kaseton

New holland tm140 kontrolka

Polecane posty

kaseton    10

Witam gdy olej się rozgrzeję to podczas zmiany kierunku jazdy lub wciśnięcia sprzegla mruga kobtrolka ciśnienia  oleju w skrzyni. Co to może być? Olej jest nowy shell i jest pod maksimum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Jak zmieniasz kierunek jest zwiększone zapotrzebowanie na olej i pompa nie wyrabia czyli podjechania pompa lub jest gdzieś nieszczelność w skrzyni(na koszach sprzęgłowych lub rozdzielaczu skrzyni itp itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Jest taka sprawa,  po rozgrzaniu np podczas jazdy do przodu ciagnik nagle staje i czasem pokaże blad cp ale nie zawsze go wskaze nieraz tak jest ze cisgnik sam zgasnie i pokaze jakies bledy f ba, fbb, fbc lub ich wcale nie wskaze i ciagnik tak stanie , później jak chce ruszyć to strasznie szarpie nieraz wogole nie ruszy a czasem też jest tak że ruszam z danego biegu do tyłu to jest ok a jak dam do przodu to  ciagnik ledwo się rozpędza i nagle staje (to tak jakby slizgalo sprzeglo w sanochodzie dodajesz gazu a on nie jedzie) a gdy ruszę normalnie że sprzegla to jest ok.  te szarpnięcia rewersu najczęściej występują gdy przerzucam rewers w tył.

Jest to skrzynia power command 18+6 

Nie wiem gdzie szukać przyczyn, ale pewnie jest to powiązane z tą kontrolka która mruga po wciśnięciu lub puszczeniu sprzegla 

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali87    4

Witam.Może ktoś mi podpowiedzieć co jest przyczyną nie działającego licznika motogodzin w moim TM 140 ?.Dodam tylko ze zegar obrotów silnika jak i licznik motogodzin nie jest elektroniczny jak w większości serii TM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk22
      Witam mam problem z TM165 mianowicie chodzi o to że po rozgrzaniu podczas zmiany kierunku jazdy zapala się i gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni ,szarpie przy zmianie na 13 bieg.  Również zapala się przy zmianach biegu, na zimnym wszystko dobrze nie szarpnie na 13 i nie zapala się kontrolka. Co to może być?.
    • Przez adam1968z
      Witam wszystkich, Mam pytanie czy w nch pompka zasilająca powinna pracować po przękręceniu kluczyka w stacyjce cały czas czy tylko dopompowywać ciśnienie i się wyłaczać. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś coś wie.
    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Chciałbym zapytać o wskazania temperatury w New Holland TM 120. W moim ciągniku wykres jest elektroniczny, a skala jest kreseczkach. Chciałbym zapytać jak to odczytać? 

    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj