Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@bratrolnika a znajdz teraz piaste na 5 srub, pwenie cos sie posypalo i zalozyl nowy typ

@pawel885 wersja eksportowa 360 to 362, same 60 oczywiscie szly za granice ale nie mozna powiedziec o nich ze to wersja na eksport

Opublikowano

Różni się jakością, trzymano dużo wyższe normy użytych części przez co ciągniki były dużo trwalsze i często uważane za mocniejsze od krajowych. Sporo takich ciągników pracowało na naszych polach bo nie przeszły kontroli jakościowej przez jakiś drobiazg i zostały na nasz rynek.

Opublikowano

Na pewno wersje eksportowe c-360 (nie mylić z C362 która była tylko na eksport) można poznać po tej małej czeskiej kabinie, zaczepie uniwersalnym na suwaku z tyłu, wspomaganiu (nie jestem pewien, czy była wersja z orbitrolem), jednym akumulatorze fabrycznie, szerokich felgach z przodu na opony 7,50 albo 8.50, dźwigni zmiany biegów jak w zetorze - z podłogi, orginalnym alternatorze w instalacji. Z tych ciągników, co oglądałem, żaden nie opuścił naszego kraju, były to odrzuty z eksportu, sprzedawane zazwyczaj za dewizy w Pewex-ie albo po "dużej" znajomości.

Te elementy, które wymieniłem, nie muszą występować razem, bo konfiguracje były różne, w zależności od potrzeb zamawiającego. Ale takie "golasy" jak na nasz rynek w eksporcie nie występowały, w każdym razie od początku lat 80-tych. Dlaczego - bo o sprzedaży decydowała nie tylko cena, ale także jakiś minimalny komfort. A C-360 już w początku lat 80-tych nie był ani oszczędny, ani komfortowy w porównniu z innymi ciągnikami . A na pewno przegrywał zawody z porównywalnym cenowo MTZ-80/82, więc fabryka musiała na eksport trochę dołożyć, aby sprzedać.

Opublikowano

nie bylo czegos takiego jak opisale, takie rzeczy albo w 362 albo w nowszych 3p

jedyne co mozna bylo dolozyc to kola 6.00x18 i 7.50x16 na szerokiej obreczy i jakies inne na tyl, tyle z katalogu, co do kabin nie mam pojecia, ale zapewne wiekszosc szla bez, spotkalem sie z wzmocnionym podnosnikiem w jednej 355 ale nigdzie nie znalazlem wzmianki aby takie montowano

Opublikowano

 

Nie z ukrainy a białorusi :)

 

 

Głupi ja:)

 

gadałem z kolegą który różne rzeczy z Białorusi kupował... i jeździł i załatwiał....

cena sprzętu niska... ale cena powrotu do Polski, tym bardziej z zakupionym sprzętem jest bardzo wysoka....

 

więc temat jest mega trudny, chyba, że ma sie bardzo dobre znajomości na Białorusi...

Opublikowano

 

 

Głupi ja:)

 

gadałem z kolegą który różne rzeczy z Białorusi kupował... i jeździł i załatwiał....

cena sprzętu niska... ale cena powrotu do Polski, tym bardziej z zakupionym sprzętem jest bardzo wysoka....

 

więc temat jest mega trudny, chyba, że ma sie bardzo dobre znajomości na Białorusi...

Pisałem z nimi i mówią że przywożą do Polski za 2 tys USD do Białegostoku.

Opublikowano (edytowane)

Pisałem z nimi i mówią że przywożą do Polski za 2 tys USD do Białegostoku.

no dobra..

ale przywiozą i wtedy płacisz? czy pierw płacisz i potem przywożą?

 

ciekawe ile by wzięli za transport do trójmiasta:)

Edytowane przez Radosllaw
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v