Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

blok malowany???? a to mnie zaskoczyłeś widziałem maskę podmalowaną właściciel twierdzi że w kombajn wjechał

tylko ten przebieg wydaje mi się za mały ponoć 10 ha tylko obrabiał ale jak na moje oko na 10 ha w tym wieku powinien mieć dwa razy tyle oponki tez wyglądają na więcej

Malowany to on był raczej w montowni Pronara. Po prostu przychodziły zestawy w czerwonym kolorze, Pronar to składał i malował na czarno. Za bardzo się do tego nie przkładali, więc teraz farba odpada i dlatego jest taki ,,raby". Przebieg może być orginalny bo sam sprzedałem 15-letniego MTZ-a i miał 1900mtg.

Opublikowano (edytowane)

stas dzięki za odpowiedź

a nie wydaje Ci sie że na te 10 ha to za mały przebieg?

właściciel przyznał się do 10 swoich i coś o dzierżawach mówił więc na pewno obrabiał więcej i jak na 15 lat to ten przebieg mi się podejrzany wydaje, no i jeszcze te opony dość łysawe, mam ursusa 2812 z 1995 na liczniku około 3500mth i obrabiał też około 10 ha razem z c 330 a opony w nim o wiele wiele lepsze

stas a Ty ile swoim obrabiałeś ha i w jakim stanie były opony jak go sprzedałeś?

Edytowane przez rafalus8
Opublikowano

Ja obrabiałem ok.20ha,ale miałem jeszcze MF235, więc MTZbył tylko do ciężkiej roboty.

H3ni0 ma rację,motogodziny w MTZ-cie nabijają się bardzo wolno.

Jak znajdę stare foty mojego MTZ-a, to je wrzucę.

Opublikowano

moj mtz 80 jest z roku 1990 i obrabia okolo 25ha (tylko ciężkie prace jak orka i rzadko uprawa) i ma 2800 mth.

opony od nowosci z tyłu ale są juz bardzo łysawe. przód kupiłem w zeszłym roku nowe ale fabryczne przednie opony mtz'tów są jakies takie e. dziwne. z bardzo twardej gumy. praktycznie sie nie zcierała tylko miałem wystrzał w oponie wiec od razu zmienilem obie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v