Mati3005

Silnik mwm Renault 103 12 tuleja cylindra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mati3005    0

Witam, panowie pacjent Renault 103 12 rozebralem silnik z powodu kompresji do miski olejowej, olej waliło bagnetem oraz korkiem wlewu oleju, tłoki brak jakiegokolwiek śladu uszkodzenia, pierścienie wydają się być też brak pęknięć, poruszają się normalnie jedna rzecz która mnie zaniepokoiła to wytarcie na 3 tulei cylindra zgodnie z ruchem tłoka, niewyczuwalne pod palcem, co może być powodem kompresji oraz co może być powodem takiego otarcia, na tej tulei dodam że rozpylacz wtryskiwacza delikatnie zaczął lać już na tej głowicy, ciągnik normalnie pracował odpalał z tak zwanego pierwszego, lekko zadymil przy odpaleniu siłę miał, dodam ze jest to silnik z turbo, za porady dziękuję i pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    209

Hmmm tzn wybijał bagnet od oleju czy po wyciągnięciu bagnetu olej wybijał? Ja tam zawsze myślałem że przedmuchy to na odmie widać....

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati3005    0

Odma czysta, olej nawet daje przez bagnet, zastanawiam się jeszcze czy to nie pęknięta głowica 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    209

No ok czysta ale czy dmucha tam mocno i czy leje się z niej olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati3005    0

Zanieczyszczenie olejem jest,  podmuch jest wyczuwalny po przyłożeniu ręki, zauważyłem też lekki dym, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    209

Czyli nic nadzwyczajnego w silniku z przebiegiem 10-20 tys godzin. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    158

Rozebrałes do imentu silnik bez potrzeby tyle Ci powiem.

A chociaż olej brał bardzo czy nie??

Jak już go tak rozebrałes to pierścienie wstaw nowe choć jak nie brał to nie trzeba.

Z bagnetu zawsze chalpie bo renowka ma wysoki stan oleju miedzy min a max i zawsze tam pryska.

Z wlewu też bedzie bo jest zaraz kolo zębate.

Masz odme ktorą ma ujść ew przedmuch i to tam sprawdzasz przedmuch silnika i mniej więcej jego stan.

Z Twoich wypowiedzi wynika ze wszystko ok na silnik z przebiegiem kilkanaście tys godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8018

nie potrzebnie rozbierałes, jak na 30 letni silnik to z tego co piszesz jest wszystko okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez EteroxPL
      Witam, pacjent renault Ares 556rz, zaczął sporadycznie wyskakiwac błąd taki jak na filmie przy okazji podnośnik przerywał przy podnoszeniu, wymienione 2 elektrozawory od podnoszenia i opuszczania, podnoszenie i opuszczanie jest już płynne, ale działa jedynie z błotnika, ehr kompletnie nie działa co widać na filmie, wiązka z rozdzielacza do kabiny przejrzana, przejście na piny jest,kompletnie już brak pomysłu o co chodzi
      Dodaje link do filmu, na początku jest pokazane co się dzieje jak używam przycisków z błotnika a potem jak próbuję odblokowac
      Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co sprawdzić itp. pozdrawiam 
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj