wojtek93

Opinie na temat ciągników renault ares

Polecane posty

alex0937    0

Witam,nawiazujac do mojego poprzedniego postu o ciagniku renault ares 815 rz mam pytanie jaki plug do niego dobrac,5 skibowy obrotowy bedzie za duzy ? czy moze wsam raz,mysle tez nad duza 4 obrotowa,doradzcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to zalezy jakie masz ziemie, ale nie powinien miec wiekszych problemow z 5, ale jak znajdziesz 4 o takiej samej szerokosci to na pewno bedzie lzej szla


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alex0937    0

jest do kupienia fajny plug 4 huard na tej duzej i grubej ramie za fajne pieniazki ale slyszalem ze nie sa za specjalne,jakie firmy plugow bys polecil i z jakimi parametrami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

co do parametrow to nie bardzo moge cos napisac,

a co do producentow to te najbardziej znane: lemken, KV, overum, rabe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leman    0

Witma jestem posiadaczem Renault Ares 640 RZ od 4 lat. Ciagnik spisywał sie bardzo dobrze przez ten czas ale ostatnio zaczeły się problemy ...

Na poczatku zaczęło szarpać sprzęgło podczas ruszania, problem nasilał sie i z czasem nie dało sie jeździć do wymiany poszła pompa uszczelniacze na wałku od napędu oraz tarczki na koszu napędowym. Kolejny problem z podnośnikiem drgał opuszaczał aż w końcu przestał podnośić do wymiany poszedł sterownik EHR. Ogolnie mocną strona ciagnika jest 130 konny silnik JD który swobodnie radzi sobie z 4 skibowym obracalnym overumem przy całkeim niskim spalaniu (nie przekraczając 1800 obr w orce) około 13 -14 l na ha. Amortyzowan kabian wygodan cicha przestronna. Wymiana oleju w skrzyni co 1000 mh i zaden inny olej do krzyni MF tylko Fushe bo na agrolu sie długo nie pojeździ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domikars    0

witam chciałem was się zapytać o opinie ciągnika Renault Ares 640 RZ i 710 RZ oba są w bd stanie 640 jest z 2000roku a 710 z 2001 chciałem was się spytać który by mało pił bo są z silnikiem john deere i czy są bardzo awaryjne ceny to za 640 68 netto 710 90 netto bd dobry stan oby w prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

kolego sam sobie odpowiedziałeś nie ma "johnów" mało pijących więc jak nie chcesz mixa to kup renie albo johna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Nie wiem skąd się wzięło takie przeświadczenie, że silniki john deera są niby takie paliwożerne. Jak ciągnik ma 120 czy 130km i prawie 7l pojemności to nie oczekuj, że będzie palił 10 litrów na motogodzinę. Ja mam Ceresa 85 właśnie z silnikiem john deera i wierzcie albo nie pali tyle co ursus 4512. Natomiast sąsiad posiada Renie z jakże to niby oszczędnym silnikiem MWM i jak go pytałem to powiedział, że nie zauważył żeby taki oszczędny był. Jak ciągnik ma byś silny no to chyba z czegoś ta moc się musi wziąść. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

silnik MWM nie jest oszczedny?

a co powiesz na to , ze w lekkiej pracy spali 7-8l na godzine pracy, w ciezkiej 10-12, oczywiscie mowa o 6cyl. o mocy 100-130 KM


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Nie wiem jak jest naprawdę bo takiego nie posiadam, mówię to co słyszałem. Natomiast denerwuje mnie to, że wszyscy jak słyszą john deere to myślą smok. Jak ktoś przeciąża maszynę to niech się nie dziwi, że ma takie wyniki, a na marginesie to nie do końca chce mi się wierzyć, że ciągnik o 130km mocy pali 7litrów nawet w lekkiej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jesli ktos zamyka obrotomierz to chyba oczywiste, ze bedzie mial wir w baku

moze nie 7, tu bardziej mialem na mysli taki 100KM,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

no właśnie pedału przyspieszenia obrotów silnika trzeba używać racjonalnie ja tam używam w zakresie 1600-1900 obrotów rzadko się zdarza że daje powyżej tego zakresu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin300    0

Witam.Kupiłem ciągnik Renault 8014 R7762.Chciałem się dowiedzieć ile ma KM,bo ludzie mi różnie mówią
. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w chwili wyjscia z fabryki mial 80 KM, przez wszystkie lata jego uzytkowania pewnie kilka ubylo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Witam.Kupiłem ciągnik Renault 8014 R7762.Chciałem się dowiedzieć ile ma KM,bo ludzie mi różnie mówią
. :mellow:

 

Jaki silnik masz? Jeśli Perkins - 75KM, MWM - 78KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    41

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć jakie wymiary mają Aresy 550RZ 610RZ i 640Rz (szer. wys. dług.). Czy ma ktoś może instrukcję obsługi tych ciągników i czy dobrym wyborem w tych ciągnikach jest rewers elektro-hydrauliczny czy lepiej szukać z mechanicznym. Przymierzam się do kupna Reno więc liczę na wasze opinie i spostrzeżenia. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafa007    5

witam.poszukuje obecnie ciągnika ze stajni reno i nie wiem jaki model z jakim silnikiem był by najlepszym wyborem. Szukam w mocy 100/110km stosunkowo jak najmłodszego rocznikiem pracował by tylko z agregatem i pługiem więc powinien być stosunkowo ciężki no i w cenie maks do 55 tysięcy mogli byście mi coś doradzić albo ewentualnie zaproponować??!! Ewentualnie mógł by być też MF chodź na nich troszkę mniej się znam:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

rozgladaj sie za modelami 110/120.54, moze ciezko bedzie znalesc po roku 95, ale czasem sa nawet bardzo ladne okazy, spokojnie zmiescisz sie w tej cenie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

U mnie w ARESIE 550rz jest tak samo , sygnalizuje to że nie działają półbiegi, winny jest zbyt gęsty olej, po kilku minutach na biegu jałowym gdy się olej trochę rozgrzeje wszystko wraca do normy. Ktoś pisał na forum że trzeba przed zgaszeniem ciągnika na koniec pracy zostawić go na 4 połówce bo komputer automatycznie przy odpaleniu wskakuje na 4 a potem wraca na półbieg na którym był zgaszony,próbowałem to u siebie ale i tak miga 1 i 4 dopóki nie zaczną działać poprawnie półbiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafa007    5

a może ktoś z użytkowników przesiada się na nowszy model pozbywając się starego??!! albo może słyszał o maszynie godnej polecenia??!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj