Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę on delikatny :huh:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/232649-rumpstad-7x25/ Też mówili że delikatny. A wytrzymał więcej niż moja 3 skibówka z UG, bo 3 walnęłes w kamień to zawsze coś albo lemiesz się zgiął albo coś zatrzeszczało tym jak gwizdnęłem to łańcuch sie urwał w c-360 a 3 to i łańcuch i lemiesz :D Ja tam wierze w niemców i innych producentów z zachodu.Wiedzieli co robili :blink:

Opublikowano

Nie żaden KLEIN tylko to jest fortschritt b-231 ale po sciagnieciu boków. orginalnie ma on 4.8. cały kosztuje mniej niz ty wysatwiles a taki maly to moze z 1500zl

Opublikowano

Z jednej strony jest naklejka "agregat U 429/1" a z drugiej "KLEIN". Napis jest tłoczony na ramie u góry jak i u spodu. Ja tylko farbą poprawiłem napis po wytłoczonych literkach. Z tyłu były jeszcze naklejki i po polsku jakieś instrukcje ale nie pamiętam co bo myjka pozrywała naklejki. Jest na nim tabliczka z której wynika że jest z 94 albo 96r. :huh: Tak wyglądał przed malowaniem http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/235444-klein-280/ Więc mi się wydaje że to nie "fortschritt b-231" :blink: Na AF jest tej samej firmy tylko 5 metrów. Posiada go chyba @robertbara.

Opublikowano

ja posiadam fortschritta i rama i mocowanie wałków jest takie same. tylko wałki mam inne.nie wiem może po upadku własnie firma klein to przejela i produkowała dalej. choc ta firma klein pierwszy razslysze.

tuta jest bez wałków i zinnym przerobionym mocowaniem http://cgi.ebay.de/Federzinkenegge-GRUBBER-FORTSCHRITT-B-231-/170536349401?pt=Landtechnik_Traktoren&hash=item27b4c22ed9

 

a tutaj jest cały http://cgi.ebay.de/Grubber-Feingrubber-Fortschritt-B-231-/220667079115?pt=Landtechnik_Traktoren&hash=item3360c869cb

Opublikowano

Ja mam fortschritta 5,2 i wałkami z drutu, tylko z bokami z nr B-231.To jest org.A były jeszcze 5,4.Miały one mocniejsze ramy.U 429 miała sąsiadka 5,2m.Był on taki właśnie z wytłoczeniem napisu KLEIN i wałki z płaskowników.

Opublikowano

w koncu wiem jakiej firmy mam agregat uprawowy, moj jest identyczny tylko nie ma zadnych tabliczek i napisow.tyle ze dalem za niego 2700,a te fortschritty to wydaja mi sie inne

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v