Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena taka bo brak jakichkolwiek papierow. A od polowy tego roku sa dodatkowe utrudnienia przy zarejestrowaniu sprzetow bez papierow. On ma walsnie zwykla skrzynie manualna 4x4 gdzie trzeba uzywac sprzegla, jest malo spotykana wiekszosc ma wlasnie polbiegi. Chodzi mi glownie opinie o tym handlarzu, bo na pierwszy rzut widac, ze chyba byl malowany...

Opublikowano (edytowane)

warto kupić i założyć kabinę http://otomoto.pl/ze...12-A387144.html

 

Ja bym kabiny nie kupował tylko sam dach uszczelki i szyby i to samemu doczyscić i pomalować i poskładać tylko ciekawe czy to nie przegrzane i nie bedzie sie odkształcać i pekać jak by ktos chciał to samemu ogarnać to mysle że warto pod warunkiem ze nie jest przegrzana obudowa skrzyni i mostu tylnego i opona jedna jest do wymiany a to też kosztuje i jeszcze orbitrol od wspomagania może być uszkodzony

Edytowane przez wojtal24
Opublikowano

lub , jak ktoś potrzebuje "cabrio" to można tylko uciąć to co zbędne i tyle... i troche się pogrzebać instalacją i resztą... ale to też wyjdzie najmniej 5 tys razem z opona... a za 20 można już coś kompletnego dostać... jak dla mnie odpowiednia cena to 10-12 tyś... bo kabina sama do zetora to w granicach 5 tyś...

Opublikowano

Ja bym kabiny nie kupował tylko sam dach uszczelki i szyby i to samemu doczyscić i pomalować i poskładać tylko ciekawe czy to nie przegrzane i nie bedzie sie odkształcać i pekać jak by ktos chciał to samemu ogarnać to mysle że warto pod warunkiem ze nie jest przegrzana obudowa skrzyni i mostu tylnego i opona jedna jest do wymiany a to też kosztuje i jeszcze orbitrol od wspomagania może być uszkodzony

to tak mówisz to jle takie zreperowanie tej kabiny wyjdzie 2 tyś i czy nie lepiej kupić drugą kabinę gorsze jak się obudowa mostu i skrzyni się odmiękczyła ale jak handlarz werzmię to zarobi na nim z 15 tyś co najmniej

Opublikowano

Widac dużo sie nie palił. Ciepło idzie do góry i podejrzewam ze skrzynia i most nie ruszony. Orbitrola on tez nie ma. Kabine odmalować, nowe czesci, poskąłdać i gotowe. No za miesiąc pewnie bedzie stał u jakiegoś handlarza - tylko patrzeć :D

Opublikowano

Te odkładnice w pługu z linku stronę wcześniej na pewno nie są z MARMURU jak ktoś wcześniej napisał. Chyba nie widział w życiu MARMURU.

Dla mnie to jakis plastik, stop plastiku. Pieron wie co. Wygląda jak granit ale żadnego kamienia nie da się tak wyprofilować i obrobić. A nawet jak się da to ktoś musiały mieć zdrowo KUKU żeby takie cuda wyczyniać.

 

Tak czy siak wygląda to przerażająco idiotycznie i pewnie tak samo działa.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v