Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wypicowany wychwalany-kup a jak coś rypnie to siadaj i płacz bo jak zajdziesz do sklepu i poprosisz o jakąś część do niego(pewnie sam nie będziesz w stanie wymienić jego nazwy)-sprzedawca zada tylko jedno pytanie:WTF? :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)
;p Edytowane przez Eduardo
Opublikowano (edytowane)

@noris2000 miałem przyjemność jeździć takim ciągniczkiem i powiem szczerze super, wszystko pod ręką zwinny,oszczędny tylko jedna wada-trochę lekki i mały jak na tą moc!

@akowicz111 to żaden wynalazek produkowany na bazie fergusona jest to ciągniczek jak najbardziej firmowy-jego producent jest doskonale znany wśród użytkowników ciągników ogrodniczych za granicą

@margoo78 jeżeli nie wiesz o czym piszesz to najlepiej nie pisz o tym!!!! Jeżeli twierdzisz,że 63KM nie wyciągnie się z trzech cylindrów to co mi powiesz o tym- http://konedata.net/.../ford2600.htm�� mam forda 4600 ma on 3 gary i jest o wiele wiele mocniejszy od c-360

 

a tu jeśli byłby ktoś zainteresowany-naprawdę warto

 

http://allegro.pl/sh...item=2492789776

Edytowane przez soltys48
Opublikowano

@sołtys48 Spokojnie :) ja ni złego nie napisałem wyraziłem tylko opinię... a tym bardziej nie napisałem, że z trzech cyl. nie da się wyciągnąć 63KM... nic takiego w moim poście nie napisałem

Opublikowano (edytowane)

Na 101% malowany. Nowe nie wychodziły w takim połysku. Przez 20 lat farba wypłowieje, chocbyś nie wiem co robił . Poza tym filtr oleju. Przecież kiedys filtry wyglądały nieco inaczej. chodzi o nadruk i farbę. Jeszcze jedna isitota rzecz: opony, niech zrobi zdjęcie daty produkcji opony. Facet przegiał pałę :)

Edytowane przez andrejus
Opublikowano (edytowane)

@Marcincc360 o co dokladnie Ci chodzi, ja nic nadzwyczajnego tam nie widze

@andrejus olej moglbyc wymieniany, nawet pewnie przed wystawieniem aukcji, opony wygladaja na stare, na zdjeciu widac made in poland, olsztyn, tak byly bite w 90 latach

farbe mogl jakos odswiezyc, jakims woskiem czy podobnym cudem

@pawel885 a ja widze, ze sa w profilu

oczywiscie na zdjeciach troche inaczej wszystko wyglada i nie bede sie upieral przy swoim, gdybym widzial na zywo to co innego

takie ciagniki nie znajduja nowych wlascicieli, po co komus taka M-ka jak moze miec taki sam ciagnik za 15-20 tys.

 

jeszcze jedno, czy gniazda od hydrauliki byly mocowane na boku blotnika?

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

@izydor6280 co do opon to ja mam w 30 i 60 kilkuletnie opony też Made in Poland Olsztyn więc nie mów że te opony były produkowane w latach 90

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)
;p Edytowane przez Eduardo
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v