Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otwór w bloku w który wkręcona jest szpilka jest przelotowy. Pod szpilką jest wałek rozrządu, a dokładnie jego środkowy czop smarowny ciśnieniowo. Z tego miejsca jest rozprowadzane smarowanie na klawiaturę i kompresor z zewnątrz bloku.

Blok może być w tym miejscu pęknięty.

Na zimnym silniku wykręć szpilkę z bloku. Odtłuść gwint szpilki i nałóż trochę hermetyka silnikowego i składaj. Odczekaj trochę by zastygł.

Jeśli uda się wykręcić szpilkę bo może być mało miejsca na za kontrowanie nakrętek.

 

Dzięki za podpowiedź. Pęknięcie hmmm :( zastanawiam się jeśli jest tak jak piszesz to dlaczego tak sie stało? Mam jednak nadzieję , że blok jest cały a jedynie uszczelka popuściła, patrząc na wyprofilowanie bloku w tyk miejscu to widać wyraźnie, że jest tam taki uskok a więc powierzchnia dociśnięcia uszczelki wokół szpilki jest niewielka . Na obecną chwile to jedynie odkręciłem nakrętkę odtłuściłem nałożyłem silikonu i zakręciłem ponowie i trzyma -jest sucho. Zobaczymy co będzie jak ciągnik pójdzie w orkę dzisiaj śmigał jedynie z siewnikiem więc miał lekko .Jeszcze raz dzięki :)

post-138108-0-86893400-1409171364_thumb.jpg

Opublikowano

Raczej olej idzie po gwincie szpilki z bloku pod ciśnieniem, a nie przez puszczoną uszczelkę, bo tam olej nie ma ciśnienia.

 

 

Nie cytuj posta poprzedzającego. Edytuj swój post i popraw.

Opublikowano

Witam!

Posiadam dwie głowice do c 360 (raczej do regeneracji) no i wiadomo trzeba jeszcze dwie. Nowa głowica dobrej jakości to pewnie koszt ok 300zł a używanej no myśle że za 100 zł coś sie kupi i mo je pytanie brzmi czy warto kupić 2 używane i wszytkie cztery dać do regeneracji czy lepiej kupić nowe? Dodam, że ciągnik nie bedzie dużo pracowal w polu, ale z drugiej strony nie chcę robić remontu na odwal. Co o tym myślicie?

Opublikowano

jak piszesz że  nie chcesz na odwał  to sobie sam odpowiedziałeś że trzeba kupić nowe jak mało ma pracować to będziesz miał na zawsze 

Opublikowano

nie do konca nowe jest cacy bo nigdy niewiadomo co to za material a stare to juz sprawdzone jak sie zregeneruje tak jak ma byc to drugie 30lat bedzie smigac i jeszcze w kieszeni pare zloty zostanie na inne czesci pozdr

Opublikowano

a co moze pasc w glowicy ? wyciogasz stare jedziesz do zakladu jak niemaja na wymiane to poczekasz i twoje ci na miejscu zrobia a koszt jednej to zalezy gdzie 120-150zl i dalej drugie 30 lat kalaczesz wszystkie zaklady naprawcze jak robia remont silnika i wszystko nowe by wstawiali to z torbami by poszli bo cena remontu by byla jak za nowy silnik pozd

Opublikowano

Nowa gliwica to nowa ale nue wuadomo te czesci teraz to wszystkie na odpie. . . Nie ma jak ta stara po regeneracji. Ja wole jak sie oczywicie da to dorobic lub wlozyc stara czesc.ja bym nie kupowal nowej, ale ty decydujesz. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Temat przerabiałem wielokrotnie......To ze nowe to nie znaczy ze bedzie chodzić....Jak kupisz nową głowicę to musisz dopracować gniazda oraz dotrzeć zawory bo to jest włozone wszystko na surowo.Noi + te 300zł za nową głowice to Cię wyjdzie 350zł.Stara głowica jest lepiej dopracowana.Noi materiał inny.Zawież swoją starą  głowicę do dobrego fachowca a zrobi Ci ją perfekcyjnie , wstawi nowe gniazda , da nowe prowadnice, zawory , splanuje , zawory i gniazda szlifnie pod odpowiednim kontem a potem to dotrze  i bedzie super.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Jak stara głowica nie jest pęknięta i da się ją zrobić to nie ma sensu kupować nowej.Jeżeli już jest zabrane dużo materiału i gruba uszczelka nie pomaga to sie kupuje drugą.Co wy gadacie na temat jakości produktów jak producentów głowic jest czterech albo więcej.Sam wiem jaka jest wytrzymałość najtańszych głowic.

 

A to pana wyżej; to nie głowice ci w głowie tylko pisownia.

Opublikowano

W weekend naprawiałem swoją 60-tkę wywaliło mi uszczelkę pod czwartą głowicą. Po zdjęciu okazało się, że tuleja jest na równi z blokiem i musiałem dodatkowo wyciągać ją aby podłożyć podkładkę - poszło całkiem sprawnie no i oczywiście głowicę miałem dać do planowania. Na moje szczęście udało mi się odkupić od znajomego głowicę nówkę za 200 zł. kiedyś miał C-360. Zastanawiam się dlaczego opuściła się tuleja. Może ktoś zna odpowiedź. 

Opublikowano

Witam, nie chcę nowego tematu zakładać dlatego tutaj piszę. Chodzi o to że w mojej 60 po wyregulowaniu wtryskiwaczy wycieka ropa między właśnie wtryskiwaczami a głowicami na pierwszej i czwartej sekcji. Uszczelniałem już poxipolem itd i nic nie pomaga, macie może pomysły jak skutecznie uszczelnić te wycieki?

Opublikowano (edytowane)

Nie za bardzo rozumiem w którym miejscu to cieknie?

Wtryskiwacz ma być szczelny i jest osadzony w głowicy wewnątrz tulejki tzw.obsady wtrysku.

Na wtrysk zakładasz podkładkę miedzianą i dokręcasz nakrętkami m8.Takie rozwiązanie zdaje egzamin w tym ciągniku przy prawidłowym montażu nic nie cieknie.

Wkleiłeś na poxipol wtrysk do głowicy? :o

Edytowane przez asharot
Opublikowano (edytowane)

Hehe już nic na tym forum nie może chyba zadziwić  :lol:

Jedynie podkładka miedziana i dokręcenie odpowiednim momentem, dodatkowo podkładki możesz przepalić będą miększe

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Witam, nie chcę nowego tematu zakładać dlatego tutaj piszę. Chodzi o to że w mojej 60 po wyregulowaniu wtryskiwaczy wycieka ropa między właśnie wtryskiwaczami a głowicami na pierwszej i czwartej sekcji. Uszczelniałem już poxipolem itd i nic nie pomaga, macie może pomysły jak skutecznie uszczelnić te wycieki?

A wymieniałeś wtryski jak to za słabo dokręcone gniazda końcówek wtrysków.W imadło klucz z rurką i ogień na opór dokręcić.

Opublikowano (edytowane)

Hehe już nic na tym forum nie może chyba zadziwić  :lol:

Jedynie podkładka miedziana i dokręcenie odpowiednim momentem, dodatkowo podkładki możesz przepalić będą miększe

jak poxipolem uszczelniają wtryskiwacze to niedługo tacy "mechanicy" przestaną stosować śruby bo na klej będzie wygodniej :wacko:

ostatni idiotyzm...

no i tak jak mówisz uszczelki miedziane wystarczą spokojnie a podgrzewać nie ma co (raczej jak ktoś użytkuje starą uszczelkę ponownie), może po prostu nie wyczyścił zanim zaczął składać (jakoś by mnie w tym przypadku to nie zdziwiło nie wiem czemu :lol: ) i jakiś piasek się dostał i przez to problemy.

Edytowane przez daremw
Opublikowano (edytowane)

Witam.Szykuje mi się remont góry a dokładnie głowicy traktor dymi bierze oleju na trzonkach zaworowych mam dołki.Oleju nie dużo weźmie i to nie jest wina pierścienie bo przez korek oleju mi nie wypluwa.Odpalać dobrze odpala ma moc ciąga 3 skiby tylko że dymi.Teraz pytanie do was ile kosztuje  regeneracja jednej głowicy  na dobrych częściach? Podobno dobrze robią w ogrodniczkach w Białymstoku woj.Podlaskim ktoś tam robił? Jeżeli tak to proszę o opinię i mniej więcej kosztorys

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Do Asharot i Adi 96: dlaczego macie taki problem z głowicami ,lub innymi częściami  ,czy macie założony TERMOSTAT ? mi się wydaje że od TERMOSTATU wszystko się odkształca, pęka ,robią się przedmuchy i  przepala(uszczelki pod głowicą).

Opublikowano

Ja nie mam problemu z głowicami.
Termostat mam kilka lat,układ zalany przez cały rok płynem.
Wentylator mam 7-łopatkowy.Generalnie układ nie do zagrzania nawet w najbardziej upalne dni.

Opublikowano

A co za pytanie  ja nie wiem.Czy ja powiedziałem że głowice krzywe? Głowica nie ruszana od nowości dokładnie 31 lat jak mówiłem mam dołki w trzonkach zaworowych  i luzu zaworowego nie mam z czego za bardzo ustawiać  barabanią mi zawory.Nie mam żadnego przedmuchu ani głowica nie jest nigdzie pęknięta planować też nie zamierzam bo nie ma takiej potrzeby  tylko przed założeniem przetrze    papierem ściernym  bo jak sie planuje, to z głowicy robi się szlichta  a tak są jakby rysy dołki i głowica się trzyma.Termostat mam nawet sprawdzałem temperaturę  cieczy chłodzącej  była 81 82 stopni więc prawidłowo.Dodatkowo ciągnik mi dymi i trochę weźmie oleju, i na bank  to nie pierścienie bo przez korek wlewu oleju nie wypluwa  a bierze olej że jest luz w prowadnicach zaworowych i gniazda po wybijane.Dla twojej wiadomości Lolek  ciągnik nigdy nie był przegrzany nawet woda nigdy w nim się nie zagotowała.Ubzdurałeś sobie z tymi przedmuchami i przepalonymi uszczelkami 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez Ursusc385
      Co jest przyczyna ze od korka do ktorego leje sie olej do silnika wydmuchuje olej i dym leci?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v