krzychu

Members
  • Ilość treści

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

6 obserwujących

O krzychu

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 11/23/1977

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Ostatnio na profilu byli

2723 wyświetleń profilu
  1. krystian a dokładnie gdzie bo ja 4km od Kórnika w strone Kleszczewa 8mm opadu bez gradu za to Śrem i okolice dostały gradem
  2. Alarm krytyczny. Niskie ciśnienie oleju przekładni napędowej/ wspomagania układu kierowniczego. Należy najszybciej zatrzymać ciągnik,zbadać przyczynę i usunąć usterkę.Przepisane z instrukcji obsługi.
  3. Nie mam pojęcia ,bez tej czynności nie mogłem go skalibrować .Posiadam NH ts110 i T6050 PLUS . Kalibracja 6050plusa jest troche inna ktoś potrzebuje moge podać
  4. Mariusz nic niechce wskórać tylko pomóc kalibracje tą dostałem od znajomego mam ją na kartce I pszepisałem ją . Kalibracja o której piszesz prawdopodobnie różni się od mojej jednym punktem i dotyczy NEW HOLLAND FORD z rewersem na prawym pulpicie bo w NEW HOLLANDZIE TS z rewersem przy kierownicy nie działała.
  5. Kalibracja skrzyni biegów new holland ts 110 skrzynia 16 biegowa rewers przy kierowmicy 1. zagrzć olej ok 15 min 2. wyłączyć silnik i wszystkie odbiorniki prądu typu klima radio wętylator zaciągnąc ręczny 3. wszystkie dzwignie na środek 4. ncisnąć zająca i żółwia jednocześnie i zapalić silnik 5. puścić przyciski zająca i żółwia , na wyświetlaczu powinno być CAL 6. ustawić obroty silnika na 1240 obr 7. wcisnąć sprzęgło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puścić sprzęgło [ciągnik nie ruszy] 8. wcisnąć jednocześnie żółwia i zająca i czymać aż skalibruje sprzęgła komunikat będzie na wyświetlaczu 9. nacisnąć zająca i trzymać na wyświetlaczu nie może pojawiać się błąd seri 20.....29 jeśli się pojawia zacząć od nowa jak nie ma czekać trzymając wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok.40obr.[czuć że jest mu ciężej i z regóły ciągnik lekko drgnie] a na dolnym wyświetlaczu przestanie rosnąć wsk. 10. ta sama sekwęcja do żółwia 11.przestawić dzwigne reduktora tą ostatnią przy szybie na środek i powtórzyć punkty 9 i 10. 12. wyłączyć silnik i zapalić znów komputerzapamięta ustawienia.KONIEC. Jeśli coś nie będzie działać to pominąć punkt usmy. Na wyświetlaczu,na dole w czasie kalibracji będą rosływskazania jak spadną obroty o te 40-50obr/min to przestanie rosnąć. Poprawne jest 150-180 .Będzie to świadczyło o niezłej kondycji sprzęgieł .Z doświadczenia wiem ciągnik nizle jedzie przy wartościach do 220. Kalibracja seri TSA. T6000 ELECTR COMAND jest podobna, życe miłej zbawy guzikami nie gryzą nie da się tego popsuć
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj