Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Nie radze kupywac takich ciagnikow gdy ktos umiał go wstawic na tablice to dlaczego jednej cyfry do telefonu nie podał normalny człowiek wstawia za mniej lub wiecej pieniedzy ale pełen kontakt. Dla mnie takich to takie serwisy jak tablica czy allegro powinni wyłapywac i surowo karac zapewne pod tymi ciagnikami kryja sie jacys oszuści z Polski.

Opublikowano

mnie zaciekawiło co innego.

Zatwardziali użytkownicy MTZ Belarus się ucieszą że są w PL dostępne niektóre modele. Popatrzcie co znalazlem:

http://otomoto.pl/mt...km-A391533.html

http://otomoto.pl/mt...km-A391524.html

tutaj w gorszej kabinie: http://otomoto.pl/mt...nd-A391784.html

no i bez kabiny: http://otomoto.pl/mt...nd-A391781.html

 

ciekawe czy to tylko zdjęcia czy faktycznie stoją w PL.

 

PS: to nie reklama tej firmy, przypadkiem znalazłem szukając MTZta z klimą aby podpatrzeć może jak klima jest w MTZtach zrobiona.

Opublikowano
...z szemranymi papierami z Angli....
dodam coś od siebie bo latem rozglądałem się za przyczepą i oglądałem tę:

http://tablica.pl/of...html#68096322d4

 

Zarejestrowana ona może i jest ale na jakąś firmę, jest jedna faktura, potem jednej brakuje i jest gość który tę przyczepę sprzedaje bez umowy.

Ogólnie jak ktoś szuka przyczepy i nie chce bawić się w problemy z rejestracją to radzę omijać te ogłoszenie bo zaproponowałem że biorę tę przyczepę ale gość ją zarejestruje na siebie a ja zapłacę to co chce + koszta jakie poniesie za rejestrację itp. Chciałem ją kupić bo stan niczego sobie, nr ramy widoczny, przyczepa solidna. Do pospawania z tyłu trochę rama ale to pikuś.

Niestety facet nie chciał jej zarejestrować na siebie (miałby problem bo firma w dowodzie nie istnieje i następna z faktur też nie więc nie ma skąd odtworzyć brakującej faktury).

Opublikowano

mnie zaciekawiło co innego.

Zatwardziali użytkownicy MTZ Belarus się ucieszą że są w PL dostępne niektóre modele. Popatrzcie co znalazlem:

http://otomoto.pl/mt...km-A391533.html

http://otomoto.pl/mt...km-A391524.html

tutaj w gorszej kabinie: http://otomoto.pl/mt...nd-A391784.html

no i bez kabiny: http://otomoto.pl/mt...nd-A391781.html

 

ciekawe czy to tylko zdjęcia czy faktycznie stoją w PL.

 

PS: to nie reklama tej firmy, przypadkiem znalazłem szukając MTZta z klimą aby podpatrzeć może jak klima jest w MTZtach zrobiona.

Zdjęcia to raczej robione na wschodzie bo na jednym zdjęciu w tle jest chyba ził co u nas jest już rzadkością.

Opublikowano

Przebieg raczej był by oryginalny gdyby to był ciągnik krajowy niestety traktor z Wielkiej Brytani więc stan licznika może być dużo większy ale mogę sie mylić(a tak na marginesie jak handlarze nie mają cofać liczników skoro kupujący szukają traktora 10-15 letniego z przebiegiem 5-7 tyś mth) jeśli Cie interesuję zawsze warto pojechać i sprawdzić jak on tak naprawdę wygląda bo żadne zdjęcie nie odda stanu technicznego. Pierwsze co zauważyłem sprzedający podaje układ hamulcowy do przyczep chyba hydrauliczny bo pneumatyki tam nie widze zaczepu do przyczepy brak, wieszaki od podnośnika różne jeden jest z kompletowany od zwykłego cięgna. Jak pojedziesz przypatrz sie konkretnie na jego stan techniczny a wtedy sam stwierdzisz na miejscu czy ten stan licznika może być autentyczny.

 

Kawałek drogi to ile bo z tego co widze to Ty z Lubelskiego a ciągnik też z woj lubelskiego

Opublikowano

@wlkpmder Właśnie tak sie pytam o ten przebieg, bo znajomy 2 tata temu kupił 8540 z przebiegiem 5000mtg i jest święcie przekonany że to oryginalny przebieg i mówi że i ten musi być oryginalny. Ja właśnie nie jestem zbytnio przekonany i dlatego tu zapytałem co ktoś inny o tym sądzi

Opublikowano

Ja też wolał bym kupić ja za grosze miałem do kupienia d50 tylko poszła mi obok bo nie chciałem dać 300 zł więcej a tak to była po malowaniu i po lekkim remoncie chciał chyba 3 tyś tylko że bez papierów

Opublikowano

kojot 620 daj sobie spokój z tą przyczepa,trzeba cierpliwie szukać.Ja kupiłem dwie 6 jedną d-50 za 2500 zł z dokumentami miała słabe burty reszta OK,a drugą d-633 za 6000 zł podwójne burty,trójkąty nowa plandeka dokumenty stan bdb.Trzeba śledzić ogłoszenia i od razu jechać bo handlarze też szukają okazji i długo się nie zastanawiają.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v