adikpl1

Ursus- prototypy.

Polecane posty

kazikow    8

W c-330 M w silniku głowica się trochę różni od tej co jest w c-330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Sory ale wy gadacie pierdo..

Zmienilo sie to : wzmocnione lozyskowanie w skrzyni biegow i w tylnym mocscie ..inny komin... ulepszona kabina....zmienione przelozenia co zwieksza predkosc o 8%.

Co uwazam za plus i dobrą decyzje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

quercus    7

No właśnie ?? Chodzi Ci o to że nie jest ten prostokątny i pusty tylko okrągły z iskrownikiem w środku ??


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Quercus ma tu racje. Popieram


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

w C-330 chyba tłumik nigdy nie był płaski tylko okrągły. W C-360 to co innego.


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

w mojej zawsze był płaski dopiero rok temu zmieniłem na okrągły :rolleyes: Mam zwykłą c-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
w C-330 chyba tłumik nigdy nie był płaski tylko okrągły. W C-360 to co innego.

 

No u mnie we wsi to tylko ja mam narazie okrąglaka ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawdfarmer    0

ja myśle ze lepsza jest zwykła c 330 bo za to c 330m jest szybsza ale za to słabsza od c 330 m


U-R-S-U-S C330 siła i potęga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
Ja widziałem zwykłe 330 z okrągłym od nowości...

 

No ja mam od nówki komin okrągły ale śasiad ma Mke i miał "pustaka". Teraz se przerobił na a'la MTZ JD NH i inne ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

quercus - to sasiad musial sobie sam dac ten komin bo w mkach od nowosci dawali okrągły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

No może być albo gdzieś urwał albo coś. W każdym razie teraz ma zespawane 2 rury. Jedna cienka potem gruba znów cienka i kolanko :P Ale jak da w gary to nieźle go z jednej strony słychać ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

gdzies widzialem na zdjeciu 330-3p i nowke 330m z 2008roku zlozona z nowych czesci za 30tys


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    9

oj wezcie wczoraj caly dzien jezdzilem u c-330 to jest taki dziadowy ciagnik jak nie wiem biegi jakos dziwacznie wchodza nogi sie trzyma na jakis kawalkach blachy :angry: ale niektorzy nazywaja to podloga wogole do bani nie polecam nie polecam i jeszcze raz nie polecam ...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    9

pewnie ze tak chociaz jest jako taka podloga ...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0

bartus16 co do tego że T-25 lepszy od C-330, to mnie rozbawiłeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5
oj wezcie wczoraj caly dzien jezdzilem u c-330 to jest taki dziadowy ciagnik jak nie wiem biegi jakos dziwacznie wchodza nogi sie trzyma na jakis kawalkach blachy :angry: ale niektorzy nazywaja to podloga wogole do bani nie polecam nie polecam i jeszcze raz nie polecam ...

 

 

Nie zgadzam się z tobą. Jest jednym z lepszych ciągników z tamtych roczników. Powiedz mi gdzie c-330 nie ma podłogi?? Ja mam oryginalną blache 3 mm i wygodnie jest w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    9

tak strasznie wygodnie sie nim jezdzi :) ...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

330 to niezawodny ciagnik ja mysle co ja robie 330 to ty byś wladkiem tego nie zrobil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1

A ja tam mam ciapka i nienazekam na niego dobry ciagniczek niewiem co ty bartus16 masz do niego a z tym T-25 to nie rozbawiaj ludzi bo on jest 100 razy dziwniejszy od c-330 o ile w niej jest cos dziwnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    9

tak to ciekawe co takiego dziwnego jest w t-25??????????


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Mam wymienić co jest dziwnego w T25? OK.

 

1. Kabina, drzwi jak by były ucięte od dołu.

2. Biegi, śmieszny schemat z którego nic sie nie można wyznać.

3. Jeździ sie tym jakby się to zaraz miało wywrócić.

4. Słabsze od C-330 (przynajmniej tak mi sie wydawało)

5. Chłodzenie powietrzem (wada ale tez zaleta)

 

Jeszcze coś tylko muszę sobie przypomnieć. Jeździłem T25 jakieś 2 lata temu.

 

A co do C-330 a C-330m to nie ma się co kłócić obie to niezawodne maszyny :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Magda12030
      Witam, jestem zielona w temacie, mam pytanie gdzie jest dźwignia sterowania wom w ursusie 3512 i jak się nią obsługiwać.
    • Przez tomek09
      Jak myślicie da się założyć silnik od zwykłego ursusa c 360 do tyłu 3p 
      Są potrzebne jakieś przeróbki?
    • Przez solaris08
      Witam
       
      Cisnienie oleju w moim ciagniku to po dlugiej orce 0,5bara na wolnych obrotach. Slyszalem zeby je zwiekszyc mozna przystawke do filtrow kupic zamiast tego bąka. Nie wiecie gdzie mozna cos takiego kupic? Do c-385. Na alegro strasznie duzo za to chca.
      Silnik podobno po kapitalnym remoncie. Odpala praktycznie na dotyk cyk i chodzi. Kompresje ma 30 barow na kazdym cylindrze mierzone osobiscie. Tylko to cholerne cisnienie. Na zimnym ma 3,5 bara jak sie rozgrzeje to 0,5. A to juz za malo. Byc moze mnie oszukali i nie byl szlif walu robiony tylko tuleje nowe i tłoki. A byc moze wszystko bylo robione tylko stara pompa olejowa co juz cisnienia nie trzyma. Macie pomysl?
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez ma123
      witam mam problem ze sprzegłem w c330 a w sumie w c325 bo tył od 25piątki a przód od 30-stki  czyli stary typ sprzęgła na 3 łapkmi i mam problem z drugim stopniem ponieaż jak go nie ustawić dalej nie da się włączyć bez zgrzytu jak w tamtym roku rozjeżdzałem ciągnik bo pierwszy stopień się ślizgał to nic niepokojącego nie zauważyłem tarcza nie była zużyta ani jedna ani druga i tu problem co z tym zrobić wymienić tarcze za 190zł i pomoże albo nie co myślicie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj