Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pawel885 widzisz oryginalny lakier jest między innymi wyznacznikiem stanu bo już widać jak ktoś dbał o ciągnik i czy był garażowany... No i świadczyć może jeszcze częściowo o przebiegu jak i o samym właścicielu... I dziwnie że piszesz że zetorowskie silniki wytrzymują 6 tys mth jak mój miał prawie 8 tys i wiem że chodzi po dzisiaj dzień bez dotykania silnika... A wujek silnika nie robił a ma ponad 10 tys mth...

Opublikowano

tylko silniki zetorowskie licza czas pracy w motogodzinach, a zachodnie jak renault w godzinach, co to za porownanie ?

ta renia 3 tyss. godzina miala ale 20 lat temu, na blotnikach widac jakies lekkie przetarcia, szczegolnie prawy przod, tylne krotkie z pewnoscia dolozone u nas, opony jprzod do wywalenia, jakies tureckie czy inne g....,

mysle ze mogla byc odsiwezona jeszcze we Francjii i kilka lat smigana lub malowany tylko przod juz u nas

Opublikowano (edytowane)

Żartowałem ;) W porównaniu do poprzedniego Twojego 3p to tanio go wystawiłeś. Te gniazda hydrauliczne to były już przerobione przez poprzedniego właściciela czy Ty przerabiałeś?

Edytowane przez kamilc360
Opublikowano

coś tanio go ceni.chyba jednej cyferki zapomniał napisać.

napisałem e mail do tego człowiek o tego taniego JD :D O to treść e- maila :

 

The tractors is in very good condition by our technical and visual inspectors: no damages, no faults and no repairs needed.

You can use the tractor instantly after delivery. We have to stop agricultural activities and find something more profitable. Will ship the machinery anywhere in U.E. Delivery time 3-5 days depending on your exact location.

For more informations about the equipment and how to buy it please contact us.

Thank You!

Description machinery :

Manufacturer: John Deere

Model: 6420S

Price:8.200 Eur

Year: 2004

Hours: 5000 h

Power: 120 HP

Drive: 4WD

Description:

TLS, Premium cab, Air Conditioning, Power Steering, Radio, Front linkage with in cab joystick control

Transmission: Power Quad

Dimension of front tires: 480/65R28

Wear of front tires: 95%

Dimension of rear tires: 600/65R38

Wear of rear tires: 50%

Opublikowano (edytowane)

jeśli to prawda co pisze to warto.ciekawe jaki wygląd na prawdę.

sam szukam jelonka lub case.

ogłoszenie już znikło,albo sprzedany lub coś nie tak.

Edytowane przez matingus
Opublikowano (edytowane)

Wysłałem jeszcze e mail jak z kosztami transportu i czy ma on wgl jakieś papiery do niego żeby dało się go u nas zarejestrować i nie było jakiś problemów :) Tylko Ciekawe ile jest prawdy w tym co napisał :)

 

Treść kolejnego e-maila:

 

Welcome and thank you for your response, ,

 

The transportation fees quote will be calculated by your location.

Price included VAT 20% - ( 8200 Eur + 600 Shipping Transport )

In order to buy the tractor, you must provide the name and address of your company and also the VAT number for the proforma invoice, or your name and address if you are a private buyer.

You can use the Proforma Invoice to make the payment from your bank.

After the payment is validated by our bank, we will deliver the tractor and all documents to your home address. The transport will be insured for 3-5 working days.

If you need extra warranty, we can also issue together with the proforma invoice, a sale contract in which we will mention all the guarantees, terms and conditions for a normal transaction, including your safety as a buyer. This contract will be your guarantee that you will receive the tractor in good condition and without delays. We normally use only the proforma invoice with all our customers and we never had problems.

If you require more information how you can buy it.

Let us know.

Edytowane przez grzesiek5672
Opublikowano (edytowane)

http://tablica.pl/of...html#6e7f68425e

Wielki Bukowiec - Uwaga na tego handlarza-oszusta ten oto ciągnik stoi na różnych serwisach aukcyjnych ponad rok i jest sprowadzony z szemranymi papierami z Angli.

Ja po ten ciągnik pojechałem ponad 400 km bo po rozmowie z tym typem miał być w stanie idealnym po przybyciu na msiejsce klient wymieniał w nim akumulator.

Po wsępnych oględzinach stan tego ciągnika był gorszy niż mierny bo wtedy nie był jeszcze pomalowany . W trakcie jazdy czysto nie wchodził żaden bieg i w środku

wyło ja w starej syrence . Po tej jeździe próbnej pękł pospawany wałek przedniego napędu i silnik oblał się olejem .I ciekawa uwaga ten ciągnik jest na dwóch różnch kołach tylnych. Jak ktoś chce to wyślę zdjęcia w jakim był wtedy stanie.

Edytowane przez popek007
Opublikowano

Ja kiedyś też pisałem z takimi. Kasa na konto, oni przysyłają mi ciągnik z Anglii i jak mi się nie spodoba to na ich koszt go zabierają i zwracają pieniądze :) A pisałem odnośnie 3- letniej kuboty z ładowaczem za 2000 funtów. Co ciekawe - pisałem już o tym wcześniej - za kilka dni przyszedł mi mail z windykacji że kiedyś tam coś ściągnąłem z jakiegoś serwisu i muszę zapłacić polubownie ok 300zł a jak nie to sprawa sądowa i tysiące nie moje ^^

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v