zetor6211

110.54 ucha od siłowników wspomagania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor6211    1
Napisano (edytowany)

Witam, 

jutro mam dostać ucha od wspomagania kierownicy. Je ponoć się odcina i wspawuje nowe. Czy ktoś robił już taki zabieg i jak się za to zabrać ? Moje stare są po prostu wyrobione. 

Edytowano przez zetor6211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153
Napisano (edytowany)

Nic się tam nie odcina.

Kto Ci glupot nagadał.

Wybijasz to łożysko ślizgowe to tzw "jabłuszko" z ucha i wbijasz nowe i po sprawie 

Nic tam nie spawasz!

Masz pewnie łożyska na sworzeń 20 lub 22 

Nie wiem skąd brałeś całe ucha siłownika ale nie znali się że dali Ci do wspawania.

Odsyłaj to i zamów same łożyska wbij i po sprawie.

Edytowano przez MarcinKa
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6211    1

A dostanę takie łożysko w sklepie z hydraulika siłową ? Bo nie wiem czemu ale są na Internecie do wspawania i myślałem że takie coś się robi…. Eh dlatego dobrze że są tutaj kompetentni ludzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Szukaj po wymiarach pod nazwą łożysko wahliwe lub przegubowe. Części dedykowane do marki zazwyczaj mają większą cenę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

takie łożyska w Grene mają po 25-30 zł za sztukę, są wersje wzmocnione i uszczelnione podwójnie, wtedy z 10 zł droższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6211    1

Okej, teraz mam problem jak zdjąć ten sworzeń co jest od góry ;o 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

W 106.14 miałem sworzeń przelotowy więc było prościej.

W nowszej dorabiałem a la ściągacz lub trzeba przyspawać coś do sworznia lub inaczej go jakoś złapać tak zeby zadziałać dzwignią lub takim sciagaczem jak do koncówek kierowniczych.

Chyba że ktoś ma inny lepszy sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6211    1

Dzisiaj się męczyłem, psikałem itp 

jutro muszę dospawać tak jak mówisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Jeżeli nie jest przelotowy i jest tam trochę miejsca to możesz dospawac jakiś kawałek drutu, włożyć na to jakiś kawałek metalu z otworem, może być jakąś starą szajba albo coś w ten deseń i na końcu druta dospawac jakiś ogranicznik, tak żeby zrobić młotek bezwładnościowy. Ewentualnie dospawac pręt gwintowany lub jakąś śrubę, na to kawałek rurki, podkładki nakrętka i może wyciągnie go jak ściągacz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj