Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Sąsiada dwa lata temu na podnośniku przytargałem bo oś odpadła na tulei. Na 16 H zarzyna drugą płaską. Do tego jedna zwrotnica się odchyliła i koło ma kąt pochylenia w drugą stronę. Prze jaja. Ja miałem 40-kę na okrągłej, targała pług śnieżny i sama oś jak igła. Sypały się felgi, piasty i łożyska ale same zwrotnice były ok. Są lepiej zamocowane w okrągłej niż te w płaskiej. No niestety oszczędność. Tańsza produkcja, materiał, dodatkowy dochód ze sprzedających się płaskich  osi...

Opublikowano (edytowane)

silnik 4ct107 jest dwu krotnie silniejszy od orginalu nie mowiac juz o momencie obrotowym pomysl logicznie czy skrzynia wytrzyma juz przy 66KM zetora ma problem z wytrzymałościa sasiad po 3 naprawie skrzyni i całego ukł przeniesienia sprzedał 60tke kupil 7245

ale rob jak chcesz nie moj sprzet nie moj portfel a w 385 tuleja belki jest umieszczona w środku belki a 360 na wierzchu belki plus wzmocnienia jak mowilem zaden sprzet nie jest idioto odporny nie raz widze jak ktoś zaklada do 60 leja czy inny sprzet co wazy ponad tone czy 2 po 10 lancuchow na ciegna przodek mimo tura w powietrzu skacze po całej drodze albo na tura daje po 2 big bagi nawozu i zapier... kilka km z tym po polnych na pełnym gazie bo nie chce sie zaczepiac przyczepki

 

Edytowane przez PaweMariuszMokrzycki
Opublikowano (edytowane)

Rolnictwo, ciągnik itp. to dla mnie temat poboczny i częściowo rozrywka. Koła zębate wytrzymają spokojnie, zresztą oryginalnie ten silnik sprzęgał się z skrzynia s5-42. Szerokość kół czy łożyska są tam podobnych rozmiarów. Zresztą 380 Nm mógłbym wykorzystać dopiero w chwili pełnego obciążenia maszyną tego ciągnika. Silnik będzie pracował w Zetorze, jak tylko zrośnie mi się noga;) 

 

Czyli na belce od c-385 mogę jeszcze zmniejszyć promień zawracania no widzę same zalety. 

Edytowane przez hubertb
Opublikowano

tylko musisz skrócić tuleje o ok 9 cm a srednica jest ta sama oś pojdzie 5cm do tyłu a tak to róznica ze tuleja jest w środku (wiecej punktów spawu i lepsze wzmocnienie) osi a nie jak w 60 na wierzchu zwrotnice 385 maja 10 cm dłuzsze wejście w belke niwelujac giecie jej a długośc belki ta sama

Opublikowano

teraz nie pamietam dokladnie musiałbym pojśc do garazu bo tam leza cześci m.in belki i zwrotnice wiem ze jak regenerowałem juz kilka sztuk to wymiary belki te same a tuleja dłuzsza 9cm do przodu ja na tokarce rozwiercam te org tuleje i wstawiam te z kołnierzem co ida do wspornika odradzam podkładki (zyletki) dystansowe z agromy czy grene lepiej wytoczyc z grubszej blachy jedna a porzadna
do tej pory nikt mi nie wytłumaczył po co meczyc sie z wspornikiem sciagac go skoro szybciej i lzej wkecic w sworzen pret gwintowany stalowa rura fi55/60mm na to powkladka krecisz i w kwadrans os na ziemi bez uzycia siły

Opublikowano

Panowie, a jeszcze jedno pytanie, składając te zwrotnice mam taki gumowy uszczelniacz i metalowy pierścień z rowkiem w środku, ten gumowy mam wsadzić w ten rowek? bo jeśli tak robię to wszystko nie chce wejść w zwrotnicę...

Opublikowano

Ciężko będzie znaleźć felgi grubsze a kształt nadal pozostaje sam co oryginał.Choć jestem zdania że felga pełna lepsza bo ciężar rozkłada się z gwiazdy na felgę cała powierzchnią a tu na 4 punkty.

Opublikowano
Dnia 20.08.2017 o 20:49, kubar3 napisał:

czy do przedniej osi płaskiej od c-385 będą pasować półosie wysuwne też płaskie od 360?

 

 

post-45901-0-93633800-1503254923_thumb.jpg

post-45901-0-08660500-1503254939.jpg

tylko pytanie po co zmieniac miekkie zwrotnice na sztywne delikatniejsze wymiary belki te same rozstaw śrub tez wszystko pasuje plug & play

Opublikowano

obie belki maja ten sam wymiar wiec zwrotnice mozna przekladac dowoli tylko pierwsze slysze aby ktos zmienial miekka os na sztywna ja szukam zwrotnice od 4011 w normalnej cenie aby poprawic konfort pracy w 4011 komplowi wlalismy olow w rure zwrotnic i zaspawalismy konce blacha 10 bo 40stki maja lekki przodek jak na niektore maszyny

Opublikowano

ale moze mi ktos wyjasnic po co zmieniac miekka os na sztywna delikatniejsza od 60tki ciezka seria tez szla na sztywnej chociaz w kilku 12stkach na miekkiej osi poprostu wstawialem w szklanki blache 20mm tak by w czasie pracy turem poprostu scisnac sprezyny a przy okazji ma sie regulacje twardosci zawieszenia

Opublikowano

sorki ale regeneracja tzn tuleje gumy i wszystkie potrzebne graty wyjdzie taniej jak nowe sztywne od 60tki wyobrazam sobie jak pieknie pekaja spawy przy tej 80tce skoro przy 60tkach lubily pekac jak nie przy pracy turem to gdy podrzucalo przodek do gory u nas albo sie zmienia na miekkie od 40stek do tych z okragla osia czyli 355 i 330 a jak ktos sie uparl na sztywne to do 360 zaklada sie sztywne od ciezkich np te

https://www.olx.pl/oferta/zwrotnica-ursus-c-385-CID757-IDk7tSG.html#9a32d67bcd

ale czesciej miekkie sie zaklada

https://www.olx.pl/oferta/ursus-zetor-zwrotnica-piasta-miakka-sztywna-CID757-IDbX7r7.html#b61d3da14a

ale pierwsze slysze aby ktos dawal slabsze elementy niz orginalne chyba ze szykuje do zyda tylko po to aby nic nie tluklo szarpalo i wgl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v