killler89

Zestawy naprawcze Renault 95.14 mwm

Polecane posty

killler89    0

Witam niestety w mojej renówce zaczęło coś stukac w silniku w sobotę szybka akcja zdjęty dół i góra i tłok na pierwszym cylindrze od chłodnicy strasznie wypalony. Tuleja też pęknięta. Pozostałe tuleje w bardzo dobrym stanie widać siatkę honownicza. Wał też super stan panewki nie przegrzane cishnik w moich rękach od 6 lat ciśnienie na max obrotach dochodzi do 8 bar.Tuleja już zdemontowana i teraz pytanie jaki zestaw naprawczy wybrać z jakiej firmy? Coś patrząc na cenę/ jakość. I drugie pytanie przy okazji chce wymienić pierścienie na pozostałych cylindrach jakiej firmy wybrać? Myślałem o polskich z Prima ale nie wiem dlatego pytam.jeszcze kwestia uszczelkę pod głowicę które wybrać i jakiej grubości? Stare oo zmierzeniu mają 1.4 grubości na środku między tuleja a głowica. Proszę o podpowiedzi 

IMG_20230823_183354.jpg

IMG_20230823_183400.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

I jeszcze potrzebowal był momenty dokręcania głowic panewek korbowodowych oraz mechanizmu wyrównoważającego. Korby były dokręcone na ok 120nm ale nie wiem czy to nie za dużo. Głowice myślę ok 200 nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
12 minut temu, killler89 napisał:

I jeszcze potrzebowal był momenty dokręcania głowic panewek korbowodowych

Jeśli ci to coś pomoże

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3446259.html

9 godzin temu, killler89 napisał:

przy okazji chce wymienić pierścienie na pozostałych cylindrach jakiej firmy wybrać?

Z jakiego powodu chcesz wymieniać?

Ten tłok, masakra, prawdopodobnie od dawna leje końcówka wtryskiwacza.

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

Wszystko rozebrane wypadało by wymienić też te pierścienie przy okazji. Tłok masakra. Wszystkie wtryski ok byłem dziś u chłopa sprawdził. Może kiedyś komuś lało zrobili to i sprzedali nie wiem. Ciągnik z Francji u mnie 6 lat do zeszłego tygodnia pracował pięknie aż zaczęło stukać.

 

Co do zestawów naprawczych nic nie doradzisz?

14 godzin temu, witejus napisał:

Jeśli ci to coś pomoże

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3446259.html

Z jakiego powodu chcesz wymieniać?

Ten tłok, masakra, prawdopodobnie od dawna leje końcówka wtryskiwacza.

Widziałem ta tabele ale to 30nm dla korbowodów to chyba nie porozumienie. Moje były dociśnięte na 120 nm. 30 moimi zdaniem to stanowczo za mało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0
9 minut temu, jaco512 napisał:

Zestawy Kolbenschmidt lub Mahle

Też myślałem o kolbenschmitz. Mahle nigdzie nie widzę w ofercie do tego silnika. Orginalne tłoki były właśnie mahle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
1 godzinę temu, killler89 napisał:

Widziałem ta tabele ale to 30nm dla korbowodów to chyba nie porozumienie.

Może racz przeczytać uważnie i całość i spróbuj dociągnąć 60 stopni a zobaczysz czy mało😅

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0
24 minuty temu, witejus napisał:

Może racz przeczytać uważnie i całość i spróbuj dociągnąć 60 stopni a zobaczysz czy mało😅

Sprawdzę 😀w c330 ciągnąłem chyba na 135 nm dlatego tutaj byłem zdziwiony tymi momentami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
Przed chwilą, killler89 napisał:

Sprawdzę

Sprawdź, dokręć 30Nm a potem 60 stopni i zdziwisz się jaka siła jest potrzebna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj