Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Na tym przednim dźwigarze czy czymś tam tyle ton przewoził aż przednie koło dostało flaka, ogólnie stan wizualny tego MF-a wskazuje na eksportówkę na złomowisko  :wacko:  :P

No i widzicie - wkur........ się na handlarzy że zdzierają i na was zarabiają. A w tym ciągniku jest potencjał - pewnie za 10k go ktoś wyrwie dołoży trochę grosza i znajdzie frajera na którym zarobi przynajmniej z 6k. 

Tak jak ostatnio czytałem że kupił ode mnie pług za x a teraz chce y... I co żal Ci???? Tak się zarabia... Też trzeba było wołać y - jak jesteś taki cwany to sprzedaj za tyle - nie umiesz to trudno. Każdy ma swój sposób na zarobek.

 

P.S.

A jak szukacie rarytasów to tutaj jest : :P

http://olx.pl/oferta/rozsiewacz-nawozu-amazone-za-f-603-zaf-CID757-ID8DSt5.html#40cd58f2e5

Edytowane przez DUCH1986
Opublikowano

Tylko często jest tak, że sporo ludzi woli kupić od handlarza, bo jest w czym wybrać.

Opublikowano

Nawet jeśli to i tak ponarzekać nie zaszkodzi - taki narodowy "sport - narzekanie :D 

Ale to i tak nie zmienia tego co napisałem wcześniej. Bo ten ciągnik może kupić handlarz który nie będzie miał innego w ofercie, a i tak go sprzeda i zarobi.

Opublikowano

Izydor a ze te wystające poza obręb koła dowód zabrany

Tak z  ciekawości?   na  jakiej podstawie? podaj przepis  który  tego zabrania .

chyba  że  zewnętrzna  szerokość  przekroczy  255 cm , wtedy  zgoda  ,  bo jeśli nie  to  nie  widzę podstaw....... 

Opublikowano (edytowane)

oczywiście że jest taki przepis. Jednak nie wiem czy jest egzekwowany przy takich pojazdach. Na pewno przy samochodach TAK. 

 

P.S. znalazłem:

Podstawa prawna: Dz.U.1996.155.772: Warunki techniczne i badania pojazdów. 

Rozdział 2: Pojazdy samochodowe i przyczepy przeznaczone do łączenia z tymi pojazdami 
§ 10. 1. Pojazd samochodowy powinien być wyposażony: 
[...] 
9) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, (...); ponadto błotniki samochodów osobowych i motocykli, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom: 
a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła, 
b) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony, 
c) najniższy punkt przecięcia tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła;

 

Wynika że dotyczy pojazdów samochodowych i przyczep do nich doczepianych.

Edytowane przez DUCH1986
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v