Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dużo osób na AF pisze, że po założeniu silnika 4p nie wytrzyma skrzynia biegów. Jako argument przytaczany jest prototyp z silnikiem 4p ktory nie wszedł do produkcji. O problemach ze skrzyniami w prototypie tak naprawdę nie wiadomo nic, ale wiadomo, że silnik 4p zostal wdrożony do seryjnej produkcji juz pod koniec produkcji c360 i nie nadążano z jego produkcja dla modelu 4512. Czyli poprostu nie bylo tych silnikow dla c360 4p.

  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, izydor6280 napisał:

dlaczego ma nie wytrzymać przy 4p skoro wytrzymuje z silnikiem od 7211 czy s4003 roztoczonym ?

Perkins ma podobno wiekszy moment obrotowy 

Nawet do c385 wkladali 4p

Ale ile koni to nie wiem...szybko zajezdzali je 

Te silniki

 

Opublikowano
1 minutę temu, bratrolnika napisał:

Do c385 to była szóstka Perkinsa montowana, a nie czwórka

Były tez 4 sporadycznie 

6 miala 100km

Ale reki sb nie dam uciac ze fabrycznie , moze i w Anglii sb przekladali 

Opublikowano

Grunt to coś wiedzieć:)

Porównanie silników Perkins A4.236 ( najpopularniejszy 4p w Polsce ) i Zetor Z 7201

Moc w KM: 66 KM ( w zależności od wersji od 60 do 72 KM) - 62,5 KM

Moment obrotowy: 234 Nm ( w zależności od wersji od 232 do ok 270 Nm ) - 223 Nm

Silnik Perkinsa ma zdecydowanie większą żywotność od silników Ursusa, a czego zjadali - może im smakowały ?P)

Opublikowano
2 minuty temu, akmaly napisał:

Grunt to coś wiedzieć:)

Porównanie silników Perkins A4.236 ( najpopularniejszy 4p w Polsce ) i Zetor Z 7201

Moc w KM: 66 KM ( w zależności od wersji od 60 do 72 KM) - 62,5 KM

Moment obrotowy: 234 Nm ( w zależności od wersji od 232 do ok 270 Nm ) - 223 Nm

Silnik Perkinsa ma zdecydowanie większą żywotność od silników Ursusa, a czego zjadali - może im smakowały ?P)

Zetor wiecej wytrzyma w trudnych warunkach a perkins tyle nie podola ...

Opublikowano
2 godziny temu, akmaly napisał:

Grunt to coś wiedzieć:)

Porównanie silników Perkins A4.236 ( najpopularniejszy 4p w Polsce ) i Zetor Z 7201

Moc w KM: 66 KM ( w zależności od wersji od 60 do 72 KM) - 62,5 KM

Moment obrotowy: 234 Nm ( w zależności od wersji od 232 do ok 270 Nm ) - 223 Nm

Silnik Perkinsa ma zdecydowanie większą żywotność od silników Ursusa, a czego zjadali - może im smakowały ?P)

nie ten silnik, 4 którą tu Krzysiek prezentował ma +/- 60 kunia i 210 niuta

 

2 godziny temu, mf362 napisał:

Zetor wiecej wytrzyma w trudnych warunkach a perkins tyle nie podola ...

raczej nie, może pompa rotacyjna jest bardziej czuła na gorsze paliwo, ale spalanie i sama jakość wykonania z pewnością przemawia za anglikiem

Opublikowano
1 minutę temu, izydor6280 napisał:

nie ten silnik, 4 którą tu Krzysiek prezentował ma +/- 60 kunia i 210 niuta

 

raczej nie, może pompa rotacyjna jest bardziej czuła na gorsze paliwo, ale spalanie i sama jakość wykonania z pewnością przemawia za anglikiem

Moze i tak ;)

Ale zetor i c360 sa idioto odporne hehe

 

Opublikowano

Ciekawostka : silnik A4236 w Ursusie 4512 generował moc katalogową od 62 do 66KM w zaleznosci od roku produkcji , a w Fergusonach (orientowalem sie na przykladzie swojego 675 z 85 roku ) mial teoretycznie 68KM . Blok ten sam , pompa o tym samym numerze katalogowym - ciekawe skad wynikala roznica w mocy? Moze inna norma pomiaru ?

Opublikowano

Nic nie wspomnieliście o silniku A4 2.12 3.4 litra który to generował 60KM a dopiero później jest wieksza pojemność 3.8 litra A4 236 66 i 70KM oraz T4.236 85-90KM.

Moce generowane są dawką paliwa inaczej SET 50mg z plakietki pompy CAV.

U mnie są 2 filtry m i do tego ostojnik na pompce paliwa. 

Ten drugi filtr robi robote bo w 3p pojedyńczy nie daje rady z osadami i dlatego skraca żywotność pompy rotacyjnej. Niestety to był pomysł ursusa bo wiekszość MF posiada seryjnie podwójne filtrowanie. 

Opublikowano

Chłodnica wyżej bo w wiatrak nie pasowała? Tak myślę że w takim wypadku wolałbym dać wentylator elektryczny

Chłodnica wyżej bo w wiatrak nie pasowała? Tak myślę że w takim wypadku wolałbym dać wentylator elektryczny

Opublikowano

Żadnych poważnych przeróbek nie ma,montaż ogranicza się do garażowej kosmetyki,bardziej potrzebna jest wiedza na temat obliczania calowych gwintów i twardości śrub oznaczanych po angielsku,bo w kilku miejscach są potrzebne,oraz to od czego można dobrać zamienniki części,bo taki czujnik czy uszczelniacz,niby pierdułka ale można kupić za grosze wiedząc od czego pasuje.

@izydor6280 całe sprzęgło,łożysko oporowe z obudową,tylko docisk pasuje od zwykłej.Ja mam oryginalny rozrusznik Lucasa od silnika więc główkę w pewnym punkcie przyszlifowałem.Chłodnica idzie wyżej i chyba nie będzie pasować na swoje miejsce nawet na elektrycznym.

Na razie w pole nie ma wjazdu więc testów poważnych nie zrobię, ale natychmiast zauważalne jest elastyczne ruszanie bez mulenia,nawet bez gazu z czwórki ruszy,a obroty wchodzi momentalnie nawet na wzniesieniu.

Opublikowano

Nie ma co się dziwić w końcu to perkins i 10 km kuca więcej jak nie będziesz szarżował to wszystko wytrzyma.Jaka cena silnika? Dobrze dociążyć tył i 60-tka nie taka zła

Opublikowano

Jak słupek zdrowy to będzie szedł ino gwizd  teraz będzie brakowało uciągu  a spalanie  praktycznie  się nie zmieni 

Ile kosztował silnik ?

Widzę że musiałeś dorobić flansze pod wspornik osi

Opublikowano

Duże wyrazy podziękowania dla @krzycho2626 to jego wiedza nakreśliła drogę poszukiwań.Najpierw miał wylądować LD 40 4.7 litra z potężnym momentem,kupno było blisko,już odpalany przy mnie,pary to on ma:) wtedy wiedza była ograniczona do kilku typów silnika które podejdą po większych lub mniejszych przeróbkach. Silnik nie jest wart więcej jak 3tyś.

1 godzinę temu, Borekk17 napisał:

Widzę że musiałeś dorobić flansze pod wspornik osi

Nic z tych rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v