Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witam , kupiłem zbiornik od 10540 chce go zaadoptować do 9540 , mam od spodu 4 wyjscia na wężyki podpowie mi ktoś jak to jest dokładnie podłączone , gdzie przelewy itd...????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2536

10540 na dwa zbiornik na dole i na górze i one sa polaczone cienkimi przewodami +gruby przewod do tankowania a w 9540 ma jeden zbiornik na górze i ma inne wyjścia bo w zbiornik jest wkręcony ostoinik a 10540 ciągnie paliwo z dolnego zbiornika


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

10540 na dwa zbiornik na dole i na górze i one sa polaczone cienkimi przewodami +gruby przewod do tankowania a w 9540 ma jeden zbiornik na górze i ma inne wyjścia bo w zbiornik jest wkręcony ostoinik a 10540 ciągnie paliwo z dolnego zbiornika

no właśnie , ale udało mi się kupić tylko od 10540, i teraz chce to jakoś zrobić by podlaczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2536

to ja na szybko kiedyś podłączałem tak że z tego grubego węża zrobiłem redukcję i było zasilanie a powrót do tych cienkich przewodów podłączyłem. tylko ten duży otwór jest od drugiej strony co pompa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

to ja na szybko kiedyś podłączałem tak że z tego grubego węża zrobiłem redukcję i było zasilanie a powrót do tych cienkich przewodów podłączyłem. tylko ten duży otwór jest od drugiej strony co pompa

no właśnie tu jest problem , nie wiem jak to rozwiązać , czy zrobić po przeciwnej stronie zasilanie tylko przewód nie bardzo będzie jak puścić, szkoda że nie ma zasilania na dole z drugiej strony , a. ty masz 10540?? bo tam na dole są 4 wyjscia i tyle w sumie nie potrzebne , resztę trza będzie zaslepic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2536

są chyba 2 te wyjścia na śrubę 8 z tego co pamiętam to ta od przodu jest od przelewu a ta druga jest wyrównującą połączona z dolnym zbiornikiem


chyba tam są srobki 10 lub 12 nie 8


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2536
GrzegorzKulawiecki napisał:

dwie są na 17 i jedna podwójna na 8 to mógłby przelew podpiąć a resztę zaslepic w moim przypadku

tylko trzeba sprawdzić czy któraś z tych na 17 nada się na zasilanie bo nie będzie wyciągał paliwa do końca albo będzie się zapowietrzał jak będzie mało paliwa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojtal24 napisał:

GrzegorzKulawiecki napisał:

dwie są na 17 i jedna podwójna na 8 to mógłby przelew podpiąć a resztę zaslepic w moim przypadku

tylko trzeba sprawdzić czy któraś z tych na 17 nada się na zasilanie bo nie będzie wyciągał paliwa do końca albo będzie się zapowietrzał jak będzie mało paliwa

chyba są rurki w środku i żadna się nie nada trzeba będzie przerobić z przelewu do dolnego zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jano1232
      Witam mam problem z forterrą 135 16v2012 kupiłem ją 2 miesiące temu zauważylem że mi jeden półbieg zaczął ślizgać no to dałem do mechanika po 2 tygodniach ciągnik był zrobiony pojechałem go odebrać pojeździłem nim troszkę i zacząły szarpać półbiegi powiedziałem to gościowi to on powiedział że to tak ma być moim zdaniem nie powinny szarpać mój sąsiad ma 11441 z 2009r i jak wsiadłem do jego ciągnika to tam nic nie szarpie. Proszę o pomoc!!!
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj