Skocz do zawartości

Ursus- prototypy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak to ciekawe co takiego dziwnego jest w t-25??????????

Choć mam ten ciągnik już wiele lat to i tak wole c330 w T25 dziwnych jest wiele rzeczy nóżka od gazu niewygodna trzęsie jedzie się naprawdę jak na kogucie o biegach to już nie wspomnę

Opublikowano

Moim zdaniem zwykle c-330 są lepsze od"c-330M". c-330M maja wady;/ odkreca sie sruba w skrzyni przez ktora siada cała skrzynia;/

Opublikowano
oj wezcie wczoraj caly dzien jezdzilem u c-330 to jest taki dziadowy ciagnik jak nie wiem biegi jakos dziwacznie wchodza nogi sie trzyma na jakis kawalkach blachy :angry: ale niektorzy nazywaja to podloga wogole do bani nie polecam nie polecam i jeszcze raz nie polecam ...

 

hahaha biegi w C330 dziwaczne <lol2> lepiej popatrz na tego swojego ruska !!! tam to jest dopiero helikopter :)

Opublikowano
oj wezcie juz nie zaczynajcie na nowo tematu co lepsze c-330 czy t-25 ja tylko wyrazilem swoje nieprzychylne zdania na temat c-330 i tyle

Koleś jesteś za mocny....tak jakby porównywać mercedesa z maluchem..hah

Opublikowano
jaki "mocny "co to zanczy???????!!!!!!!!!!!! a z tym porownaniem to sporo przesadziles!!!!!!

jak nie wiesz o co chodzi to Ci nie bede tlumaczyl... ok to jakbys porównywał audi z mercedesem

Opublikowano

bo pewnie nie masz az tak duzego zasobu slownictwa zeby mi to wszystko wytlumaczyc i juz nie zaczynaj na nowo bo juz raz dostales bana od @ marcina974 za komentarze pod moimi zdj :angry:

Opublikowano

Ludzie wy to jak male dzieci, zaraz poleca bany i bedzie spokoj

 

@kposy juz miales jedengo bana widze ze chcesz jeszcze a po za tym i tobie @bartus16 nic nie brakuje :)

W temacie piszemy o 330 i 330M- porownujemy te dwa ciagniki a nie co lepsze t25 czy 330 o ile sie nie myle to mamy taki temat :)

Opublikowano
bo pewnie nie masz az tak duzego zasobu slownictwa zeby mi to wszystko wytlumaczyc i juz nie zaczynaj na nowo bo juz raz dostales bana od @ marcina974 za komentarze pod moimi zdj :angry:

 

No bo UrsusCzesio zainterweniował i bany sie posypały, a teraz do rzeczy czy ja wiem czy rusek jest zły jak dla kogo dla jednego lepszy dla jednego zły ja w nim dziwnych rzeczy nie widzę chociaż inni widzą :):) ale luzzz drzwi nie są dziwne co wy gadacie jeździcie raz na 5 lat T25 i gadacie dla mnie super chociaz uklad kierawniczy to dla mnie największa wada, przecieki to miałem ostatnio 3 lata temu a traz sucho ciapki nie są liche jednym chodzą lepiej drugim gorzej, jeździłem kilkoma to w tych starych kabinach nie podobało mi sie troche wiało ale jeździłem jednym po kapitalce z nową kabina to już inna bajka jak dla mnie C330 = T25 ale z obciążnikami, Bartus16 lepiej nie prowokuj ursusomaniaków bo czasami się pozegnamy i co wtedy taka koleżeńska rada :)

Opublikowano

Znalazłem kilka fotek Ursusa C-330-3P

 

http://img221.imageshack.us/img221/6230/c3303pim3.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/6005/c3303p2ey4.jpg

 

Podobno nie weszły one do seryjnej produkcji ponieważ skrzynia i most sie sypały. Choć wg. mnie to była głupota robić 330-3P prościej było wyprodukować 360-3P która na pewno by się lepiej sprzedawała. Jeśli coś więcej o niej wiecie to piszcie. :lol:

Opublikowano

Tak sie złożylo że mam c355 z 1975 roku. W 1975 roku wlasnie zaczeto produkcję c355M i skonczona produkcje zwyklych c355 Ciągnik byl kupowany w Pgr takze nawet nie wiem czy to c355 czy c355M czy da sie jaos je rozróżnic czy są wogóle jakieś różnice??

 

Co to wogole znaczy M??

Opublikowano
Tak sie złożylo że mam c355 z 1975 roku. W 1975 roku wlasnie zaczeto produkcję c355M i skonczona produkcje zwyklych c355 Ciągnik byl kupowany w Pgr takze nawet nie wiem czy to c355 czy c355M czy da sie jaos je rozróżnic czy są wogóle jakieś różnice??

 

Co to wogole znaczy M??

 

Ten temat już chyba wystarczająco wyjaśniłem :)

http://www.agrofoto.pl/forum/Ursus-C-355M-...al=25&st=20

 

Z tego co wiem to ruznią sie tylko skrzynią i dlatego c-355M jest szybsza od zwykłej c-355 lub c-360 :)

 

Nie pisz bzdur :)

Opublikowano
Ten temat już chyba wystarczająco wyjaśniłem :)

http://www.agrofoto.pl/forum/Ursus-C-355M-...al=25&st=20

Może ty rozwiejesz moje wątpliwości dotyczące tego jaki mam sprzęt, c360 czy c355? Za tym, że jest to c360 przemawia to że: na tabliczce jak i w dowodzie wbity jest 80 rok., tylne obciążniki mam w kształcie pierścieni, zegary jak w c360. Natomiast za tym, że jest to c355 przemawia: miekki przód i w konsekwencji koła 18 i rolniczy zaczep oczkowy. Jest jakaś różnica pomiędzy tymi ciągnikami widoczna gołym okiem dzięki której dowiem się w 100% jaki to ciągnik?

Opublikowano (edytowane)
Sam nie pisz bzdur :angry: przeczytaj sobie komentarze http://www.agrofoto.pl/forum/Ursus-C-355-m-image46331.html

 

A na jakiej podstawie uważasz te komentarze za wiarygodne?

Ludzie myślą, że jako 30-tka w wersji M jest szybsza od zwykłej (co jak najbardziej jest prawdą) to taka reguła jest dla innych maszyn. Literka M to po prostu skrót od modernizacja.

 

Druga sprawa to na jakiej podstawie uważasz, że C-355M może być szybsza (silnik ten sam, skrzynia identyczna, atak identyczny, koła napędowe tej samej średnicy). No pytam skąd? Bo ktoś tak napisał, tak? Ja te informacje podaję po sprawdzeniu. Mogę dać nr do mechanika, który od 30 lat robi głównie 30-tki i 60-tki oraz ich poprzedniki. Przez warsztat mu się przewinęło ok. 12 C-355M. On jest nawet trochę zwariowany na tym punkcie. Miałem dwa miechy praktyki w Ursusie i pracownicy też to potwierdzają, materiały archiwalne Ursusa jakie mam również. Do tego chłopskie rozumowanie. Owszem C-360 były już szybsze, bo tam na korbowym było już 2200, a reszta ta sama (przełożenia).

 

I sorki, że się trochę uniosłem :)

 

Może ty rozwiejesz moje wątpliwości dotyczące tego jaki mam sprzęt, c360 czy c355? Za tym, że jest to c360 przemawia to że: na tabliczce jak i w dowodzie wbity jest 80 rok., tylne obciążniki mam w kształcie pierścieni, zegary jak w c360. Natomiast za tym, że jest to c355 przemawia: miekki przód i w konsekwencji koła 18 i rolniczy zaczep oczkowy. Jest jakaś różnica pomiędzy tymi ciągnikami widoczna gołym okiem dzięki której dowiem się w 100% jaki to ciągnik?

 

Podeślij mi jak możesz na mail (w profilu masz) zdjęcie tabliczki tego ciągnika i sam ciagnik. A tak wstępnie to popatrz na tabliczkę na bloku silnika (czy masz S 4002 (C-355) czy S 4003 (C-360). Symbol silnika powninen być też wybity (właściwie napisany) na tabliczce głównej. Obciążniki są mylne, bo jedne i drugie pasują i tu i tu (zakładają jakie znajdą). Zaczep oczkowy można spotkać w C-360, bo znam parę osób, które sobie przerabiały i gościa, który przerabiał. Prosty powód - ten oczkowy jest solidniejeszy od grzebienia. Nie miękki przód, tylko okrągła oś (miękki przód miały tylko 40-tki). Chyba, że masz 40-tkę ostro przerobioną :) Sprężynek w zwrotnicach nie masz? Ta okrągła oś była stosowana do 78r. Trudno mi powiedzieć czy można łatwo oś płaską zmienić na okrągłą - nie spotkałem takiej przeróbki.

pozdro :)

 

nie pisz posta pod postem

Edytowane przez tommy66692
laczenie postow
Opublikowano
Podeślij mi jak możesz na mail (w profilu masz) zdjęcie tabliczki tego ciągnika i sam ciagnik. A tak wstępnie to popatrz na tabliczkę na bloku silnika (czy masz S 4002 (C-355) czy S 4003 (C-360). Symbol silnika powninen być też wybity (właściwie napisany) na tabliczce głównej. Obciążniki są mylne, bo jedne i drugie pasują i tu i tu (zakładają jakie znajdą). Zaczep oczkowy można spotkać w C-360, bo znam parę osób, które sobie przerabiały i gościa, który przerabiał. Prosty powód - ten oczkowy jest solidniejeszy od grzebienia. Nie miękki przód, tylko okrągła oś (miękki przód miały tylko 40-tki). Chyba, że masz 40-tkę ostro przerobioną :) Sprężynek w zwrotnicach nie masz? Ta okrągła oś była stosowana do 78r. Trudno mi powiedzieć czy można łatwo oś płaską zmienić na okrągłą - nie spotkałem takiej przeróbki.

pozdro :)

 

Ok. Spróbuję zrobić jakieś foty i Ci podesłać ale jedynie komórką bo aparatu nie mam.

Dzięki i pozdro

Opublikowano

ja mam c355 z 1975r i c 360 z 1981r obie były kupione jako nowe 55ątka jest szybsz a zarazem słabsza szybsza jest b ma inne wałki w zwolnicacach jak znajde katalogi części to wam dokładnie napisze

Opublikowano

Widzę, że muszę tu lekko wkroczyć i wyklarować raz a dobrze:

C-355 od C-360 (tych pierwszych do 78r.):

- C-355 ma 45KM mocy znamionowej przy 2000 obr/min wg DIN, a C-360 52KM przy 2200 obr/min

- C-355 ma tylne obciążniki tzw. meduzy, a C-360 pierścieniowe

- C-355 ma koła z przodu 18-tki (cztery śruby), a C-360 ma 16-tki (sześć śrub)

- C-355 ma odśrodkowy filtr olejowy (wirówka, bąk), a C-360 ma puszkowy z wymiennym wkładem

- C-355 ma zaczep rolniczy oczkowy, a C-360 ma tzw. grzebień

- C-355 ma zegary jak C-4011, a C-360 każdy wie smile.gif

- C-355 ma kierunkowskazy przednie inne (wąskie)

 

 

W swojej mam przednie kola na 6 śrób, kierunkowskazy wąskie, filtr oleju puszkowy, tylne obciazniki pierscieniowe i zegary od szescdziesiatki a reszta to jak napisales. Sam juz nie wiem co myslec moze niektore czesci sa powymieniane wkoncu ciągnik wywodzi się z PGR.

Opublikowano

Przemek15 po robie Ci zdjęcia silnika z mojej C-360 i powiesz mi od czego on jest bo ma odprężnik zapewne był bak zamiast filtra ale teraz jest filtr i na filtrami paliwa jest napis zetor silnik kupiłem od gościa który ma firmę i ten silnik pracował w koparce wcześniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
    • Przez 60tka
      Witam mam problem z 60tką zacznijmy od początku. Czyściłem filtry powietrza razem z miską w filtrze ropą i pod moją nieuwagę ojciec wlał tą brudną ropę do baku i ciągnik od tego czasu zaczął przerywać. Wymieniłem filtry palowa na nowe stare paliwo spuściłem i płukałem bak odstojnik czysty paliwo dochodzi nie ma nieszczelnosci pompka zasilająca sprawna słychać przelew. Zdejmowałem wąż od filtra powietrza nic sie nie zmieniło zalałem srodek do czyszczenia wtrysków i poprawilo sie ale to nie było jeszcze to dałem ciągnik do mechanika mechanik zdemontował pompę wyczyścił ją w środku i wymienił jakąś sprężynę bo była pęknięta nie wiem jaką ciągnik przestał przerywać ale nadal gaśnie gdy chce sie ruszyć na jałowych obrotach np. Przy ruszeniu z 2 qlbo 3 ciągnik przygaśnie a na 4 potrafi zgasnąć. Ma moc nie przerywa tylko jakby od dołu go dławi a poniżej 800obr strasznie nie równo chodzi co myślicie to pompa do regeneracji czy wtryski do regulacji lub końcówki do wymiany 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v