera do góry i nie chciał sie opuścić i musiałem tam puknac i było ok. Ale najpierw stpawdź ten zawór co masz z tyłu w kabinie pokręć nim i popróbuj podnościć bo jest możliwośc ze zakrecił sie ten zawór i nie idzie olej

Opublikowano

Muszę ojca zapytać jak to było, bo na jesień w moim zetorze też się podnośnik zaciął... mówił, że popuścił jakąś śrubkę i tylko sykło powietrze, a potem wszystko w porządku było. Zimą u mnie nie działa rozłączanie wałka :P dopiero po paru minutach jak olej się ogrzeje to zaczyna drygać :(

Opublikowano

a podnośnik wogule niereaguje na ruchy dźwignią czy może nim szarpie

bo jeśli szarpie to może być zapowietrzony a jak nie to penie zacioł się zawór w pozycji otwartej i olej swobodnie krąży

Opublikowano

Witam.Ja miałem taki sam przypadek w moim ursusie 1014.Pojechałem orać i po pięciu przejazdach chciałem dźwignąć pług,a tu zero reakcji.Okazało się że zawór w rozdzielaczu który jest pod pokrywą podnośnika się zaciął.W takim wypadku musiałem zdjąć pokrywę podnośnika i wykręcić cały rozdzielacz.Wziąłem go na warsztat,rozebrałem te zawory,takie krążki ze sprężyną i okazało się że opiłek metalu podszedł pod jeden zawór i po prostu się nie zamykał i całe ciśnienie z pompy szło na przelew.Po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy;)Później rozbierałem drugi raz bo dałem za grube o ringi i się zacinał;P

Opublikowano

kolego tak jak ktoś prędzej napisał pewnie zaciął się zawór z tyłu po prawej stronie pokrywy podnośnika masz śrubę jak masz dodatkowy siłownik wspomagający to pewnie masz tam podłączony wężyk bezpieczeństwa od siłownika odkręć ten korek klucz jak pamietam 24 i włuż tam pręt/ śrubokręt i stuknij młotkiem i powinno działać jak należy

Opublikowano

Cześć mam od miesiąca ursusa c-385 mam problem taki że na nie rozgrzanym oleju podnosi w miare dobrze i kipruje też ale gdy się olej dobrze rozgrzeje to unosi bardzo słabo a na niskich obrotach opuszcza, żeby unieść to trzeba gazować na opór ,wiem bo tak robię sprawdzałem go w kultywatprze 4 metrowym z bronami a kiper działa dobrze ,stan oleju jest i filtry są czyste.Proszę o rady co to morze być za przyczyna z góry dzięki

Opublikowano

Jeśli masz dobrą pompę to 4t na przyczepie powinien Ci bez problemu na malych obrotach wywrócić.

Mialem podobny przypadek. Trzeba było zrzucić tylko kaczuche, wymienić pierścionki i wszystko ładnie chodzi.

Opublikowano

Witam. Mam mały/duzy problem z moją słynną c-385, ostatnio śmigała z talerzówką i wszystko normalnie działało aż do momentu gdy zjeżdzał z pola - podnośnik padł dzisiaj zdjęliśmy plecak bo myśleliśmy że coś się wyczepiło i dla tego nie podnosi, złożyliśmy zrobiłem próbę bez założonych ramion i podniósł ale już nie opuścił założyłem ramiona to opuścił ale znów już nie podniósł, pompa ciśnienie daje (ojciec nie mógł wcisnąć tej kulki jak trzymałem wajchę od kiprowania) i wywaliło mi olej spod podkładki od przewodu zasilania, no ale przyczepy już nie wykiprował , wina pompy ? a może rozdzielacza? proszę o pomoc bo już nas szlak jasny trafia.

Opublikowano

Kurde te 80 coś nie tak maja z tym podnosnikiem. Najprawdopodobniej ten zawór co jest w kabinie on sie samoczynie zakręca ( nie wiem jak ) i wtedy nie przepływa olej i pod ciśnieniem wywala uszczelkę tą z tyłu od pokrywy pod podłogą. Tak samo u mnie było jak gruberowałem albo uniusł i nie chciał opuscić albo opuścił i nie uniusł i sie zacinał ten zawór. Nam mechanik to przerobił jakoś i narazie jest ok. Albo spróbuj odkręcić taka sróbe z tyłu z lewej strony i tam jest taka dżwigienka i weż pręta i młotka i puknij tam i powina sie ta dżwigienka ruszyć i powino też byc ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v