Polecane posty

polk1223    0
Napisano (edytowany)

Witam, rozglądam się za przetrząsarką i natknąłem się na felle th 460.  Pracowała by z c360.

Pytanie 1

Chciałbym zasięgnąć informacji o niej, jak się sprawuje oraz jak wygląda sytuacja z częściami? Jak z awaryjnością?

Pytanie 2. 

O co chodzi z końcówkami (d oraz dn) w wersjach fella th460 /th460 d/fella th460 dn ? Wyjaśni ktoś? 

Pytanie 3. 

Na co dokładnie zwrócić uwagę przy oględzinach?

Pytanie 4. 

Do przetrząsarki zalecają wałek ze sprzęgłem ,jak to z tym jest? 

 

 

 

Edytowano przez polk1223

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Ale te 460 szerokość robocza czy srednica karuzeli .

Wałek że sprzaglem lepszy , a napewno nie zaszkodzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polk1223    0

Chodzi ogólnie o model przetrząsarki fella th460

Szukam informacji co i jak bo nie znam się w tym temacie a nawet nikt w okolicy nie ma czegoś podobnego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Seria TH to różne modele zależnie od roku produkcji. 460 to szerokość robocza całej maszyny. Miałem starą 460 z napędem gwiazd bocznych przez kły i składaną ręcznie do tyłu i szczerze odradzam. Ciągle się wyrabiały kły i robił się na tyle duży luz, że potrafiły ramiona o siebie uderzać. Ponadto występowało jeszcze wiele innych usterek, ale to głównie kwestia wieku i przebiegu. Potem kupiłem już dużo nowszą (troszkę szerszą bo 520), ale z napędem gwiazd bocznych przez wały przegubowo teleskopowe i składaną hydraulicznie do góry i ta sprawuje się bardzo dobrze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polk1223    0

Dzięki za info, to czym można by było się zainteresować? Szukam czegoś innego bo mam dość naszego polskiego pająka na pasku... W szczególności na górkach i nie zbyt równym terenie to czasem męka tym robić. No i nie zbiera dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu