ksjan68

Rozdzielacz podnośnika Renault

Polecane posty

MrCezaroo    0

Witam, ponownie już nie mam pojęcia co zrobić. Wszystko zostało wymienione a podnośnik dalej szarpie. Rozdzielacz po regeneracji, pompa nowa, wszystkie uszczelnienia na siłowniku wewnętrznym też nowe. Gdy tylko ciągnik dobije do ustalonej pozycji zaczyna szarpać. Po zgaszeniu sprzęt nie opada wisiałby cały dzień. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Za pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Miałem identyczny problem z tym, że pulsował a po zgaszeniu opadał.

Wymieniłem uszczelnienia tłoka (były mocno uszkodzone), złożyłem wszystko zimą sprawdzając tylko czy działa - podnosił i wszystko było ok. Jakie było moje zdziwienie gdy miesiąc później ciągnik poszedł w robotę a tam po podniesieniu rozsiewacza cały czas pulsuje... już miałem zabierać się do powtórnej naprawy i tym razem chciałem sprawdzać rozdzielacz, ale poirytowany tym wszystkim zacząłem się bawić wszystkimi dźwigniami od hydrauliki oraz regulacji wysokości... podczas tej "zabawy" nagle wszystko ustało. Czemu? nie wiem... ale działa. I teraz gdy ma jakieś odchyły i zaczyna drgać, ruszę raz jakąś dźwignię i objaw przechodzi... Może warto spróbować.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Możesz poruszac małą dźwigienką, na rozdzielaczu, ale pewnie to nic nie da, reguluje ona przepływ oleju podczas płynej orki, i tak jak @panczo1922 wspomniał można poruszać dźwignią ze skalą od 1 do 10. Wg mnie problem może dalej tkwić w rozdzielaczu... Jedną z przyczyn może być przycięty oring, tak było u mnie jednego razu, opisywałem to na poprzedniej stronie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCezaroo    0

Już próbowałem ruszać każdą dźwignią i nie daje to efektu. Tylko jak ruszam tą na pokrywce od rozdzielacza to szarpanie zamienia się w lekkie pulsowanie i słychać jak pompa cały czas pompuje. Chyba zdecyduje się na nowy rozdzielacz lub używany.. gdybym mógł z kądś wyrwać jakiś rozdzielacz na podmianę by zobaczyć na innym rozdzielaczu. Oring raczej nie powinien być przycięty bo przeglądaliśmy jeszcze raz rozdzielacz i nie zauważyłem nic. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Skoro nie masz nic do stracenia to możesz podmienić sprężynę nr 13 na mocniejszą. Wystarczy odkręcić jedną nakrętkę... U mnie podnośnik zaczął szarpać, jak za bardzo wypolerowałem tłoczek 28, gdy go zregenerowałem to przestało szarpać. Może zwróciłeś uwagę czy nie jest zbyt luźny? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego daj swój do regeneracji i nie kombinuj.

Sam miałem podobnie i dwa razy trzeba było robotę robić ale teraz spokój.

I też jak u ciebie miałem że przestawiając tą dźwigienkę na rozdzielaczu to albo tak szybko rytmicznie pulsował albo szarpał. 

Mi już rok zaraz minie i jest bajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Znalazłem firmę, która regeneruje elementy hydrauliki siłowej, niestety firma ta nie chciała sie podjąć regeneracji, ale na moją odpowiedzialność zleciłem tej że firmie rozwiercenie otworu, a tłoczek zawiozłem do firmy zajmującej się chromowaniem technicznym. Póżniej ta pierwsza firma obrobiła tłoczek na odpowiedni wymiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Jak by co to ta regneracja o której pisałem nie do końca się udała. Tzn  znowu pojawiły się drgania, i rozglądam się za nowym rozdzielaczem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCezaroo    0

Ja też będę musiał się rozglądać póki co jeżdżę tak, bo rozdzielacz trochę kosztuje. A ciekawe czy z używanym nie będzie tak samo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Właśnie znalazłem oryginalny nowy w cenie 4500 zł brutto, Jak dojdzie do tranzakcji to podam namiary. Wg mnie lepiej jest kupic nowy za 3700 netto niż używany za 2000. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Wczoraj przełożyłem rozdzielacz od innej Renówki, nadmienie, że pracował bez zastrzeżeń. Zarówno stary jak i nowo przełożony wydają cały czas dźwięk, jakby syczenie i raz na jakiś czas podnośnik gwałtownie opaduje może o 10 cm i wraca na swoje położenie. Przy tym jest straszny hałas, jak by upuszczał maszynę na beton.  Już sam nie wiem co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartoszek_xd    24

pajcent 68.14
rozdzielacz jak wyjmę to bez problemu go poźniej wsadzę? nic tam nie trzyma go, nie jest podłączona żadna dźwigienka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jest podłączona jedna dźwignia. Jak chcesz to mogę zdjęcie zrobić bo akurat u mnie rozebrane jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartoszek_xd    24

oo fajnie by było widzieć jak tam jest zrobione i czy się da wykonać tą operację bez zdejmowania plecaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Da się wykonać. Jutro wstawię zdjęcie z rana jak to wygląda

 

@Bartoszek_xd - tą dźwignię trzeba odpiąć z tego trzpienia - takie śmieszne zabezpieczenie tam jest. Tylko ramiona muszą być w dole to dalej się wysunie wszystko poza korpus.

1621407715530.jpg

1621407715523.jpg

Edytowano przez Partyzant85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drive_X    0

Witam podepnę się pod temat. Kupiłem renie 155.54 całą mechaniczną i jest coś porobione ze sterowaniem  tylnego podnośnika. Tymi dwoma drążkami od podnośnika nie steruje się nim.   Bez obciążenia bardzo powoli podnosi i opuszcza ale wystarczy że stanę na ramieniu i już zero reakcji. Steruje się dźwignią od 1 sekcji hydrauliki zewnętrznej. Co to może być pokopane? Poprzedni właściciel twierdzi że już takiego kupił i jemu to nie przeszkadzało ale mnie to trochę irytuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego poprostu rozdzielacz puszcza i nie trzyma podnośnika i zasilanie jest wzięte z hydrauliki zewnętrznej bezpośrednio do siłowników pomocniczych. Stary patent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drive_X    0

Ktoś wie jakieś namiary gdzie dobrze regenerują te rozdzielacze? I ile mniej więcej może to kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radziokedar    0
Dnia 3.07.2020 o 16:22, MrCezaroo napisał:

Witam, ponownie już nie mam pojęcia co zrobić. Wszystko zostało wymienione a podnośnik dalej szarpie. Rozdzielacz po regeneracji, pompa nowa, wszystkie uszczelnienia na siłowniku wewnętrznym też nowe. Gdy tylko ciągnik dobije do ustalonej pozycji zaczyna szarpać. Po zgaszeniu sprzęt nie opada wisiałby cały dzień. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Za pomoc z góry dziękuję.

Witam. Jeśli ciągnik posiada ehr to przyczyną może być uszkodzony czujnik położenia wysokości ramion podnośnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj