aro321

Podgrzewacz, grzałka płynu w Belarusie 952,2

Polecane posty

przemrolnik    14

heh wiedzałem ze mi sie oberwie no ale po to sa takie fora pozdro dla wszystkich nerwusów ;)

Wiesz czemu.. bo nie piszesz prawdy i wprowadzasz ludzi w błąd :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Gregorius wiem na 100000000000000000000000000000000% bo sami ją sprowadzmy z miejsca w którym jest produkowana. Osobiście byłem w tym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    104

panowie a ta sama grzałka będzie pasowac do belarusa 952,2 jak i do MTZ 80 z 1992r?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    104

byłem dzisiaj w firmie w której kupowałem traktor i tam proponowali mi taki podgrzewacz że podgrzewa od razu płyn i ropę, zasilanie ma z akumulatorów ciągnika, wszystko ślicznie pięknie oprócz ceny- 750 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

ja widziałem oryginalną pronara i różnią się tylko kształtem, i tym ze kabel odpinany jest, i mają chyba 600W mocy. A moze teraz z podgrzewaniem paliwa robią ;[

 

 

Małe sprostowanie, około 1000mth miała pod koniec zimy jak artykuł się ukazał, teraz coś blisko 1500mth ma przejechane z nią :lol:

 

 

 

A kolega @zuch niech zmieni forum jeśli nie ma rozumu na odpowiednim poziomie.


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Dajcie jakieś zdjęcie z zamontowanym urządzeniem - jakoś nie mogę zakumać gdzie to się montuje ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Juz niedługo grzałki praktycznie do wszystkiego będą w naszej ofercie zaczynając od silników diesla w autach osobowych do 2 litrów pojemności również do Ursusów Zetorów :lol: Takze Panowie będa nowości. Również pojawi się grzałka do MTZ dla tych którzy mają przedni Tur o wąskim rozstawie ramy ktora do tej pory przeszkadzała w montażu.

 

Aha no i będzie tez wybór mocy od 800 watt do 1800 watt, to dla tych którzy mają więcej czasu i boją się rachunku za prąd ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

W mojej galerii jest zdjecie podgrzewacza tez.

 

Juz niedługo grzałki praktycznie do wszystkiego będą w naszej ofercie zaczynając od silników diesla w autach osobowych do 2 litrów pojemności również do Ursusów Zetorów :lol: Takze Panowie będa nowości. Również pojawi się grzałka do MTZ dla tych którzy mają przedni Tur o wąskim rozstawie ramy ktora do tej pory przeszkadzała w montażu.

 

Aha no i będzie tez wybór mocy od 800 watt do 1800 watt, to dla tych którzy mają więcej czasu i boją się rachunku za prąd ;[

Wuja ma podgrzewacz i TURA 17 hydrametu i spoko jest, od ramy do grzałki jeszcze jakies 20cm jest :lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    104

widziałem na allegro grzałki do ursusa C-360 ale je się montowało w przewód idący do chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubcio224    6

Ja mam grzałke w MTZ i jest ona bardzo dobra chociażby ze ma termostat podłaczasz nawet jak nie chce ci sie wstawać rano aby ją podłaczyć bo masz gdzieś rano jechać to właczasz na noc i jak temperatura dojedzie do kilku stopni to ona sama sie wyłącza i nie potopi nam nic,nic nie peka wszystko jest ok mam ją od tamtej zimy i jest bardzo przydatna A montaz jest bardzo łatwy ten korek to możesz wywiercic dziurke na srodku i wyjąc srubokretem (chyba logiczne ze najpierw trzeba spuścić płyn) i przykręcić grzałke (1 kabelek na masę) zalewamy płyn stopniowo żeby było widać czy nie ucieka przez tą grzałke i Gotowe


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubcio224    6

Ja mam grzałke w MTZ i jest ona bardzo dobra chociażby ze ma termostat podłaczasz nawet jak nie chce ci sie wstawać rano aby ją podłaczyć bo masz gdzieś rano jechać to właczasz na noc i jak temperatura dojedzie do kilku stopni to ona sama sie wyłącza i nie potopi nam nic,nic nie peka wszystko jest ok mam ją od tamtej zimy i jest bardzo przydatna A montaz jest bardzo łatwy ten korek to możesz wywiercic dziurke na srodku i wyjąc srubokretem (chyba logiczne ze najpierw trzeba spuścić płyn) i przykręcić grzałke (1 kabelek na masę) zalewamy płyn stopniowo żeby było widać czy nie ucieka przez tą grzałke i Gotowe


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

A ja mam takie pytanie czy przy zamontowaniu grzałki do Pronara 1025a + ładowacz LC3+ jeszcze boczne osłony będzie wszystko pasować czy może okazać się że jest za mało miejsca na nią . Chciałbym kupić a nie wiem czy będzie pasować .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    14

Dajcie jakieś zdjęcie z zamontowanym urządzeniem - jakoś nie mogę zakumać gdzie to się montuje :(

 

A proszę bardzo. Zamontowana kilkanaście dni temu. LINK


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

A ja mam takie pytanie czy przy zamontowaniu grzałki do Pronara 1025a + ładowacz LC3+ jeszcze boczne osłony będzie wszystko pasować czy może okazać się że jest za mało miejsca na nią . Chciałbym kupić a nie wiem czy będzie pasować .

Coś mi się wydaje że boczka to już chyba nie założysz, chociaż zmież ile jest od korka do plastyku, a co do tura to tez zmierz ile jest od korka do ramy tura, ja zmierzę i zobaczymy :(


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

Zmierzyłem i odległość od korka do osłony jest 20 cm ( także dając chociaż 1cm luzu daje 19 cm ), a jeśli chodzi o ładowacz to nie powinien przeszkadzać bo ten LC3 jest wysunięty bardziej do przodu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Zmierzyłem i odległość od korka do osłony jest 20 cm ( także dając chociaż 1cm luzu daje 19 cm ), a jeśli chodzi o ładowacz to nie powinien przeszkadzać bo ten LC3 jest wysunięty bardziej do przodu .

15cm odstaje podgrzewacz od zaślepki ;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    104

dziś zamówiłem na allegro grzałkę do belarusa 952,2 za 205 zł jak będzie to dobra sprawa to kupię jeszcze jedna do mtz 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    104

dziś zamontowałem grzałkę do belarusa 9525,2. Musiałem nawiercać nowe otwory bo te fabryczne nie zgadzały z otworami w bloku, odpowietrzyłem grzałkę i układ chłodzenia włączyłem wtyczkę do gniazdka i po 10 min grzania podgrzewacz przestał działać. Dzwoniłem do sprzedającego i on kazał mi ją odesłać. i takim sposobem na dzień dzisiejszy zostałem beż grzałki i z dziurą w bloku.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

u mnei wszystko sięzgadzało grzałka działa idealnie łądnie grzeje nei ma problemów B)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez komsim
      Witajcie koledzy na wstępie od razu zaznaczam że przejrzałem praktycznie wszystkie tematy związane z „białoruśką” , MTZ-etm i innymi „ruskami” w tym dziale związanych z pompami , rozdzielaczami , zaworami czy ogólnie szeroko pojętą hydrauliką (oraz problemami z nią) i dopiero po tym rozebrałem białoruśkę ….
       
      Tak po krótce gdyby któryś z modów chciał mnie nagrodzić banem
       
      Przy okazji ukłony w stronę moderatorów
       
      Najpierw szukam w Google potem na AF później zakładam temat i przyznam że konkretnej odpowiedzi nie znalazłem a wiadomo problemy nie zawsze są takie same ale mogłem coś przeoczyć mógł dojść nowy temat itp.
       
      Jeżeli jednak istnieje taki temat który opisuje problem proszę usunąć mój wątek.
       
      Osobiście mam nadzieję że temat się rozwinie i będzie pomocą dla innych a wiem że tematy są bardzo podobne w większości zadawanych pytań które czytałem na forach.
       
      A i jeszcze jedno ten tekst pewnie będzie długi więc jeżeli już to ktoś czyta to na wstępie to zaznaczam …
       
      A więc problem ma swój początek w czerwcu tego roku kiedy to podczas ładowania (wiadomo czego J ) opadło ramię i przestały działać wszystkie siłowniki słowem nic nie działało powrót do domu ciągnąc za sobą łychę…
       
      Później nie było czasu ruszać „ruska” więc wertowałem w necie tematy zarówno z AF jak i popularne serwisy z koparkami gdzie tylko wyskakiwały mi tematy w googlu związane z” białoruśką” i problemami hydrauliki .
       
      Tak więc w większości z czytanych tematów problemy zauważyłem w złej pracy rozdzielaczy lub zaworów które stanowiły problemy.
       
      Dążąc tą drogą zdemontowałem dekielek na zbiorniku z olejem wymontowałem filtr siatkowy który aż do połowy jego wysokości był wypełniony pozrywanymi gumkami wielkości a w zasadzie grubości czy średnicy powiedziałbym jakichś oringów tak więc po wielu przeczytanych tematach wybór padł na rozdzielacz.
       
      Ponieważ w sumie nie zdawałem sobie sprawy skąd aż tak wielka ilość poszarpanych gumek w filtrze siatkowym logicznie myśląc stwierdziłem że pewnie z rozdzielacza (w tym czasie nie miałem jeszcze katalogu do wglądu) ale i tak pomyślałem że po tylu latach pewnie jest tam syf i zapewne jakieś tam oringi go uszczelniają i się pewnie pozrywały …
       
      Rozdzielacze zdemontowałem ze szczególną uwagą posługując się jednocześnie katalogiem ilustrowanym (załatwiłem w między czasie) poszczególne części rozdzielacza i wnioskuję że nic raczej nie zgubiłem.
       
      Wszystko zostało wymyte wraz z samym rdzeniem rozdzielacza.
       
      Kupiłem zestaw uszczelniaczy z Alle czyli uszczelki pod dekle i kilka oringów w sumie i tak idąc za radą kogoś z AF kupiłem inne krajowe bo było za mało w paczce i spasowanie też były na „pałę” …
       
      Tak więc złożyłem każdy tak jak w katalogu i nic mi nie zostało J w sumie zdziwiony byłem jak po demontażu okazało się że w tych rozdzielaczach nie ma nic specjalnego jakieś tylko 3 dźwignie i bodajże 2 zawory na rozdzielacz zrodziło się zatem pytanie (jak to chol… działa no i skąd te gumki w sitku…)
       
      Co dalej a no dalej zostały założone oringi i „kapturki” na kule dźwigni no i oczywiście montaż na białoruśkę .
       
      Wlałem nowy olej hydrauliczny do zbiornika bo stary zmienił barwę na żółty był gęsty i zawierał mnóstwo gumek i innego syfu wyczyściłem zbiornik oczywiście mimo to z węży spłynął „stary ” olej i się trochę to zmieszało ale i tak już jest lepiej jak było choć w sumie teraz też przybrał kolor jasno żółty….
       
      Słowem usunąłem wszelkie wycieki nic nie kapie ale też mało co działa
       
      Pierwsze uruchomienie w początkowej fazie nie przyniosło skutku dopiero po chwili coś działało.
       
      Na chwilę obecna mam sprawy obrót w obie strony i działają obie podpory czyli opuszczę je i podniosę nawet całą koparkę na podporach da radę dźwignąć problem nadal tkwi w podnoszeniu ramienia głównego , wysięgnika oraz siłowników łyżek.
       
      Po ruszaniu obojętnie którą z dźwigni czy to od łyżki czy też ramion siłowniki wysuwają się max 5 – 7 cm w górę i dalej nie da rady tak jakby była za mała siła pchnąć olej bądź gdyby coś blokowało większy dopływ oleju do siłownika tak jakby tylko trochę szło na siłownik a reszta gdzieś bokiem jako nadmiar czy coś.
       
      Zdemontowałem przewody z siłownika ramienia skierowałem powrót do zbiornika a zasilanie do wiaderka po włączeniu pomp z przewodu zasilającego leciał dalej olej więc pompy pompują dalej jednak nie podnosi masztu ani łyżek.
       
      Następnie poprowadziłem zasilanie bezpośrednio z pompy do siłownika ramienia (ten największy siłownik) załączyłem napęd pomp i siłownik uniósł bez problemu cały bom ładowniczy na pewną wysokość po czym wyłączyłem szybko napędy by mi przewodów nie rozerwało i tak w ogóle dla bezpieczeństwa bo w tym wypadku całe ciśnienie szło od razu na tłok…
       
      W taki sposób sprawdziłem pompę lewą i prawą w obu przypadkach dały radę podnieść w górę cały bom z łyżkami nadmienię iż działo się to przy użyciu każdej z pomp osobno po podłączeniu pod siłownik.
       
      Etap drugi pompy sprawdziłem obrót działa , podpory też i same pompy też maja siłę więc dalszą drogę obrałem w kierunku górnego rozdzielacza odpowiadającego za niesprawne podzespoły oraz zaworów w nim zawartych jak i zaworu który wkręca się z prawej jego strony patrząc od tyłu ładowarki tuż koło błotnika prawego tylniego koła.
       
      Tegoż oto zaworu nie mogłem rozkręcić i tu pojawia się pytanie czy to czasem nie jest winne braku pracy bądź zawory w rozdzielaczu.
       
      Dodam iż oglądałem budowę tego zaworu w katalogu i są tam elementy które mogły się uszkodzić (chodzi mi o ten z prawej strony nad kołem)…
       
      Trochę próbowałem kręcić zaworem tym od góry patrząc na rozdzielacz z góry z kabiny operatora z kolei tego od strony kabiny między kabiną a ramą jeszcze nie ruszałem (ciężkie dojście) .
       
      Tak więc w gruncie rzeczy koledzy obstawiam na:
       
      - zawór ten którego nie rozebrałem
       
      - zaworki w rozdzielaczu
       
      - oby nie cały rozdzielacz….
       
      No i w końcu jeżeli ktoś to już przeczyta to może coś podpowie z własnego doświadczenia bo ja już Panowie nie wiem jak ta ruska technologia ma działać …
       
      Ponad 10 lat jak ją mamy chodziła byle jak czasem ale dawała radę i w chwili nic…
       
      Na chwilę obecną nurtuje mnie jeszcze parę kwestii które być może ktoś już poruszał więc może podpowie :
       
      - jak sprawdzić ten wkręcany zawór (nad błotnikiem)
       
      - czemu ramię się nie podnosi skoro pompy osobno dają radę
       
      - skąd te gumki w sitku
       
      - czy może warto spróbować zamienić rozdzielacze miejscami… ale jeżeli nie będzie efektu to co dalej ?
       
      - czy ma znaczenie jak były zakładane te jakby prowadnice (nie wiem jak to się fachowo nazywa) są tego 3 sztuki w rozdzielaczu w każdym po kilka dziurek pomiędzy żebrami czy istnieje jakaś poważna różnica jak się to montuje gdy się zmieni położenie o 180 stopni ?
       
      Dziękuję za uwagę tym którzy tu dotarli....
    • Przez Beniio369
      Dzień dobry mam pytanie MTZ 82 odnośnie działania opuszczania pływającego w podnośniku. Przerobiłem hydraulikę wyrzuciłem regulator pod siedzeniem i ten od siły podnoszenia pod kierownicą zostawiłem aby główny rozdzielacz i bezpośrednio puściłem przewody do siłownika, jednak pomimo wstawienia regulatora hydraulicznego na pokrętle do węża od opuszczania to jak dam podnośnik na pływający to cały ciężar maszyny opada od razu jakby regulator nic nie dawał,
      czy podczas dania podnośnika na pływający to olej wraca również przewodem od podnoszenia a nie tylko od opuszczania?
    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj