Bodzio122333

Konfrontacja 24 zawory czy 12??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Zastanawiam się nad kupnem DF M610 12 zaworowym a DF M615 24 zaworowym. Co mi radzicie jakie są wady i zalety tych silników proszę o pomoc i przedstawienie tych silników oraz szerokim opisami dlaczego jeden jest lepszy od drugiego interesuje mnie najbardziej bezawaryjność, elastyczność i spalanie. Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomtu    1

jak rozmawiałem z przedstawicielem wcale nie zachwalał 24 zaworowy silnik nawet mówił że spodziewali się po silniku większej oszczędności ale nic takiego nie zaobserwowali może to być czysto marketingowy zabieg że np. fend ma taki silnik to i deutz też ma. ale jak by cena była podobna to może i warto rozważyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

w silniku 24 zaworowym są 4 zawory na cylinder co daje nam;

1 większe koszty naprawy ;p

2 szybszą wymianę powietrza przez co silnik lepiej sie sprawuje na wysokich obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Moim skromnym zdaniem twierdzenie że silnik 24 zaworowy jest bardziej awaryjny od 12 zaworowego jest troche nie poważne żeby nie powiedzieć dosadniej , tak samo jak silniki amerykańskie są paliwożerne bo wiadomo że amerykanie mają dużo paliwa i jest ono u nich tanie, takie robienie ludzi w balona . Być może jakaś seria silników jest mniej udana lub ma jakieś wady fabryczne ale sam fakt że na cyl są 4 zawory nie ma wpływu na jego awaryjność i moim zdaniem jest to tylko i wyłącznie plus . Ale z drugiej strony należy przeliczyć czy jest sens dopłacać do silnika z 4 zaw. na cyl. on zużyje minimalnie mniej paliwa od 2 zaw. i to trzeba wziąść pod uwage . Moim zdaniem im bardziej silnik jest wyżyłowany tym większy sens mają 4 zaw. na cyl np DF615 nie wydaje mi się żeby te dodatkowe zaw. były mu potrzebne ale już w DF650 jak najbardziej.

Edytowano przez Andrzej24871

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

ja nie napisałem że są bardziej awaryjne tylko że w przypadku naprawy głowicy która i tak kiedys nastąpi koszty będą prawie 2 krotnie wyższe, ale to napewno się zwróci przez większą moc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Nie chce mi się szukać ale wydaje mi się że DF610 a DF615 ma taką samą moc różnica polega właśnie na ilości zaw. 615 raczej na pewno mniej będzie palić ale to będą ilości bardzo małe


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomtu    1

m610-->m615 i m620-->m625 różnią się zaworami ale jak pytałem o Profiline m620 to niby fabryka się wycofuje i wtedy trzeba brać m625

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj