Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mialem podobny przypadek w tamtym roku ale ciagnik mam juz dlugo po zimie nie chcial mi podnosic rozebralem podnosnik i nic to nie dalo a akazalo sie ze wine mialy filtry oleju. Pamietaj ze te modele mają dwa filtry (przynajmniej 902) jeden wymienny wklad w srodku a drugi podobny jak silnikowy, oby dwa po lewej stronie ciagnika pod kabiną i tam niedaleko jest ,,wlacznik'' pompy.

Opublikowano

Oczywiscie dzisiaj sprawdzilem i tak jak mowiliscie nie byla wlaczona pompa umieszczona pod kabina . po przełączeniu wszystko smiga jak nalezy. Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Opublikowano
pomyliłem się z 20 litrami. ZTS masz rację 45 litrów. jak kiedyś spuszczałem olej i robiłem mikropompke to pamiętam że były dwa wiadra 20 litrowe ale to było 2 lata temu, i wtedy filtry wymieniłem ale teraz na pewno są już zabrudzone.

a co sądzicie żeby skrzynie i most przepłukać troche ropą??

 

A właśnie mam pytanie- które to filtry? bo u mnie jeden jest osobno z lewej strony pod drabinką i jest podobny do tego od wspomagania tylko dłuższy i są jeszcze takie dwa w skrzynce przy samej skrzyni z tej samej strony, one są zaabezpieczane takim zatrzaskiem. Wiec które to???

Opublikowano

no teraz to mnie zaciekawiło czyli o co chodzi z ta siłową i tak dalej mam pod spodem taka sprezybne i myślałem ze to moze jakaś abortyzacja od ciegien. czyli jak ustawie na siłową to jak opór maszyna bedzie stawiała duzy to co sie stanie ?? powinno podnieść troche ją na tuzie czy jak?? wytłumaczcie mi co się dzieje na poszczególnej. bo u mnie podnosi ładnie tylko jak wezme go do samego konca to wyskoko w po srodku tak do połowy ramiona sie podnoszą i na sam dół jak wcisne to tez do konca się podnosza ramiona

Opublikowano

Witam kolegów ,wtrącam się w dyskusję ponieważ mam ciągły problem z podnośnikiem 12 wygląda to tak:Podnośnik sprawuje sie całkiem dobrze podnosi , opuszcza bez problemu ,nie zależnie od temperatury,problem polega na tym ,ze gdy podniosę coś ciężkiego( talezówką 3,2 m ,czy uprawowo siewny 3m) to podnośnik w górnej pozycji bezustannie pracuje w zakresie około 5 cm(podnosi i opuszcza),fatalnie prowadzi sie wtedy ciągnik w transporcie a pozatym kilka razy w sezonie wywala mi uszczelkę tuż przy pompie.Dzieje sie tak niezaleznie od wyboru regulacji pozycyjna ,mieszana itp.Czym to moze być spowodowane?

Opublikowano

a ja spytam jak ustawis czułość tej regulacje siłową albo cisnieniowa chodzi mi ze jak jade sobie i powoli zaczyna mi ciagnik buksowac to nic sie nie dzieje nie działa w tedy zadna z regulacji chociaż jest włączona a gdy jade i rospedzony i wjade na jakąś gline albo margiel i raptownie mi ciagnik staje to w tedy dopiero zadziała ale nie zawsze co moze byc zle u mnie w ciagniku przy tej sprezynie jest taka sruba jak ona powinna być ustawiona bo u mnie sporo odstaje od sprezyny

Opublikowano
Witam kolegów ,wtrącam się w dyskusję ponieważ mam ciągły problem z podnośnikiem 12 wygląda to tak:Podnośnik sprawuje sie całkiem dobrze podnosi , opuszcza bez problemu ,nie zależnie od temperatury,problem polega na tym ,ze gdy podniosę coś ciężkiego( talezówką 3,2 m ,czy uprawowo siewny 3m) to podnośnik w górnej pozycji bezustannie pracuje w zakresie około 5 cm(podnosi i opuszcza),fatalnie prowadzi sie wtedy ciągnik w transporcie a pozatym kilka razy w sezonie wywala mi uszczelkę tuż przy pompie.Dzieje sie tak niezaleznie od wyboru regulacji pozycyjna ,mieszana itp.Czym to moze być spowodowane?

W pokrywie podnośnika jest z tyłu korek do którego podłączone bywa gniazdo swobodnego powrotu oleju i powrót z siłowników wspomagających ( w starszych wersjach jest to tylko korek - zaślepka). Po wykręceniu tego jest wewnątrz śrubka regulacyjna do górnego położenia siłowników ( chodzi o to, żeby po podniesieniu ramion do góry odciąć dopływ oleju). Jeżeli jest źle wyregulowana to w górnym położeniu pompa cały czas podaje olej , który ucieka przez zawór przeciążeniowy. Objawia się to n.p. tym, że po podniesieniu obracalnego pługa brakuje ciśnienia żeby go obrócić (szczególnie jak jest słaba pompa). W Twojm przypadku rozdzielacz albo cylinder "puszcza" i podnośnik musi sobie dopompowywać (bo jak troszkę opadnie, to zluzuje tę śrubkę, o której pisałem wyżej). Efekt powinien być proporcjonalny do podnoszonego ciężaru. Chyba czeka Cię regeneracja podnośnika. :lol:

Opublikowano
a ja spytam jak ustawis czułość tej regulacje siłową albo cisnieniowa chodzi mi ze jak jade sobie i powoli zaczyna mi ciagnik buksowac to nic sie nie dzieje nie działa w tedy zadna z regulacji chociaż jest włączona a gdy jade i rospedzony i wjade na jakąś gline albo margiel i raptownie mi ciagnik staje to w tedy dopiero zadziała ale nie zawsze co moze byc zle u mnie w ciagniku przy tej sprezynie jest taka sruba jak ona powinna być ustawiona bo u mnie sporo odstaje od sprezyny

A możesz mi kolego powiedzieć gdzie znajduje sie ta regulacja bo nie miałem z nią do czynienia?

Opublikowano

pod tylnim mostem po lewejstronie spręzyna jest i w sprezynie wkreca sie sruba i nie wiem czy to akurat nią sie reguluje i czy wogóle da sie regulowac ale tak mi sie wydaje i pytam bo moze wie ktoś jak prawidłowo to zrobić

Opublikowano
Witam kolegów ,wtrącam się w dyskusję ponieważ mam ciągły problem z podnośnikiem 12 wygląda to tak:Podnośnik sprawuje sie całkiem dobrze podnosi , opuszcza bez problemu ,nie zależnie od temperatury,problem polega na tym ,ze gdy podniosę coś ciężkiego( talezówką 3,2 m ,czy uprawowo siewny 3m) to podnośnik w górnej pozycji bezustannie pracuje w zakresie około 5 cm(podnosi i opuszcza),fatalnie prowadzi sie wtedy ciągnik w transporcie a pozatym kilka razy w sezonie wywala mi uszczelkę tuż przy pompie.Dzieje sie tak niezaleznie od wyboru regulacji pozycyjna ,mieszana itp.Czym to moze być spowodowane?

 

 

Mam podobnie.

Bo jak miałem mało oleju i starą pompę to jak się jechało drogą to było słychać jak pompa cały czas pracuje a podnoszenie i opuszczanie jest tak że jakby nie było wogule pozycji w której nie opuszcza i nie podnosi. Teraz gdy jeżdzę drodą to podnoszę i zakręcam ten zawór z tyłu i mam problem z głowy. Ale widzę ze koledzy piszecie o jakiejs regulacj. Wiem gdzie ona jest ale czy mój przypadek kwalifikuje się do regulacji??

Opublikowano

Witam. Rok temu robiłem remont podnosnika w moim 1614,kupiłem nowa pompe ,rozdzielacz po regeneracji bo tego typu nowego nie mogłem dostac,wymieniłem wszystkie zawory złozylismy podpinamy pług i nadal nie sprawuje sie tak jak powinien.Mianowicie podnosic podnosi tylko ze trzeba uwazac bo mozna kabine podniesc,jak troszke dwignie opuszcze w dól to jest ok.Wyglada to tak jagby pompa podawała non sto oliwe i w tym momecie nie moge obrucic pługa dopiero jak lekko opuszce w dół to wszystko działało az do dzisiaj bo dzis musiałem na pełnych obrotach podnosc i to tez kiebsko szło a o obracaniu to moge zapomniec!!!!POMOCY!!!!Dodac musze ze podnosnik miałem zawieziony do 2 firm ktore nic nie stwierdziły w zeszłym roku :angry:

Opublikowano

Ja w tym roku wymieniłem podnośnik na regenerowany bo mi po kupnie nowego pługa przestał podnosić. Dodam , że przy okazji wymieniłem pompe, wzmacnianą to teraz jest spoko tylko nie mogę się pozbyć przecieków na przewodach!!! :angry:

Opublikowano
Ja w tym roku wymieniłem podnośnik na regenerowany bo mi po kupnie nowego pługa przestał podnosić. Dodam , że przy okazji wymieniłem pompe, wzmacnianą to teraz jest spoko tylko nie mogę się pozbyć przecieków na przewodach!!! :angry:

Ile to cie kosztowało???? Słyszałem ze pompa musi byc dopasowana do rozdzielacza.

Opublikowano

Podnośnik kosztował mnie równy tysiąc. Troche dużo no, ale cóż. Jeśli chodzi o pompe to coś około 450 zł. Też mi się wydaje , że lepiej jakbym miał zamontowana chłodnicę to by było lepiej. :lol:

Opublikowano

@benek79 do kogo zawoziłeś ten podnośnik???,że nic nie stwierdzili? Ja zawoziłem do Gniezna i to nie tylko do tego ciagnika, ale i do 360 i w nim mam też wzmacnianą pompe ijak narazie jest OK. :lol:

Opublikowano

Byłem z nim w Tucholi i nic nie stwierdzili,zamontowałem i nadal lipa . Pojechałem do Gniezna wymienili rozdzielacz i juz było lepiej ale jak pisałem wyzej nie było to jak byc powinno.

Opublikowano

mam takie pytanie i to pilne jest dosyc: jaki olej powinien być w skrzyni biegow w 385? wiem że hipol ale nie wiem o jakiej lepkości. aha no i sory że tak ni z gruszki ni z pietruszki z tym wyskakuje ale to mi niezmiernie potrzebne po awarii wywrotki. z góry dziękówa!

Opublikowano

Koledzy mam u-902 i ciągnik słabo podnosi.Jak zimny to jeszcze jak cię mogę ale jak się nagrzeje to straszna lipa. Wymieniona trzy lata temu pompa na wzmocnioną . Rok temu regenerowana pokrywa. Została tylko mikro pompa do wymiany . Ciągnik jak podniesie to nie opuszcza czyli rozdzielacz jest dobry.Czasami jest tak że jak chcę podnieść i przesunę dźwignię podnośnika do góry to nie ma żadnej reakcji,muszę dźwignię opuścić i jeszcze raz podnieść i wtedy podniesie. Dodam że ostatnio z niewiadomych przyczyn rozwaliło mi filtr oleju od skrzyni. Jak można sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa? Czy pompka wspomagająca może być temu winna?Jak ewentualnie można ją zaślepić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v