Polecane posty

andrev1822    1
Napisano (edytowany)

Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?

Edytowano przez andrev1822

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Musisz odjechać żeby rozebrać przekładnię. Dlaczego chcesz wymienić wałek? Ukręciłeś czy luzy? Jeśli  luzy to rozbieraj i ratuj póki jest co... Sam odjazd przodem to kilka minut roboty, byle po odkręceniu mocowań unieść silnik, jak zdejmiesz obciążniki z przed maski to reszta jest idealnie wyważona i nigdzie nie ucieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
10 godzin temu, sawin698 napisał:

Musisz odjechać żeby rozebrać przekładnię. Dlaczego chcesz wymienić wałek? Ukręciłeś czy luzy? Jeśli  luzy to rozbieraj i ratuj póki jest co... Sam odjazd przodem to kilka minut roboty, byle po odkręceniu mocowań unieść silnik, jak zdejmiesz obciążniki z przed maski to reszta jest idealnie wyważona i nigdzie nie ucieka.

Wałek jest już zmęczony (wielowpust) i delikatny luz ma. A to nie jest tak że odkręca się 4 śruby od tej przekładni i z przodu za zaczepem i schodzi to w dół ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Tak, schodzi w dół, jeśli masz gdzie opuścić całą oś. Łatwiej unieść silnik do góry i wyjechać przodem. Przekładnia odejdzie od mostu w kierunku tylnym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bamberszol
      Wymieniałem dzisiaj olej w skrzyni biegów swojego mf255. Przez otwór spustowy zauważyłem jakiś kawałek metalu co to może być? Ciągnik był rozpolawiany 7lat temu pamiętam że ciężko nam coś wskoczył na frezy i wtedy coś jakby strzelilo. Okazało się że pękła tarcza sprzęgła walka wom i trzeba było rozjeżdżać na nowo.Biegi chodzą perfekcyjnie.. Co to może być za element?

    • Przez andrev1822
      Witam. Panowie stoję przed zakupem Massey Ferguson 690 z 1984. Ciągnik ok. Właściciel mówi że ogółem oleju nie bierze ale jak dostanie w d*pę to potrafi cytuje "setkę na 2 ha wziąć" w ciągniku wymienione są 2 pompy zębata i tloczkowa(jak źle napisałem to poprawcie) pompa wody itd itp. Trochę doinwestowany ogólem. Przy zapalaniu dyma nie puścił nie był odpalany wcześniej. Przy przejażdżce wszystko ok "zbiera "się przy przygazowaniu nie widać żeby puszczał bąka czy jakoś obficie dymił. Jest czym się przejmować? Ogółem dodam że nie posiadam sprzętu do mierzenia ciśnienia silnika. Według licznika niecałe 7tys mth
    • Przez biszu
      Witam
      Tak jak w temacie robił to ktoś już u siebie w MF 698t i na co zwrócić uwagę przy demontażu montażu głowicy i innych elementów. 
      Pozdrawiam.
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj