Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie z pompy przez wtryski, jedynie jakby był zbyt wysoki stan w silniku to jest taka ewentualność.

Opublikowano
Chłopaki sprawa wygląda tak że wali mi olej przez pokrywę głowicy, góra przez nakrętke i po uszczelce, okej jutro jadę kupię pokrywę i uszczelki, ale jeśli to nie pomoże to gdzie szukać problemu, dzieje się to tylko na jednym cylindrze
Opublikowano

Po pierwsze trochę kultury dziecko,przychodzisz z pierdołą którą się robi w 3 minuty ale widocznie masz 2 lewe ręce i nic nie myślisz.Czy tak ciężko kupić nową uszczelkę, podkładkę  miedzianą pod śrubę pokrywy?

Opublikowano
Nowy dekiel i nakrętka pomogła. A co do ciebie Adi96 to dziecko cię może zrobiło panie mądry że wsi i ty się kultury naucz, bo jeśli się pisze z pytaniem to się odpowiada a nie udaje wielce mądrego wiejskiego profesora co on to w 3 minuty nie robi... Innym użytkownikom dziękuję i pozdrawiam Elo
I naucz się czytać bo się zapytałem gdyby to nie pomogło wymiana pokrywy to gdzie szukać przyczyny
Opublikowano (edytowane)

Ja kultury mam sie nauczyć? Wyjechałeś do mnie z wulgaryzmem zachowałeś jak burak,nie widze nic tam skomplikowanego żeby dodawać taki post zmusiłem cie do myślenia.Nie powiedziałeś w jakim stanie jest pokrywa więc założyłem że pokrywa jest dobra.No mi zajmuje 3 do 5 minut złożeniem tej pokrywki tylko nie leciałem na forum jak mi się pociło z tej pokrywki tylko kombinowałem i ostatnia deska ratunku jak Volvo napisał  jest silikon na gwint szpilki oraz do okoła nakrętki  ważne żeby przez 24 h nie uruchamiać silnika bo  tyle silikon potrzebuje zastygnięcia a dzisiejsze z lepszej półki  się mieszają z olejem.A gdzie chcesz szukać innej przyczyny?skoro od wałka rozrządu poprzez popychacze idzie ciśnienie oleju takie same jak w kanałach olejowych,nie wiem jakie masz ale to jest  od 3 do 5 bar przy zdrowym motorze.Dobra uszczelka i uszczelnienie pod nakrętką musi załatwić sprawę bo nic innego tam nie zrobisz mając pokrywke w porządku.

Edytowane przez Adi96
Opublikowano (edytowane)

Co mu się tłumaczysz Adi, teraz udaje wielce mądrego a zadaje głupawe pytania. Awatar wybrał raczej nie bez przyczyny.     :P

Edytowane przez Sean
Opublikowano
15 minut temu, Adi96 napisał:

Przedmuchane uszczelki,kompresja do układu chłodzenia.Głowica do zrzucenia i nowe uszczelki.

Moim zdaniem trzeba sprawdzić czy to czasami nie leci z korka spustowego olej ;)

Opublikowano

Aż dziw bierze że silnik zalany z każdej strony olejem,masz nieszczelności na pokrywach zaworów?  wątpię aby podskoczyły jednakowo wszystkie czapki.Uszczelkę wyrwało na pewno,co więcej tuleja też potrafi pękać.Zdejmij kolektor wydechowy,odpal silnik i przystaw kartkę papieru pod każdą głowicę,to powinno naprowadzić

Opublikowano
38 minut temu, bears napisał:

Moim zdaniem trzeba sprawdzić czy to czasami nie leci z korka spustowego olej ;)

Na pewno stamtąd bez dwóch zdań 

@Alamo Co mają do tego pokrywy zaworów?,nie ma co sprawdzać i tylko wymieniać pod 4 głowicami uszczelki i już

Opublikowano

Góra silnika suchutka, calutki silnik po remoncie 8 lat temu, wszystko nowe w środku sam blok został, chłodnica nowa, a silnik gwizda aż miło i siły mu nie brakuje to myślę że wymiana uszczelek pomoże

Opublikowano

Witam Panów.

Pytanie do spec majstrów.  C-360 s4003  interesuje mnie grubość uszczelki głowicy w zależności od wysokości czego do czego. I jaka wartość. Ciężko w sieci o pewne informacje chaos panuje.

Opublikowano

witam kolegów,przy tak licznych stronach działu nie sposób się doszukać podobnego problemu jak mój,mianowicie silnik zaczoł cykać troche przy obciążeniu w polu i na zimnym,no ale nic jade w pole a tu po 1 h roboty zaczyna coraz bardziej ,wiadomo rozgrzany itd,otwieram maske a tu wali powietrze miedzy 2 i 3 głowicą(w przerwie między nimi)i troche oleju dmucha,woda nie ucieka nigdzie,i tu moje pytanie czy ta kompresja ucieka przez walnientą uszczelke głowicy ???bo w sumie nie wiem o co chodzi?czy głowica padła??,wtryski ok są bo wymienione na nowe miesiąć temu

Opublikowano
16 minut temu, tomek1986 napisał:

czy głowica padła??

??

uszczelka puszcza i co cykl sobie cyka ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez Ursusc385
      Co jest przyczyna ze od korka do ktorego leje sie olej do silnika wydmuchuje olej i dym leci?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v