Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bo dmucha kompresja i to tak cyka. Nie koniecznie wydmucha i wali olejem czy ładuje w układ chłodzenia ;)

Opublikowano

Witam. Mam pytanie. W zregenerowanych głowicach trzeba docierać zawory czy powinny być dotarte już przez firmę wykonująca regenerację ? Nie dotarte wtryski będą miały wpływ na słabsza moc ciągnika ?

Opublikowano

Jak się dociera wtryski? Pierwsze słysze.... Zawory w głowicy się dociera w nowych czy regenerowanych,chyba że zakład regenerujący to zrobił ale to rzadko się zdarza.

 

Opublikowano

Panowie to ja kto wreszcie jest z tymi głowicami i uszczelkami, bo każdy robi inaczej widzę. Muszę wymienić uszczelkę pod pierwszą głowicą bo sączy od strony pompy wtryskowej. Głowica ponoć kiedyś była planowana i regenerowana. Jakie są grubości uszczelek w ty silniku jaką założyć ? Uszczelkę kłaść na towot jak to robią czy bez niczego. Które uszczelki są najlepsze? Dokręcać na dwa razy i kiedy dociągnąć? Szpilki musowo do wymiany przy takiej operacji? Głowice musowo do planowania chyba, a czy blok trzeba czymś zabielic?

 

Opublikowano

Żaden towot czy jakieś silikony broń boże,ja mam głowicę splanowaną i stosowałem takie uszczelki https://archiwum.allegro.pl/oferta/uszczelka-glowicy-pod-glowice-ursus-c360-c-360-i9142441785.html Szerszym okuciem w stronę tuleji.Głowicę możesz podzielić na 3 etapy a nawet na 4.Jeśli 3 etapy to  70-120 i 160 Nm lub na 4 to 50-90-130-160 końcowy etap na gorąco.Ja dawałem 160 na tych uszczelkach kilka lat i sucho.Sprawdzić liniałem płaszczyznę bloku a blok wyczyścić do gołego metalu  nie ma prawa być żadnego zanieczyszczenia.Jeśli szpilki nie zużyte to zostaw stare ale kup nowe nakrętki.Bo na rynku nie ma dobrych szpilek lub jeśli dorobisz sobie.

Opublikowano
23 godziny temu, PaweLisowicz napisał:

Uszczelkę kłaść na towot jak to robią czy bez niczego.

Powodem wycieku oleju na zewnątrz jest prawdopodobnie przesączanie się oleju przez gwint którejś z szpilek który wendruje sobie "kanałami" po fabrycznej obróbce bloku na zewnątrz. Ostatnio montowałem uszczelki morpaka z okuciem silikonowym ale i mi zaczyna wyłazić na boku głowicy gdzie teoretycznie nie ma żadnego kanału. Najlepiej gwint szpilki "uszczelnić" a rant uszczelki przeciągnąć silikonem. Robiłem tak wielokrotnie nie tylko w C360 bo problem występuje również często w C330 i problemu nie było.

Opublikowano
12 minut temu, Desperado napisał:

Krzywe jest już coś człowieku, czy to blok czy głowice, ale jest krzywe i nie pieprz o fabrycznej obróbce, bo jest uszczelka i powinno uszczelnić, ale jak jest krzywe to nie uszczelni.

Pewnie że tak, krzywe jest pewnie 1cm bloku na rancie :D A olej z boku głowicy to pewnie po wi-fi idzie...

Opublikowano

Z pewnością ten olej wyłazi żeby się dostał co niektórym do głowy, bo tam jest brak oleju.   :P Te bloki już są tak wymęczone że są kanały, ale nie po obróbce tylko od mikro pęknięć.

Opublikowano
7 godzin temu, bears napisał:

Powodem wycieku oleju na zewnątrz jest prawdopodobnie przesączanie się oleju przez gwint którejś z szpilek który wendruje sobie "kanałami" po fabrycznej obróbce bloku na zewnątrz. Ostatnio montowałem uszczelki morpaka z okuciem silikonowym ale i mi zaczyna wyłazić na boku głowicy gdzie teoretycznie nie ma żadnego kanału. Najlepiej gwint szpilki "uszczelnić" a rant uszczelki przeciągnąć silikonem. Robiłem tak wielokrotnie nie tylko w C360 bo problem występuje również często w C330 i problemu nie było.

Ja właśnie się przymierzam do silikonu bo już mi ręce opadają, spróbuję zawsze to mniejszy koszt jak planowanie bloku bo głowice mam dobre 🙆

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez Ursusc385
      Co jest przyczyna ze od korka do ktorego leje sie olej do silnika wydmuchuje olej i dym leci?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v