Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Rowan napisał:

Nic Ci się nie działo z podłogą w gardzieli? 
Opróżnij skrzynke, bo nie moge wysłać PW.

Nic się w nim nie działo totalnie. Teraz powinno dojść 

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Dastan napisał:

W Claasach poprawili ten nieszczęsny common rail i strzelające uszczelki pod glowicą? Zreszta tyczy sie to i JD , ale pewnie dalej są to te same silniki. Ja gadałem z mechanikiem co robi różne marki i akurat claasa by nie polecał , bo sporo awarii. Ogolnie to strach cokolwiek juz nowego kupować. 

A nowy claas nie jest przypadkiem na silniku fpt a nie jd?

Edytowane przez jacek1296
Opublikowano

Z ktorego roku ten Axion? Do 2013r na JD. U jednego z klientów na przeglądzie gwarancyjnym przy wymianie oleju w przednim moście, z olejem wypłynely zęby i cały atak do wymiany.

Opublikowano

U mnie na 3tyś godzin zmieliło w przedniej zwolnicy zęba- naprawa 23tyś. Od nowości pije oliwe, silnik FPT, dużo problemów z elektroniką, od czujników, głośników po chociażby manetke rewersu.

Opublikowano

O widzisz albo to w zwolnicy było przedniej. Nie pamiętam, bo ilu klientow, tyle opowieści o maszynach. Dziwne, że silnik bierze olej, te silniki fpt są bardzo dobre, mój ma 5tyś i ani grama przez 300h. Znajomy ma 10tys h i też suchutki i nic oleju nie bierze. A inne usterki to tak jak mówisz, claasy tak mają.

Opublikowano
5 godzin temu, Dastan napisał:

Wychodzi na to, że trzeba naprawić sprawdzone ciągniki z lat 2000-2010 żeby nie pójść z torbami skoro w nowego trzeba po paru latach grubą kase wykładać.

dokładnie, ja mimo że pewnie mnie nigdy nie będzie stać na nowe to nawet na dofinansowanie nowego szrota bym sobie nie kupił, pojęcie "dobry ciągnik" skończyło się w modelach które wyszły po 2010 roku

Opublikowano
41 minut temu, JD1052 napisał:

No te z pierwszych lat produkcji dużo ludzi posłało je w pisdooo , turbina, odma silnika to były w nich porażka 

Jeśli chodzi o Mke to słyszałem również o słabym podnośniku. Coś że w Forterra zestaw do siewu podnosiła i tylko przód latał, a JD miałczał a nie oderwał. Tak z 6 lat temu jak mnie pamięć nie myli. Czyli wzmocniony podnośnik obowiązkowo. Turbina to ta słynna że zmienną geometrią? Myślałem, że to była tylko bolączka 6R.

Opublikowano
6 minut temu, Rowan napisał:

Ciężko mi tu strzelać, nie zajmuje się typowo mechaniką, więc i cenami sie zbytnio nie interesuje, widze po prostu co stoi na warsztacie u kolegi. 

A bierzesz pod uwagę że JD to najlepiej sprzedająca się marka w wegm nie +120 KM i statystycznie musi ich być najwięcej w warsztatach?

Opublikowano (edytowane)

Ale co mnie to obchodzi? Ja moje informacje opierają się na tym co psuje się w tych złomach, nie na tym ile sie tego sprzedaje…

Statystycznie na naszym terenie jest raczej niebiesko(nie lubie tej marki), a najmniej sie tego naprawia co zaskakujące.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano (edytowane)

Pozwolę sobie coś napisać na temat Valtry. Mianowicie posiadam T144 "covidową" odebraną w maju 2021 obecnie ma 900 godzin. Fakt faktem ciągnik jest duży i nie ma większego gabarytu u konkurencji w tej klasie, ogólnie jest ciężki i masywny bo sam waży 8t bez balastów i moge potwierdzić, że jednak brakuje torchę mocy ale to nie jest jakiś szczególny problem w dzisiejszych czasach. Posiada AdBlue i DPF jeszcze ani razu się nie wypalał, pewnie dlatego że lekko nie ma. Względem T145 różni się tylko ledami na masce i na słupku ma te kolorowe ekraniki zamiast analogowych zegarów, co osobiście mniej mi się podoba. Spalanie w orce w 2022r gdzie było suchoooo wyszło 22 litry przy pługu 5x50 trochę sporo, w tym roku wyszło 17-18. Ciągnikiem się bardzo przyjemnie jeździ ale najsłabszym jego punktem jest skrzynia biegów, bo ich zwyczajnie brakuje, chcesz jechać delikatnie szybciej ale nie ma już czym bo następny bieg jest 2km szybszy co jest za dużo. Mam wersje Active więc bez elektrozawórów. Jesli brałbym jeszcze raz to napewno skrzynie 50km, prawe drzwi i okno dachowe... Jesli mógłbym w nim coś zmienić to tylko skrzynie biegów na PC z Case'a bo kolega posiada i przyjemniej się jeździ.

 

Póki co awarii brak... odpukać...

 

Pozdrawiam

Edytowane przez darkangelus90
  • Thanks 1
Opublikowano
15 godzin temu, Dastan napisał:

Jak juz o Axionie mowa to znajomemu padł moduł silnika - 17tys , troche pojedzil i padł silnik - 40tys i potem skrzynia za 40tys heh, no ale jezdzi. 

Nowy moduł 6-7tys, regeneracja około 3tys jeśli w rozliczeniu dajesz stary. Skąd masz te ceny? 😅

Opublikowano

Bierz pumę 150 z tuzem elektrozawowy za 450 netto gwarancja 3 lata , ciągniki na lata , nie potrzeba kupować innych Marek lepszych gorszych . Case chodzi bezproblemowo i z takim sprzętem da radę bez problemu a z opryskiwaczem tez nie będzie zbyt duzy . 
steyr 30 tys droższy a to ten sam ciągnik , zapytaj dilera o ciągnik podaj specyfikacje mniej więcej co chcesz . Musisz wiedzieć jaka maszyna i poproś o ofertę , po ofercie podaj swoją .

Bierz pumę 150 z tuzem elektrozawowy za 450 netto gwarancja 3 lata , ciągniki na lata , nie potrzeba kupować innych Marek lepszych gorszych . Case chodzi bezproblemowo i z takim sprzętem da radę bez problemu a z opryskiwaczem tez nie będzie zbyt duzy . 
steyr 30 tys droższy a to ten sam ciągnik , zapytaj dilera o ciągnik podaj specyfikacje mniej więcej co chcesz . Musisz wiedzieć jaka maszyna i poproś o ofertę , po ofercie podaj swoją .

Opublikowano
39 minut temu, emtezecik napisał:

Bierz pumę 150 z tuzem elektrozawowy za 450 netto gwarancja 3 lata , ciągniki na lata , nie potrzeba kupować innych Marek lepszych gorszych . Case chodzi bezproblemowo i z takim sprzętem da radę bez problemu a z opryskiwaczem tez nie będzie zbyt duzy . 
steyr 30 tys droższy a to ten sam ciągnik , zapytaj dilera o ciągnik podaj specyfikacje mniej więcej co chcesz . Musisz wiedzieć jaka maszyna i poproś o ofertę , po ofercie podaj swoją .

Bierz pumę 150 z tuzem elektrozawowy za 450 netto gwarancja 3 lata , ciągniki na lata , nie potrzeba kupować innych Marek lepszych gorszych . Case chodzi bezproblemowo i z takim sprzętem da radę bez problemu a z opryskiwaczem tez nie będzie zbyt duzy . 
steyr 30 tys droższy a to ten sam ciągnik , zapytaj dilera o ciągnik podaj specyfikacje mniej więcej co chcesz . Musisz wiedzieć jaka maszyna i poproś o ofertę , po ofercie podaj swoją .

Za 450 netto sprzedadzą mi Pumę 150 na CVX? A co powiecie o tej "fabrycznej" nawigacji CNH czy jak to nazwać? Warto w to iść przy maszynach 3-4 metry? Ona jest bezpłatna czy co jakiś czas trzeba płacić jakiś abonament? 50-60 tyś netto wystarczy tak na gotowo żeby to chodziło?

Rok temu jak orientacyjnie (emailem) wyceniałem NH T7.190AC i Impulsa 6165 CVT to o dziwo steyr był tym tańszym ;) od case wtedy nie dostałem oferty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Dobry wieczór! Po wielu latach użytkowaniach przeróżnych modeli serii średniej Ursusa tj. 4011-360 i to WIELU egzemplarzy postanowiłem zmienić mojego C-360 3P na coś.. innego. Szukam ciągnika o mocy maksymalnej 70km i cenie do 70tys. Rozważam dość poważnie Zetora 4340 i dlatego chcę wiedzieć jakie są jakie podstawie zalety ale przede wszystkim jakie są jego wady. Nie mogę znaleść informacji na temat mostu carraro, chociaż jakiś czas temu słyszałem że jest kosztowna naprawa. Dlatego chciałbym, aby zabrali głos użytkownicy Zetora, by wypowiedzieli swoje zdanie na temat tego modelu bądź innych pośrednich. Ciągnik będzie mi służył głównie do transportu oraz do koszenia łąk. Nie ukrywam również że będzie mi też służył jako lokata kapitułu😊. Dlatego byłbym bardzo wdzięczny za pomoc oraz jest na otwarty na inne alternatywne ciągniki. Rozglądam się również za Ursusem 4514, MF 362 bądź innymi modela Massey Fergusona,ale może jest jakiś ciągnik który ktoś mógłby mi polecić niekoniecznie z wyżej wymienionych marek.
    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
    • Przez ddw2
      Witajcie!
      Szukam ciągnika do różnych prac ale przede wszystkim do rozładunku palet (1500kg)  i odśnieżania drogi utwardzonej kamiennej zimą. Aktualnie robię to C360 ale to mordęga dla mnie i sprzętu który ledwo zipie przy takich pracach.
      Chciałbym wydać maksymalnie 35 tysięcy na ciągnik i 15 na tura. Czego szukać najlepiej? Myślałem nad Ursusem c385 ale boje się że brak przedniego napędu będzie utrudnieniem. Z drugiej strony myślałem nad MTZ 82 ale chciałbym usłyszeć opinię bardziej doświadczonych czy jest jeszcze jakaś inna opcja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v