michalik

Members
  • Ilość treści

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Good

O michalik

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/05/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Ostatnio na profilu byli

5400 wyświetleń profilu
  1. michalik

    łącznik centralny

    Nawet wystarczy przyspawać płaskownik z otworem, a później go szlifierką ,,połączyć'' z obecnym otworem. Tylko jak już żeby to był materiał około 20mm grubości.
  2. michalik

    łącznik centralny

    Tylko mając łańcuch już pługa nie docisniesz w razie co i mało bezpieczne to, moze podskoczyć, to juz lepiej na sztywno dobrze ustawić.
  3. michalik

    łącznik centralny

    To dospawac do przodu kawał materiału....
  4. Za żadne pieniądze nie dałbym się namówić żeby rozwozić taczkami TMR gdy jest możliwość wjazdu paszowozem do środka. Mam wjazd też 240cm i paszowóz obniżany Euromilka i polecam.
  5. Nie zawsze miały przy kierownicy w serii 10, Bywały tez wersje 00 z rewersem przy kierownicy.
  6. Tak, raczej używany terminal.To jaki byś polecił?
  7. Narazie pod prasę, a w przyszłości nigdy nic nie wiadomo, także dzieki za pomysł. Czyli polecasz np CCI200?
  8. Tak prasa chodziła z ciągnikiem z fabrycznym systemem ISOBUS, ten sterownik też pod ISOBUS. Ktoś ma już doświadczenia z łączeniem sterowników między różnymi producentami maszyn?
  9. Czy taki sterownik będzie współpracował z prasą Krone Comprima z systemem ISOBUS? Dodam że sterownik od Krone jest identyczny.
  10. Np takie cos: https://allegro.pl/oferta/pompka-zasilajaca-elektryczna-new-holland-87802238-8994504330 Można wtedy zrezygnować też z tej pompki zasilającej na pasek... Jest wiele możliwości żeby usprawnić ten fabryczny układ... Producentem większości systemów filtracji w zachodnim sprzęcie jest stanadyne, dlatego dużo części jest pasujące pod te podstawy filtrów np pompki zasilające czy podgrzewacze... JD np ma pompę elektryczną przepływową a w miejscu Twojej pompki ręcznej podgrzewacz paliwa i uważam to na jedno z lepszych rozwiązań..
  11. I ten mały filterek ma niby zastąpić oryginalny filtr??? To nie lepiej założyć pompkę elektryczną zamiast tej ręcznej ,która pasuje w oryginalną podstawę bez żadnych przeróbek i kombinacji??
  12. Ja też jestem zdania żeby sprawdzić czy pompka dobrze zasila układ, bo jeśli coś jest nie tak może być problem z odpowiednią ilością paliwa. Zimą paliwo jest gęstsze i trudniej podać do układu wtryskowego. Sam musisz dojść do tego czy pompka ma winę czy zapychające się filtry paliwa...
  13. Ja polecam stanadyne przepływowy przed filtrem bezpośrednio zalozyc, a nie grzałkę w blok np: https://allegro.pl/oferta/przeplywowy-podgrzewacz-paliwa-12v-150w-diesel-7758693773
  14. Załóż podgrzewacz i problem zniknie, sprawdzone na kilku maszynach 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj