adus19922

Renault 133.54 problem z podnosnikiem! Ehr

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adus19922    0

Lampka od EHRu caly czas sie swieci, a EHR w kabinie wogule nie reaguje jedynie na blotniku z lewej strony ciagnika moge go podnosci bo opuszczac tez sie nie da.. POmocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lewar16    0

Opisz dokładniej co się stało. Od kiedy masz ten ciągnik? Może przestał działać po tym jak używałeś przycisków na błotniku i trzeba zrobić tylko procedurę odblokowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

Nie dawno kupilem ciagnik.. Mial on zjebany jeden z tych zaworow ktore sa z tylu nad podnosnikiem... Gosc ktory sprzedawal ciagnik mial jeszcze 2 zmienilismy ten zawor i chodzilo na blotniku a nie sprawdzilismy w ciagniku i on obiecal kupic ten zawor i kupil ale teraz da sie tylko podnosic na blotniku a tam w ciagniku nic nie dziala.. A jak sie to odblokowuje? Mam pierwszy ciagnik z EHRem a w poblizu nie ma nikt takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Nie sprawdzałeś ciągnika jak kupowałeś?? :blink: niezły z ciebie kamikaze :lol:

A poza tym sprawdź może bezpieczniki


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

U mnie po zapaleniu ciągnika też się świeci i tak ma być, wtedy trzeba pokręcić pierwszym pokrętłem od lewej i lampka gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Witam wszystkich. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpiełem się tu. Mój problem polega na tym iż kontrolka ehr miga i nie działa podnośnik.Działa tylko na błotniku.Jakby ktoś miał wiedzę gdzie szukać awari byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

wcześniej było ok? Pokrętła ustawiłes w dobrej pozycji?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Wcześniej było ok całą wiosnę chodził z agregatem uprawowo-siewnym i nic się nie działo.Wczoraj wyłaczyłem prąd na noc i dziś działa bez problemu.Ale im tak muszę dojść co było przyczyną bo może znów to sie zdarzyć w nie odpowiednim czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Prawdopodobnie należało zrtobić poprawnie procdurę resetu.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

jesli kontrolka na panelu miga oznacza to błąd, brak styku lub cos, w moim był lekko przetarty kabel od elektrozaworu i to powodowało krotkie spiecie i zaraz mrugała kontrolka , a jesli swieci światłem ciągłym , to podnośnik wymaga resetu j.w


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

To znaczy że muszę przejrzeć wszystkie kable od EHR.Te elektrozaworry to chodzi o te z tyłu czy są jeszcze gdzieś w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

z tego co ja wiem to tylko te elektrozawory znajdujace sie z tyłu powyzej gniazd hydraulicznych wystaja naprzeeciw siebie w lewo i prawo, ja miałem własnie taki problem było przetarte, a niewiedziałem, zrobiłem podejscie tylko do tych elektrozaworów, mase z obydwu spialem razem, a na plusowe zaciski dałem prad z wylacznika jak od kierunkowskazu czyli ( I 0 I ) podnosnik działał na tyle aby skonczyc talerzowanie, pozniej znalazłem przyczyne


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matei640    0

jesli kontrolka na panelu miga oznacza to błąd, brak styku lub cos, w moim był lekko przetarty kabel od elektrozaworu i to powodowało krotkie spiecie i zaraz mrugała kontrolka , a jesli swieci światłem ciągłym , to podnośnik wymaga resetu j.w

 

A jak się robi przy nich reset?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

reset polega na przekreceniu tego pierwszego pokrętła w strone "A" , i lub drugiego tez w strone "A" az do klikniecia"..mam nadzieje ze zrozumiałes sam miałem problemy zanim pojąłem działanie panelu


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Wszystki pokrętła nalezy cofnąć. wyłączyc kluczyk i ponownie włączyć.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gieh    0

Witam, ja też mam problem z ehr w moim renault 155.54 z 92r. Mam go niecałe 2 lata i wszystko było ok do momentu gdy pękły mi widełki w skryzni biegów w lipcu. Po wymianie widełek ehr zaczął się dziwnie zachowywywać tzn, po odpaleniu chodził normalnie ale po pół godz pracy przestał reagować. Nie dało się podnieść ani opuścić ani w kabinie ani na błotniku. Wymiana oleju nic nie dała. Wymiana pompy też nie (w pewnym momencie wszystko przestało działać nawet wspomaganie i przedni tuz). Mimo wszystko po wymianie pompy zaczął chodzić trochę lepiej, tzn czasem się zawiesił ale ogólnie mało używałem ciągnik i właściwie nie posługiwałem sie ehrem. Problem pojawił się znowu teraz w listopadzie tzn po kilku godz orki ehr znowu świruje, ciągnik ma problem zwyrwaniem pługa z ziemi, wolno opada i podnosi.. Elektrozawory z tyłu chodzą moim zdaniem poprawnie, tzn po podłączeniu "na krótko" podnosi i opuszcza błyskawicznie. Wiem, że mechanik podczas remontu rozłączył jedynie dwie kostki pod kabiną (u mnie takie białe okrągłe które z resztą były błyszczące, nie zaśniedziałe). Powiem jeszcze, że Renia śpi na dworze i kilka razy zapomniałem zamknąc bocznego okna i ehr troche zamókł, ale jeszcze go nie rozkręcałem. Co robić?Szlag mnie trafia, Aha, mam wrażenie, że bardzo grzeje się w nim olej hydrauliczny bo po 3 godz pracy nie można dotknąć tych rurek przy elektrozaworach, poza tym słychać że tam coś brzęczy ale nie są to elektrozawory, bo po kolei je rozłączyłem a brzęczenie nie ustąpiło. Pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobek    93

Mam pytanie Renault 155.54. Ehr na zimnym ciagniku dziwnie działa tzn. sam delikatnie podnosi, opuszcza lub nie chce do Końca opuścić. Trzeba cofnąć pokrętła i jest ok. Tak jest przez kilka razy po podniesieniu do góry. Po kilku urazach działa normalnie. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj