Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, akmaly napisał:

Ale po co skoro masz możliwość zakupu dedykowanego zestawu hydraulicznego 

Bardzo dobra myśl. Mi chodzi oto aby trochę kasy zaoszczędzić. I też chodzi o czas, że to mam dużo szybciej zamontowane. To co chce kupić, też jest przygotowane pod MF.

Opublikowano
1 godzinę temu, bratrolnika napisał:

jak masz układ kierowniczy bez luzów to możesz montować, jak masz luzy to nie wytrzyma

 

Dokładnie. Nie ma luzów. Jest jeden pan z Małopolski, ale chce 2500zl za elektryczne wspomaganie. Tego bym nie kupił, ponieważ dołożę kilka stów i mam hydrauliczne. A na allegro jest pan co woła 1050, to to mi warto jeszcze założyć. Ale jest ogromne ryzyko.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, ZetorMisio napisał:

Brat Ty masz w siątce to elektryczne? Czy coś pomyliłem?

montowałem dwa, jeden bratu, drugi szwagrowi

u brata niestety belka już wybita, są luzy, tutaj wspomaganie nie wytrzymywało, jedno pochodziło z półtora tygodnia, drugie jeden dzień, zostało to zdemontowane, i wróciliśmy do standardowej kolumny, przy niemałym wkurwie

u szwagra cały układ kierowniczy sztywny, tutaj wspomaganie elektryczne działa, natomiast na przestrzeni trzech-czterech lat jedna przekładnia padła, musiał podmieniać

obydwie c360 z turami

 

w mojej opinii jednak nie warto, już lepiej samemu złożyć sobie zestaw oparty na hydraulice

Edytowane przez bratrolnika
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Przestańcie z tym dziadowaniem i zakładajcie hydrauliczne wspomaganie!!!

Te oferowane na allegro są bdb propozycją!

mam takie od 3 lat na c330 z turem. Po tej modernizacji odkryłem ten ciągnik na  nowo....:)

Przez ten czas żadnych problemów a ciężary pdnosi spore.

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, ZetorMisio napisał:

Do siątki to hydrauliczne albo dekiel rozrządu trzeba zmienić albo z wału. A tu podobno klin na kole się wyrabia?

Widziałem gdzieś wspomaganie samoróbkę przy c360, które było zasilane przez pompę wspomagania z auta osobowego, pompa zasilana paskiem, i podobno to działało bez uwag

Taką pompę ze szrotu można wyrwać za 50zł, więc może to informacja komuś pomoże

 

Opublikowano

W moim MF 235, jest silnik przystosowany pod pompę. Więc mogę kupić oryginalną, ponieważ były też wersje ze wspomaganiem. Ale zaryzykowałem, i kupiłem te elektryczne z Allegro. Jeśli będzie skomplikowany montaż, to to urządzenie odeśle.

Opublikowano
13 godzin temu, ZetorMisio napisał:

Najlepiej jak by wypowiedział się ktoś kto to użytkuje. Też jestem tym zainteresowany bo chyba kupię tura do mocarnej siątki.

Mam od kilku lat alw w c330.

Daje radę jest ok.Tylko musi być duży bezpiecznik na zasilaniu i nie bezpośrednio przez stacyjke na sztywno tylko przez przekaźnik.Jest dobrze.

Ale jak ma być do tura to nie wytrzyma.

Do zwykłego to tak.

Tylko c330 jest na półksiezycach i dwóch drazkach to w zasadzie chyba ma gorzej bo koła normalnie szarpią natomiast ze wspomaganiem kiery nie wyrywa i można normalnie kręcić.

Opublikowano
7 godzin temu, MarcinKa napisał:

Mam od kilku lat alw w c330.

Daje radę jest ok.Tylko musi być duży bezpiecznik na zasilaniu i nie bezpośrednio przez stacyjke na sztywno tylko przez przekaźnik.Jest dobrze.

Ale jak ma być do tura to nie wytrzyma.

Do zwykłego to tak.

Tylko c330 jest na półksiezycach i dwóch drazkach to w zasadzie chyba ma gorzej bo koła normalnie szarpią natomiast ze wspomaganiem kiery nie wyrywa i można normalnie kręcić.

Właśnie ja mam Tura, a czasem dużo się podnosi. To se wymyśliłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.


    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v